-Black spots
#2 uger senere#
Igen vågnede jeg op med en sindsyg mavekrampe. Jeg forstod ikke hvorfor det gjorde så ondt? Måske kunne det bare være menstruation "påmindelse" for ja, jeg skal faktisk snart have det igen. Som i nok kan tænke er det to uger siden min første gang med Niall og han fortalte det også var hans såh.. Men det var perfekt og det er det der tæller.
Jeg prøvede at trykke lidt mod min mave, imens jeg kiggede på Niall som stadig sov. For ja, jeg er hans kæreste og som hans kæreste ville han have jeg skulle sove ved siden af ham. Jeg lagde inderst med hans arme omring mig.. Sødt ikke?
Jeg kunne høre at Harry og Liam var allerede oppe, da de snakkede lavt fra et sted som jeg antog, som stuen. Jeg lod igen søvnen overtage mig og jeg faldte i søvn imellem Niall og en busmur..
~*~*~*~
Niall's synsvinkel:
Det var omkring to timer siden jeg stod op. Livia var stadig i mine arme og sov, og jeg havde specielt ikke nok mod til at vække hende. Så jeg hoppede stille ud af sengen og gik hen i stuen, hvor Harry og Liam snakkede sammen. Jeg sad bare på facebook og Twitter.
"Godmorgen" gabte en anden. Jeg kiggede op og så Zayn i bar overkrop og kun underbukser. Jeg nikkede da jeg ikke rigtig orkede at svare ham og begyndte egenligt bare at læse på facebook igen.
Livia's synsvinkel:
"Godmorgen" kunne jeg høre Zayn's hæse og mørke stemme længere væk. Niall lagde ikke længere ved siden af mig, så jeg tror han bare er gået ind i stuen til de andre.
Stadig havde jeg ondt i maven. Hovedpine og ondt i benene. Hvad helvede var der galt? Jeg hoppede langsomt og forsigtigt ned af køjen og alt fokus blev rettet mod mig.
"Godmorgen" gabte jeg. Jeg begyndte at gå lidt hen mod dem, men en smerte skød igennem mine ben så jeg automatisk tog fat i køjerne.
"Er du okay?" Spurgte Zayn som var hurtigt henne ved mig. Jeg kiggede ned og så at mine ben rystede voldsomt. Hvad var der galt med mig? Jeg prøvede igen at gå, men mine ben svigtede igen.
"Hey rolig nu! Jeg løfter dig" sagde Zayn og løftede mig op. Han vendte sig mod de andre, undtagen Louis. Han sov sikkert stadig. Niall og Harry's blikke var mest urolige.
Zayn løftede mig hen til sofaen og satte mig med ved siden af Niall, som hurtigt trak mig ind til sig.
"Har du det skidt?" Hviskede Niall i mit øre. Jeg trak lidt på skuldrene da jeg faktisk ikke vidste det. Jeg trak min mobil op da det sikkert ville kunne hjælpe mig væk fra tanken om smerten. Jeg gik ind på Twitter og skrev:
"Savner min bedsteveninde Olivia Destany!:("
Niall gav mig et blidt kys på kinden og et lille klem i min krop. Jeg smilte bare skævt til ham og lagde mit hoved mod hans bryst.
~*~*~*~
Efter en times tid, skulle jeg virkelig tisse.
"Niall? Vil du hjælpe mig ud på toilet?" Spurgte jeg og kunne mærkerødmen stige i mine kinder. Han nikkede og løftede mig hurtigt op. De andre var godt igang med at snakke, faktisk lige da Louis vågnede snakkede de højlydt og grinte helt vildt.
Niall's synsvinkel:
Jeg stod og ventede på Livia som stadig var på toilet. Jeg kunne godt se hun havde det skidt, men hun troede selv hun snart skulle have menstruation. Jeg lod emnet ligge, da jeg synes det er akavet at snakke om..
Livia åbnede døren igen og jeg tog en arm under hende. Vi begyndte stille at gå, da hun selv stoppede op.
Livia's synsvinkel:
De små pletter satte sig i mine øjne.
Jeg kunne pludselig ikke høre noget.
Mine ben svigtede under mig.
Niall's synsvinkel:
Hun stod bare der. Helt stille. Hendes ben begyndte voldsomt at ryste igen, så jeg tog bedre fat i hende. På to sekunder havde hun lukket sine øjne og var helt slap i mine arme.
Hvad fanden skete der!?
"Harry!" Råbte jeg forskrækket.
"Omg! Hvad skete der!?" Panikkede han.
"J-jeg ved det ikke! Skynd jer at ringe efter en ambulance!" Råbte jeg.
~*~*~*~
Livia's synsvinkel:
Jeg åbnede mine øjne sløvt og blev blændet af alt det hvide i mine omgivelser. Hvor var jeg? Jeg kiggede træt rundt og så to mennesker sidde henne i hjørnet. Det var Niall og Harry. Straks slog det mig hvor jeg var. Hospitalet!
"Niall?" Hviskede jeg. Hans hoved rettede sig over mod mit og uden jeg nåede at opdage det, havde han omfavnet mig.
"Hvor er jeg?" Spurgte jeg da han satte sig ned ved siden af mig.
"På et hospital i Skotland." Sagde han lavt.
"Hvorfor?" Spurgte jeg.
"Du er gravid. Med mig"
YOU ARE READING
Happy Home ~ One direction
FanfictionOlivia Livlie Walker ved ikke hvad hun går ind til, da hun skal flytte fra Danmark og til England. Hun skal efterlade alt her, selv sin mors grav. Hun ved intet om hvem hendes fars nye kæreste er og vil heller ikke. Hun er fars lillepige, men selv O...