İYİ OKUMALAR...💜🙆
Açıkçası utandığım için gözlerimi kapatmıştım ve Yoongi'nin yüzünü göremiyordum ama geri çekildiğini anlamıştım. Gözlerimi açıp zorda olsa yüzüne baktım. Kabul etmeliyim ki yüz ifadesi biraz garipti.
''Özür dilerim ben biran tutamadım kendimi böyle olacağını bilseydim yapma...''
Sözümü bitirmeme izin vermeden konuşmaya başladı.
''Ha-Hayır seninle bir alakası yok biliyorsun biraz garip oluyorum böyle şeylerde.''
Yaptığım şeyin nelere mal olacağını az çok tahmin edebiliyordum ama artık umurumda bile değil. Yoongi'nin beni sevdiğini öğrendim ya gerisinin pek bir önemi yok. Yoongi'yi daha fazla germemek için birkaç adım geri atıp yatağın üstüne oturdum ve yüzüne bakmaya devam ettim.
''O gün çok panik oldum o yüzden sana yalan söyledim. İtiraf edersem dalga geçersin ya da duygularım karşılıksız olur diye korktum, daha sonra da bu durumu toparlayamadım işte. Sabahta Jimin konusunda cevap veremedim çünkü ona karşı bir şey hissetmiyorum deseydim bunu Jimin'e söylediğinde üzülmesini istemedim.''
''Tabi daha senin daha haberin yok. Jimin seni sevdiğimi itiraf edeyim diye oyun oynamış bana, seni sevdiği falan yok .''
Seni gördüğüm yerde iyi pataklayacağım Jimin. Sanırım aramızda birbirine oyun oynamayan tek kişi Yu Jin, onun Yoongi'ye duyguları ne yazık ki gerçek. Bu konu hakkında ne yapabilirim diye düşünürken Yoongi'nin yanıma oturmasıyla düşüncelerimi bir kenara bıraktım.
''Şu ses kaydı olayı ne Eun Mi?''
Derin bir iç çekip Yoongi'ye doğru döndüm.
''Min Jee seni sevdiğimi anlamış ve gelip benimle konuştu, tabi o sırada ses kaydına alıyormuş. Tamam ses kaydında direk seni sevdiğimi itiraf etmiyordum ama inkar da etmediğim için az çok dinleyen kişinin seni sevdiğimi anlaması mümkün. Senden uzak durmazsam başta Yu Jin olmak üzere herkese dinleteceğini söyledi bende mecbur sana kötü davrandım.''
''Şimdi ne olacak? Min Jee kesin Yu Jin'in yanına gidiyordur.''
Yüzümü ellerimin arasına alıp başımı iki yana salladım.
''Bilmiyorum.''
Yu Jin ses kaydını dinlediğinde kesin Min Jee ile ilk buraya gelir o yüzden bizim eve gitmemiz lazım ki zaman kazanalım. Hızla ayağa kalkıp Yoongi'nin dolabına yöneldim ve tişört aramaya başladım.
''Üst aramana gerek yok burada zaten bir tane gömlek var.''
Sinir bozucu gülüşünü duyunca yerde ki yastığı alıp kafasına attım.
''Bir dahakine yastık yerine bardak atarım haberin olsun he bu arada geçen seferki gibi bilerek kafanı sıyırmasına izin vermem.''
''Vay be uzun zaman sonra kıskanılmak iyi geldi.''
Ne alakası var şimdi kıskanmakla? Sadece Min Jee giydiği için o gömleği sinirlenmiştim. Elime sade beyaz bir tişört alıp Yoongi'nin yanına yaklaştım ve giymesini sağladım. Elimden geldiğince temas etmemeye çalışıyordum ama arkasında ki yatağı gördükçe Min Jee ile uyuması aklıma geliyordu bu yüzden inadına dokunmak istiyordum.
''Yarın sabah mı yaparsın akşam mı bilmem ama yatağın bütün çarşaflarını söküp yıkayacaksın Yoongi. Min Jee'nin kokusu sinmiş belli buram buram iğrençlik kokuyor.''
Tekrar kahkaha attığı sırada tişörtün altından karnını sıktım.
''Gülme. Ayrıca kıskanmıyorum sadece o kızı sevmediğim için sinirleniyorum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side School /Min Yoongi (Tamamlandı)
FanficSonunu düşünmeden söylenilen bir yalan insanın hayatını nasıl etkiler? "Iyi mi ? kötü mü ?"