İYİ OKUMALAR....💜🙆Ahh medyadan sonra kulaklarımda bultorunii diyişi yankılandı uskshsjshjs 😍😍
Şaşkınlığımı bir kenara bırakıp karşımda gayet mutlu görünen Yoongi'ye baktım. Yani şimdi Jimin beni sırf buraya getirtmek için yalan mı söylemişti? ya da Yoongi tarafından yalan mı söylettirilmişti? desem daha doğru olur.
Bir adım Yoongi'ye yaklaşıp ellerimle önümde ki saçlarımı arkaya attım.
''Ah seni öldüreceğim Yoongi, sana bir şey oldu diye aklım çıktı senin burada yaptığına bak.''
Dudaklarını büzüp hafifçe tebessüm etti.
''Biraz aksiyonlu olsun istedim.''
Yoongi'nin iyi olmasına sevinmiştim ama bunun hesabını soracağım, beni çok korkuttu. Derin bir nefes alıp salona gireceğim sırada Yoongi'nin ayak sesini duymam bir anda arkamı dönmeme sebep oldu.
Arkamı döner dönmez Yoongi ile yüz yüze geleceğimi tahmin etmiyordum. Neden bilmiyorum ama biraz tedirgin olmuştum ve geri doğru bir-iki adım attım. Geriye doğru attığım her adımda Yoongi'de bana doğru bir adım atıyordu. Bir kez daha geriye doğru adım atmak istediğimde salona inen küçük merdivene takıldım ama düşeceğim sırada Yoongi belimden tutup düşmemi engelledi.
Belimdeki elini sıkılaştırıp beni iyice kendisine çekti ve yüzünü boynuma yaklaştırdı. Kalbim deli gibi çarpıyordu bu yüzden zorda olsa kısık sesle ağzımdan birkaç sözcük dökülmüştü.
''Y-Yoongi n-ne yapıyorsun?''
Yüzünü yüzüme yaslayıp dudağını kulağıma yaklaştırdı ve fısıltıyla konuşmaya başladı.
''Biranda on sekiz yaşına bastığın geldi aklıma.''
Yüzü yüzüme değdiği için kıvrılan dudağından güldüğünü anlayabiliyordum. Cevap vermek istiyordum ama sanki dilim tutulmuştu. Yoongi başını kaldırıp elimden tuttu ve merdivenlerden aşağı inmemi sağladı.
Salona geldiğimizde hızla yemek masasını arkasına alarak karşımda durdu ve gülümsedi.
''Doğum günün kutlu olsun sevgilim.''
Önümden çekildiğinde masada duran iki katlı pastayı fark etmemle küçük çaplı bir çığlık attım. Pasta tamamen çikolata kaplıydı ve ben çikolatalı pastaya bayılırım. Hipnoz olmuş gibi Yoongi'yi unutup pastaya yaklaştım.
Pastanın üzerinde 'İyi ki doğdun sevgilim' yazıyordu ve ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Hızla arkamı dönüp Yoongi'ye sarıldım ve derin bir nefes aldım.
''Seni seviyorum.''
''Bende seni seviyorum.''
Aynı şekil Yoongi'de bana sarıldı ve başımdan öptü. Bir süre böyle durduktan sonra Yoongi geri çekildi ve eliyle mumları üflemem için işaret etti. Hemen arkamı dönüp pastaya baktım ve mumları üflemeden dilek tuttum.
'Yoongi ile mutlu bir yaşam diliyorum.'
Mumları üfledim ve hemen arkamı döndüm ama Yoongi yoktu. Etrafa bakınacağım sırada elinde ince ve dikdörtgen şeklinde bir kutuyla salona geri geldi. Yüzünde gülmemek için kendini zor tutuyormuş gibi bir ifade vardı ama çözememiştim.
Kutuyu bana uzattığında tereddüt ederek aldım ve yavaşça açtım. İçinde siyah, kıyafet gibi bir şey vardı ama etraftaki loş ışıktan pek anlayamamıştım. Elimi kutunun içine atıp hediyeyi çıkardığımda gözlerim kocaman açılmıştı ve hemen arkama saklamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side School /Min Yoongi (Tamamlandı)
FanficSonunu düşünmeden söylenilen bir yalan insanın hayatını nasıl etkiler? "Iyi mi ? kötü mü ?"