İYİ OKUMALAR....💜🙆 (Tabi medyadan dolayı okuyabilirseniz sjsjsjsj)Salona girip Yoongi'yi çağıracağım sırada ayağa kalkıp buraya geldiğini fark ettiğimde olduğum yerde durdum. Benim bir adım önüme geçip polislere bakmaya başladı.
''Buyurun?''
''Min Yoongi siz misiniz?''
Yoongi başını salladığında Polis memuru konuşmasına devam etti.
''Hakkınızda şikayet var. Bizimle karakola kadar gelmeniz gerekiyor.''
Panikle Yoongi'ye baktığımda benim aksime çok sakin görünüyordu ve gülüyordu.
''Tamam, gidebiliriz.''
Kapıdan dışarı adım attığında bileğinden tutup bana dönmesini sağladım.
''Ne şikayeti? Ne yaptın Yoongi?''
Elleriyle iki omzumu ovup tebessüm etti.
''Endişelenme Eun Mi, kısa bir süre sonra eve geri geleceğim.''
Yoongi arkasını dönüp giderken hızla salona daldım ve bağırmaya başladım.
''Yoongi'yi polisler karakola götürüyor. Jimin arabayı çalıştır bizde gidelim.''
Herkes o kadar şaşırmış görünüyordu ki bir an ne yapacaklarını şaşırıp birbirlerine dolandılar. Jimin bir yandan araba anahtarını arıyor bir yandan da benimle konuşuyordu.
''Neden götürdüler?''
''Of bilmiyorum ama Sung Ho olayından sonra sizce de çok sakin değil miydi?''
Jimin anahtarları bulduğunda aceleyle evden çıktı ve arabayı çalıştırdı, bizde peşinden koşup arabaya bindik.
''Kesin öldürdü çocuğu, yoksa niye bu kadar sakin kalsın.''
Kendi kendime sessizce söylendiğimi sansam da aslında herkes rahat bir şekilde beni duyabiliyormuş, bunu Hoseok'un bana cevap vermesiyle fark ettim.
''Tamam sakin kalması biraz garipti ama yok artık Eun Mi, ne öldürmesi?''
''Ay ne biliyim ben be, beynim durdu şuan.''
Namjoon derin bir iç çekip konuşmamıza dahil oldu.
''Panik yapmadan önce ne olduğunu bir öğrenelim.''
Jin başını sallayıp Namjoon'u onayladığında aynı şekilde bende onayladım. Araba durup karakolun önüne gelene kadar hiçbirimiz tek bir kelime etmemiştik.
Jimin arabayı park eder etmez hepimiz aynı anda arabadan indik ve koşar adımlarla karakola girdik. Etrafa biraz bakındıktan sonra Yoongi'yi görünce çocuklara işaret edip yanına gittik.
Yoongi'nin karşısında oturan kişiyi gördüğümde yüzüm düşmüştü, üvey babası bir türlü rahat bırakmıyor. Yoongi bizi fark ettiğinde gülümseyip polis memuruna döndü.
''Evlerini basmadım memur bey, ayrıca size vermek istediğim bir şey var.''
Yoongi cebinden bir kalem çıkartıp polis memuruna uzattı.
''Bu bir gizli kamera ve üvey babamın beni nasıl darp ettiğini, kız arkadaşımın gelip beni o evden nasıl çıkarttığını gösteriyor.''
Hepimiz birden şaşkın şaşkın birbirimize bakıyorduk. Demek sakin olmasının sebebi elinde kozunun olmasıymış. Üvey babası hızla ayağa kalkıp bağırmaya başladığında biraz geri çekildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side School /Min Yoongi (Tamamlandı)
FanfictionSonunu düşünmeden söylenilen bir yalan insanın hayatını nasıl etkiler? "Iyi mi ? kötü mü ?"