18. Bölüm

4.7K 454 131
                                    

İYİ OKUMALAR.....💜🙆

Başımı yere eğip kollarımı sıkıca Tae'nin beline sardım. Aynı şekilde oda bana karşılık verdi ve tekrar banka oturmamı sağladı.

''Arkadaşının sevgilisi o Eun Mi.''

Tae kulağıma duymayı sevmediğim o cümleyi fısıldayınca istemeden de olsa ürperdim. Belinde ki ellerimi gevşetip Tae'nin yüzüne baktım.

''Ne zamandır biliyorsun?''

''Yu Jin'le Yoongi sevgili olduktan bir süre sonra anladım. Her ne kadar öyle bir şey yoktur kendi kendime kuruntu yapıyorumdur desem de ona olan bakışların düşüncelerimden emin olmamı sağladı.''

İşte Tae gibi ona olan sevgimi sonradan anlayan insanlar sanki arkadaşımın sevgilisine göz dikmişim gibi algılıyordu ama öyle değil. Derin bir iç çekip bakışlarımı yere indirdim.

''Hiçbir şey göründüğü gibi değil Tae inan bana.''

''Sen bana olan biteni anlatsan ben sana zaten inanırım.''

Yüzüme gelen saçlarımı geriye atıp bileğimde ki toka ile bağladım. Kendime gelebilmem için sürekli derin nefesler alıp veriyordum. En sonunda kendime gelince bakışlarımı Tae'ye çevirdim.

''Yaklaşık 3-4 hafta önce okul kursundan çıkıp eve gideceğim sırada basketbol sahasından top seslerinin geldiğini duydum. Merak edip biraz yaklaştığım da ilk defa orada Yoongi'yi gördüm. Yüzü,saçı,elleri kısaca her şeyi dikkatimi çekmişti,büyülenmiş gibi onu izledim.''

Utanıp cümlemi bitirdiğim de Tae devam et anlamında gözlerini kırptı.

''Sonra onu görebilmek için sürekli sizin kantine geldim biliyorsun.''

''Biliyorum.''

Başını sallayıp hafifçe gülümsedi. Bundan sonrasını anlatmak benim için can sıkıcı olsa da mecburdum.

''Sürekli onu izlediğimi fark edince Yoongi yanıma geldi ve onu niye izlediğimi sordu, bende kendim için olmadığını Yu Jin için baktığımı söyledim. Kısacası kendimi kurtarmak için ikisine de ayrı ayrı yalan söyledim. Yu Jin'e de Yoongi'nin onu beğendiğini söyledim.''

Tae şaşkın şaşkın yüzüme bakıyordu. Sanırım bu olayın altından böyle bir hikaye çıkacağını tahmin etmemişti.

''Kendi ellerinle Yoongi ile Yu Jin'in arasını yapmışsın sen resmen.''

''Şimdi bana onu sevme doğru değil diyebilir misin Tae?''

Hiçbir şey söylemeden başını iki yana salladı ve beni tekrardan sıkıca sardı. Olan biten her şeyi birine anlatabilmek kendimi iyi hissetmemi sağlamıştı. Dong Hyun olayı olmasaydı belki şuan Tae'ye Yoongi'yi rahat rahat anlatamazdım. 

''Hadi artık eve gidelim de biraz dinlen. Bu konu hakkında ne yapabileceğimizi sonra konuşuruz.''

Tae ile oturduğumuz banktan kalkıp bir taksi çağırdık ve eve geldik. Ben direk odama çıkıp uyumaya çalıştım.

...........................................

Evin zil sesini duyunca hızla merdivenlerden aşağı indim ve kapıyı açtım. Karşımda Jimin ve Yoongi'yi görmeyi beklemiyordum. Jimin ellerini göğüs hizasında birleştirip kapıya yaslandı.

''Sabah dersimiz vardı seni de alıp öyle gidelim dedik.''

''Demedik. Dedin''

Yoongi'nin söylediği lafa cevap vermeyecektim. Dün yardım etmeye çalışıyordu ve ben ona istemeden de olsa kötü davrandım, bu yüzden bana sinirli olmakta haklı.

Side School  /Min Yoongi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin