İYİ OKUMALAR...🙆💜
Yoongi hızla ayağa kalktı ve yanıma gelip tekrar oturdu. Yüz ifadesinden dediğim cümleyi idrak etmeye çalıştığını anlayabiliyordum.
''Nasıl yani? Sen şimdi Eun Mi'ye aşık değil misin?''
Hafiften bir kahkaha atarak gülmeye başladım.
''Hayır değilim.''
''Hoşlanma falan yok?''
''Hayır yok.''
Bana bakarak hızla ayağa kalktı ve olduğu yerde bir sağa bir sola yürümeye başladı.
''Lan bana niye Eun Mi'yi seviyorum dedin o zaman. Yok neymiş yenge diyecekmişim de, yakında duygularını açacakmış da.''
''Ben böyle şeyler yapmasaydım sen bana Eun Mi'ye aşık olduğunu söyleyecek miydin?''
''Hayır.''
Ee o zaman? dercesine kaş göz işareti yapıp gülmeye başladım. Biraz da olsa rahatlamıştı ama tam olarak değil. Arkasında ki sandalyeye dönüp hızla tekme attı ve bağırmaya başladı.
''Lanet olsun ki bu hiçbir şeyi değiştirmiyor, O seni seviyor Jimin. Kendi gözlerimle gördüm öptü seni.''
Bir yandan Eun Mi'nin beni Yoongi sanıp öptüğünü söylemek istiyordum ama bunu Eun Mi'den habersiz söylemek de her şeyi mahvedebilirdi. Bu olay duyulursa Yu Jin'le aralarının bozulma sorumluluğunu almak istemem sonuçta bende yakın arkadaşımla böyle bir durum yaşamak istemezdim.
Ayağa kalkıp yavaşça yanına yaklaştım ve sakinleşmesi için elimi omzuna koydum.
''Kız sarhoştu Yoongi. Ne yaptığının bile farkında değildir emin ol. Yarın uyandığında ne yaptığını hatırlamayacaktır bile. Ayrıca bana karşı bir şey hissetseydi o kadar yakınlığımıza karşı bunu bana söylerdi.''
Eliyle alnında ki saçları geri ittirip hiç bir şey söylemeden merdivenlerden yukarı çıktı.
Eun Mi'nin Ağzından:
Feci şekilde ağrıyan başımı ovuşturarak yataktan kalktım ve olduğum yerde doğruldum. Bakışlarımı etrafta gezdirdiğim de Jimin'in odasında olduğumu fark ettim ama neden? Ayağa kalktığım da yatağımın başında ki sandalyede uyuyan Yoongi'yi görünce şaşırdım. Odasında uyumak varken insan niye iki büklüm sandalye de uyur ki?
Yatağın yanında ki ayakkabılarımı alıp hızla giyindim ve evden çıkmadan Yoongi'nin yanına yaklaştım. O kadar güzel uyuyordu ki içimde ki duygular tekrardan kabarmıştı. Ellerimi hafif sıcaktan nemlenmiş saçlarına götürüp okşadım. Uyanıkken ona dokunamıyordum, kızıyordu en azından uyurken dokunayım. Uyurken üstümde olan çarşafı üstüne örtüp odadan çıkmak için kapıya yaklaştım ve son kez Yoongi'ye bakıp kimseyi uyandırmadan evden çıktım. Yol boyunca eve gidene kadar dün neler olduğunu hatırlamaya çalışıyordum ama en son içki içtiğim dışında pekte bir şey hatırlayamadım. Umarım kendimi rezil edecek şeyler yapıp, söylememişimdir.
................
Eve girer girmez odama çıktım ve elimde ki her şeyi bir köşeye fırlattım. Bu gün ne okula gidecek halim vardı ne de enerjim. Duşa girmenin iyi bir fikir olacağını düşünüp banyoya yöneldiğim de telefonuma gelen mesaj sesiyle mesajı açtım.
Taehyung: 'Bu günde Yu Jin'lerde kal. Ben çocuklardayım.'
Bu günde derken? Ben dün Yu Jin'de kalmadım ki. Her neyse saat biraz ilerleyince Jimin'i arayıp dün ne olduğunu sorarım şimdi duş vakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side School /Min Yoongi (Tamamlandı)
FanficSonunu düşünmeden söylenilen bir yalan insanın hayatını nasıl etkiler? "Iyi mi ? kötü mü ?"