-Angry Hazza
"Du vover lige på at gå!" Snappede han og hev i mig. Jeg vaklede frem mod ham og blev to sekunder efter, skubbet ned i den stol han før sad i.
Hvad har jeg gjordt?
"Hvad er der galt Harry?" Spurgte jeg og kiggede på ham, imens han tog en skammel foran mig og satte sig på den.
"Hvad der er galt? Hvad der er galt!" Råbte han i hovedet på mig. Jeg rykkede lidt skræmt på mig selv.
"Seriøst Harry, jeg ved det virkelig ikke? Det er nok derfor jeg spørger?" Svarede jeg igen.
"Du tror bare du kan komme og bo her, sammen med din far! Men det kan du altså ikke! Det er min mor og ikke din! Så du skal få din far til at flytte tilbage med DIG!" Vrissede han.
"Slap nu af Harry! Tror du også selv jeg gider det her!" Råbte jeg og skubbede ham i brystet med min fod. Harry tog bare hårdt fat i min fod og gav mig et sæt dræberøjne.
"Skulle du lige til at sparke mig? I brystet!" Snappede han og skubbede min fod hårdt tilbage. Jeg Pev lavt, da mit knæ sagde knæk.
"Harry fat nu bare at min far elsker din mor og din mor elsker min far! Take it or leave it!" Råbte jeg og rejste mig op. Harry rejste sig også op samtidig med mig, hvor han kunne være stolt over sin højde.
For han var høj!
"Jeg kan love dig for at dig og din far snart er ude af dette hus!" Vrissede han. Jeg svang min hånd op mod hans kind og efterlod sikkert et brændende mærke.
"Jeg fucking hader dig!" Skreg jeg og vendte mig om for at gå. Jeg gispede da far og Anne stod i døråbningen med åben mund.
Hvad havde jeg dog gjordt?
"Olivia Livlie Styles! Gå op på dit værelse!" Sagde far hårdt og pegede hen mod mit værelse. Jeg vrissede irreteret og løb lige forbi dem begge og smækkede døren på mit værelse.
Jeg smed mig direkte ned i min seng, med tåre trillende ned af mine kinder. Hvorfor skabte jeg kun problemer!? Min far hader mig sikkert, det samme med Anne. Jeg har fucking slået den berømte Harry Fucking Styles!
"Olivia hvad skete der?" Spurgte han, da han åbenbart var kommet herind uden jeg vidste det.
"Harry hader os far!" Hulkede jeg ned i puden. Jeg kunne mærke han sad ved siden af mig og kort tid efter, lagde han sin hånd på min ryg og begyndte at nusse mig.
"Harry skal vende sig til os, han hader os ikke skat.." Sagde han og gav min skulder et lille klem. Jeg vendte mit ansigt mod ham.
"Far det var ikke min mening at slå ham, men jeg vidste ikke hvordan jeg skulle reagere.." Snøftede jeg og lagde mig på siden, så jeg kunne kigge på far.
"Det ved jeg skat.. Du har det fra din mor.." Tyssede han og løftede mig op på hans skød. Jeg lagde mit hoved ind i hans nakke og hulkede af mindet fra min mor.
"Jeg savner mor.." Hviskede jeg.
"Det gør jeg også skat, men vi kan godt klare os. Jeg er sikker på at det nok skal gå alt sammen, det tager bare lidt tid" forklarede han og vuggede os til siden.
"Vil du sige undskyld til Anne, for at have slået hendes søn. Så skal jeg nok selv sige undskyld til ham.." Hviskede jeg og kiggede håbefuldt op på ham.
"Ja putte. Nu synes jeg bare du skal ligge dig i seng og være klar til imorgen.. " hviskede han og lagde mig ned i sengen igen.
Jeg lagde mig under dynen, da jeg allerede havde nattøj på. Far kyssede mig på panden og kørte en hånd over mig.
"Godnat prinssese" hviskede han og gik hen til døren.
"Godnat" gabte jeg og kiggede på ham, imens han slukkede lyset og lukkede døren.
YOU ARE READING
Happy Home ~ One direction
FanfictionOlivia Livlie Walker ved ikke hvad hun går ind til, da hun skal flytte fra Danmark og til England. Hun skal efterlade alt her, selv sin mors grav. Hun ved intet om hvem hendes fars nye kæreste er og vil heller ikke. Hun er fars lillepige, men selv O...