-Private Lessons
Mine øjne føltes tunge, da jeg kom til mig selv fra min søvn. Min drøm var vel normale, eller hvad man nu kan sige. Den var ihvertfald okay?
Min fod hamrede ikke nær så meget idag, som den gjorde igår. Det minder mig om noget, hvor er drengene henne? Igen er der ingen lyd fra dem..?
Jeg fjernede forhænget og kiggede rundt omkring. Ingen. Jeg satte mine ben udover kanten og landte på det rasle. Jeg kiggede på mine krykker, men humpede alligevel bare over til bordet. Igen lagde der en seddel fra dem.
Hej guuuurl!
Vi er sikkert ude at øve når du står op. Det er jo imorgen vi skal spille den første på Touren. Så du for privatundervisning fra klokken 12 til 15. Du skal have lavet lektierne færdige inden koncerten, for den tager nogle timer og du skal da være der. Skriv hvis der bliver noget eller du mangler noget :)
One Direction Xx
Jeg fnes kort af beskeden, selvom den ikke var sjov. Jeg kiggede på klokken og så den var 11, så jeg havde da noget tid. Jeg humpede stille og roligt over til min kuffert og hev dagens tøj ud...
~*~*~*~
Læren var endelig skredet. Han hed Thomas og var nok på alder med min far. Han var kedelig og snakkede kun, så man næsten sov. Han gav mig heldigvis ikke så mange lektier for.
Jeg smed hurtigt alle mine papir til siden og fiskede min MacBook op. Jeg tændte den og loggede hurtigt ind på Skype, da jeg savnede Mitch forfærdeligt meget.
"Babe!" Råbte han i en mørk stemme. Jeg grinte af ham.
"Hej" sagde jeg med et smil.
"Er det rigtigt du var på hospitalet igår?" Spurgte han.
"Ja, ja det var jeg. Hvordan ved du det?" Spurgte jeg.
"Det stod overalt! Hvad skete der?" Spurgte han.
"Blev angrebet af fans" fnes jeg.
"What! Hvordan kan de finde på det?!" Råbte han.
"Hate Mitch, kun hate. Jeg har derimod forstuet foden" sagde jeg.
"Er min prinssese kommet til skade!" Råbte han igen.
"Jeps, plus en masse blå mærker rundt omkring?" Fnes jeg.
"Hvad siger Harry til det?" Spurgte han.
"Han græd i starten" svarede jeg.
"Jeg overhørte nogle fra klassen, snakke om at han skrev på Twitter : Dem som slog Olivia ned, er ikke rigtig fans" sagde han.
"Og det er jeg meget enig med!" Grinte jeg.
"Skat hvorfor griner du sådan?" Spurgte han.
"Det er smerten som for mig til at grine?" Fnes jeg.
"Okay..? Har du ellers haft det godt?" Spurgte han.
"Ja! Jeg har faktisk købt en gave til dig" sagde jeg.
"Ohhhh!" Grinte han og klappede i hænderne.
"Nå, men jeg skal lave lektier inden de kommer hjem. "Sagde jeg med irretation i stemmen.
"Vi snakkes babe" smilede han.
"Ses" sagde jeg og sluttede opkaldet.
Nu manglede jeg bare at lave lektier og så kunne jeg have fri resten af dagen..
_____
YOU ARE READING
Happy Home ~ One direction
FanfictionOlivia Livlie Walker ved ikke hvad hun går ind til, da hun skal flytte fra Danmark og til England. Hun skal efterlade alt her, selv sin mors grav. Hun ved intet om hvem hendes fars nye kæreste er og vil heller ikke. Hun er fars lillepige, men selv O...