İYİ OKUMALAR....💜🙆Allahım medya kalbime iyi gelmiyor..💜🙆 Niye bu kadar coolsun be sjsknsjs
Yoongi mesajı net okuyamamış olacak ki beni hızla sırtından indirip telefonu elimden aldı ve mesajı okumaya başladı.
''Yoongi güzel sohbetimizi böldüğü için tam konuşamadık, istersen bizim evde devam edebiliriz.''
Sinirinden mesajı yüksek sesle okuyordu, açıkçası korkmaya başlamıştım. Telefonu tekrar elime tutuşturup kendi telefonunu eline aldı ve sinirli bakışlarını bana yöneltti.
''Şerefsiz herif ya. Bunun hesabını soracağım ona.''
Yoongi'yi sakinleştirmek için konuşacağım sırada telefonundan 'Alo' sesi geldi ve telefonla konuşmaya başladı. Taksi çağırdığını anladığımda onu engellemek istedim ama buna izin vermedi. Kısa bir süre içinde taksi gelmişti ama binmemesi için Yoongi'yi çekiştirip duruyordum. Beni dinlemedi ve tek başına taksiye binip gitti.
Düşününce Yoongi'nin üvey annesinin evine en yakın olan ev bizim evimizdi. Telefonumu çıkarıp telaşla Tae'yi aradım.
''Efendim Eun Mi?''
''Tae neredesin?''
Tae sesimin telaşlı çıkmasından korkmuş olacak ki onunda ses tonu değişti.
''Namjoon ile bizim evdeyiz. Ne oldu? Sesin kötü geliyor.''
''Sana mesaj atacağım adrese git ve lütfen Yoongi'nin o evdeki çocukla kavga etmesini engelle.''
Söyleyeceği şeyi dinlemeden telefonu kapattım ve evin adresini mesaj attım. Ardından Jimin'i aradım, beni almasını söyledim. Eğer olanları Jimin'e telefonda anlatırsam büyük ihtimalle beni almadan direk Yoongi'nin yanına giderdi bu yüzden arabada anlatmak en iyisi.
Kısa bir süre sonra Jimin arabayla gelip önümde durdu. Hızlı adımlarla arabaya bindim ve Yoongi'nin üvey annesinin evine gitmemiz gerektiğini söyledim. İlk başta şaşkınlıktan duraksasa da itiraz etmeden arabayı çalıştırdı. Bir yandan yola bakıyordu bir yandan da olanları anlatmam için bana. Ellerimle yüzümü ovuşturup Jimin'e baktım.
''Sang Ho bana atmaması gereken bir mesaj attı ve Yoongi'de bunu görünce çıldırdı.''
Jimin bir eliyle direksiyona vurup bağırdı.
''Kahretsin ya! Şu çocuktan bıktım artık, bilerek Yoongi'nin damarına basmaya çalışıyor.''
Jimin'i onaylarcasına başımı salladım. Bir süre sonra Jimin hızla arabayı durdurup inmeye çalışınca geldiğimizi anladım ve arabadan dışarı çıktım. Bahçeden bağırış sesleri geliyordu, koşup arka bahçeye geldiğimizde Yoongi Sang Ho'ya vurmaya çalışıyordu ama Tae onu tutmuş engellemeye çalışıyordu. Aynı şekilde Sang Ho'yu da Namjoon tutuyordu.
Jimin'le koşup yanlarına geldiğimizde Yoongi'nin ve Sang Ho'nun dudağı kanıyordu. Kahretsin ya Tae biraz geç kalmış. Sang Ho beni görünce tekrar yüzüne o gıcık gülümsemesini yerleştirdi.
''Oo geldi benimki.''
Hayır ya hayır sus işte geri zekalı çocuk ne konuşuyorsun hala. Yoongi sinirle Tae'den sıyrılıp Sang Ho'nun üstüne atladı ve yere düşmesini sağladı. Bir kez yumruk attıktan sonra durdurması için Jimin'e bakıyordum ama hiçbir şey yapmadan öylece duruyordu.
''Yoongi dayak yemediği sürece Sang Ho'yu kurtarmak için bu kavgaya girmem.''
Bravo sana Jimin gerçekten. Tae'den önce davranıp Yoongi'nin elini tuttum ve geriye doğru ittirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side School /Min Yoongi (Tamamlandı)
FanfictionSonunu düşünmeden söylenilen bir yalan insanın hayatını nasıl etkiler? "Iyi mi ? kötü mü ?"