İYİ OKUMALAR....🙆💜
Medya tam kalp krizi geçirmelik ah Yoongi ah shjssjjs 😍🙆
Yaşadığım şoku bir kenara bırakıp telefonu Namjoon'a çaktırmadan cebime koydum. Yok neymiş temastan hoşlanmazmış da bilmem ne de bir de gıcık olduğu kızla bir haltlar yemiş. Artık ne oluyorsa olsun umurumda değil gidip Yoongi'nin ağzına sıçmayanın ağzına sıçsınlar.
"Namjoon, Tae'ye söylersin ben iyiyim, sorun yok. Dediği gibi bu günde Yu Jin'de kalacağım şimdi gitmem lazım."
Konuşmasına fırsat vermeden hızla yanından uzaklaştım ve bir taksiye bindim. Oraya gittiğim de ne söyleyeceğim ya da ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu ama gidiyordum işte. O fotoğrafta ki manzaradan sonra İçimden ağlamak geliyordu ama Yoongi'ye olan sinirim buna izin vermiyordu. Hadi Min Jee denen geri zekalıyla bir boklar yedin onu geçtim ulan sen şuan Yu Jin'le sevgilisin, bunu nasıl yaparsın.
Taksinin durmasıyla eve geldiğimi anladım ve parayı ödeyip indim. Yaptığımın saçma olup olmadığını sorguluyordum ama eğer şimdi buradan dönersem bir daha asla Yoongi'ye bir şeyleri soramazdım bu yüzden kapıya yaklaştım ve zile bastım. Biraz bekledikten sonra kimse açmayınca tekrar zile basıyordum ki kapı nihayet açıldı. Tabi karşıma çıkan kişiye şaşırmamak lazım Min Jee'den başkası değil. Üstünde Yoongi'yi ilk gördüğümde giydiği gömlek vardı, altında ise hiçbir şey. Açıkçası bu beni daha da deli etmişti.
Min Jee buraya kadar geleceğimi tahmin etmemiş olacak ki bir eliyle ağzını kapatmış şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Konuşmasına fırsat bile vermeden omzuna çarpıp merdivenlerden yukarı çıktım. Daha önce Yoongi'nin odasına girmediğim için anca iki üç odaya bakınca bulabildim. Üzerinde pantolon dışında hiçbir şey yoktu gel de çıldırma.Odaya adım atacağım sırada Min Jee kolumdan tutup belimi duvara çarptırdı.
''Senin burada ne işin var! Çabuk çık git.''
''Seninle sonra görüşeceğiz Min Jee. Sadece sıranı bekle.''
Hızla omuzlarından ittirip geri çekilmesini sağladım ve Yoongi'nin odasına girdim, kapıyı kilitledim. Min Jee'nin kapıya vurup bağırmasını umursamadan yatağın yanında ki sürahiyi aldım ve suyu Yoongi'nin yüzüne döktüm. Neye uğradığını şaşırıp hızla yatakta doğruldu ve bana kaşlarını çatarak bakmaya başladı.
''Eun Mi kafayımı yedin sen ne yapıyorsun?''
Eliyle yüzünde ki suyu silip saçlarını geriye doğru attırdı. Ses tonu biraz boğuk çıkmıştı ve leş gibi içki kokuyordu. Dengesini sağlayarak ayağa kalkıp karşımda dikildi. Boğazını sıkmamak için kendimi zor tutuyordum.
''Asıl sen ne yapıyorsun yarı çıplak halde Min Jee'yle.''
''Min Jee ne alak... ya da bundan sanane ya, seni ilgilendirmez Eun Mi.''
Bakışlarımı yere indirip olduğum yerde bir sağa bir sola yürümeye başladım. İşte bundan korkuyordum. Bana seni ilgilendirmez diyeceğini tahmin ediyordum ama ne cevap vereceğimi düşünmemiştim. Tekrar sağa döneceğim sırada Yoongi önüme geçip durmamı sağladı.
''Bir şey söylesene Eun Mi. Yoksa Yu Jin için hesap sormaya mı geldin.''
Ne diyeceğimi düşünürken Min Jee'nin kapıya vurup bağırmasıyla iyice deliye dönmüştüm.
''Eun Mi aç şu kapıyı yoksa kötü olacak.''
Sinirden bir kahkaha atıp kapıyı açtım ve Min Jee'nin üzerinde ki Yoongi'nin gömleğini zorla çıkartıp yatağa fırlattım. Yoongi yarı çıplak olan Min Jee'ye bakmadan beni engellemeye çalışıyordu ama buna izin vermedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side School /Min Yoongi (Tamamlandı)
FanficSonunu düşünmeden söylenilen bir yalan insanın hayatını nasıl etkiler? "Iyi mi ? kötü mü ?"