35. Bölüm

3.9K 332 182
                                    


İYİ OKUMALAR....💜🙆

Gif kalbe zararlı olabilir çok bakmayın sjsksjsks

Yavaşça annemle babamın yanına yaklaştığımda babam bana baksa da annem hala Yoongi'ye bakıyordu. Arkamı dönüp şaşkınlıkla bana bakan Yoongi'ye, annemle babama çaktırmadan gitmesi için el işaretleri yaptım ve tekrar önüme döndüm.

Elimi annemin gözünün önünde salladığımda nihayet bana bakabilmişti.

''Müdür yardımcısının bahsettiği sevgilin o çocuk muydu?''

İnanamıyorum ya! yememiş içmemiş hemen yetiştirmiş mi yani? Derin bir iç çekip önce sakin görünen babama sonra da sinirli görünen anneme baktım.

''Evet dersem sevgilin olamaz izin vermiyorum mu diyeceksin?''

''O çocuk sizin okuldan birini dövmüş. Imm adı Dong Hyun'du sanırım, ayrıca kendi okulunda basketbol takım kaptanıymış, Tae'nin elinden kaptanlığını aldı demek oluyor bu.''

Ellerimi birbirine vurarak annemi alkışlamaya başladım, bir yandan da sinirden gülüyordum.

''Hiçbir şey bilmeden ilgili bir anneymiş gibi konuşuyorsun ya bayılıyorum sana.''

Babam annemin sırtına elini koyarak yüzüne baktı.

''İstersen akşam Eun Mi'yi dinleyelim, sonra düşünürüz.''

Bu iş gezisi sırasında babamın başına bir şeyler düşmüş olmalı. Bu kadar anlayışlı ve sakin olması hiç normal değil. 

Annem başını onaylar şekilde sallayınca babamla birlikte okuldan çıkıp yürümeye başladılar. Etrafta bana bakanları umursamadan hızla sınıfıma çıktım ve her zaman ki yerime oturdum. Yu Jin beni görür görmez hemen ayağa kalktı ve yanıma yaklaştı.

''İyi misin? en son ki olaydan sonra merak ettim seni.''

''Daha iyiyim, bir daha böyle bir şey olmaz zaten. Yoongi olayı halletti.''

Başını sallayıp tebessüm etti ve tekrar yerine oturdu. Bir süre bekledikten sonra ders ne yazık ki başladı.....

............................................

Öğlen zili çalar çalmaz hızla yerimden kalkıp okuldan dışarı çıktım ve üniversiteye gireceğim sırada basketbol sahasında Yoongi'yi ve annesini gördüm. Aslında insanlar konuşurken aralarına dalmak gibi bir huyum yoktur, hoş bir şey değil ama bu kadına da güvenemiyordum. O yüzden adımlarımı basketbol sahasına çevirip içeri girdim.

Kadın o kadar çok bağırıyordu ki içeri girdiğimi bile duymamışlardı onun yüzünden. Bir kaç adım daha yaklaştığımda kadın Yoongi'nin yüzüne elinde ki paraları fırlatıp daha çok bağırmaya başladı.

''Al şu paraları ve şikayetini geri çek. Kocamı içeriden çıkarmazsan senin için çok kötü olur Yoongi.''

''Senin kocan, senin yüzünden kaç sene önce öldü. Bu yanında parası için köpek olduğun adama mı kocam diyorsun.''

Kadının Yoongi'ye vurmak için elini kaldırdığını anladığımda hızla aralarına girip havada ki elini tuttum.

''Ne yaptığını sanıyorsun sen ya?''

Sinirimden sesimi fazla yükseltmiştim ama kendimi tutamıyordum. Yoongi bileğimden tutup annesinin bileğini bırakmamı sağladı ve elimi tuttu.

''Ben hallederim Eun Mi, senin böyle saçma bir şeye şahit olmana gerek yok.''

Yoongi'ye cevap vermek için ağzımı araladığım sırada annesi benden önce davrandı ve bana bakarak gülmeye başladı.

Side School  /Min Yoongi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin