Scar

6K 180 12
                                    

-Scar

"Liam sæt mig ned!" Brokkede jeg og vred mig rundt i hans arme. Han var meget stærk faktisk, men det var lettere da hans tøj var vådt så jeg bedre kunne glide rundt. Faktisk ret sjovt.

"Nej.. Olivia hvorfor kom du ikke hjem efter den time?" Spurgte han lidt højt, da regnen slog hårdt mod jorden. Jeg rullede øjne af ham og krydsede bare mine hænder, uden at svare ham.

"Faktisk Liam.. Min mobil gik død så jeg kunne ikke vide klokken. Hvorfor kunne i ikke bare lade mig være, Harry hader mig alligevel?" Sagde jeg irreteret og kiggede rundt om os.

"Harry..! Han.. Han hader dig ikke!" Sagde han hårdt og kiggede forfærdet væk fra mig.

"Hvad mener du? Jeg slog ham!" Spurgte jeg.

"Ja, men han hader dig ikke Olivia!" Råbte han vredt.

"Hvorfor er han så skide sur på mig!" Vrissede jeg og kiggede op på Liam. Han rystede blidt hovedet og ignorede mig. Jeg sukkede hårdt og lagde mig bedre ind til ham.

Hvorfor var Harry så skide sur, for det kan ikke kun være fordi jeg er hans nye stedsøster! Harry virker så hemmelighedsfuld, men hvorfor? Det ene tidspunkt er han vred og det andet er han ulæselig?

~*~*~*~

Liam bad mig om at åbne døren med min ene arm, så det gjorde jeg. Liam satte mig op på sådan et slags bord og gjorde tegn til at jeg skulle blive her, hvilket jeg gjorde.

"Har du fundet hende!"

Jeg fnes lavt da man hørte Harry råbe. Jeg rykkede mig lidt på bordet, så en svåbbe lyd klaskede rundt imellem mine bukser og bord. He he.

"Olivia du løber aldrig sådan væk igen!" Sagde han idet han så mig sidde på bordet. Han lagde sine hænder på mine våde ben og kiggede mig direkte og hårdt ind i øjnene.

"Jeg troede ikke at klokken var så mange, sorry.." Mumlede jeg og kiggede med et skævt og stolt smil ned på mit skød.

"Olivia, kig på mig!" Sagde han hårdt og løftede mit hoved op mod ham. Jeg kiggede bare ind i hans grønne øjne og mixede min ånde med hans.

"Hvorfor tog du ik din mobil?" Spurgte han uden at bryde øjenkontakten vi havde.

"Den var slukket? Eller jeg mener, løbet tør for strøm? " svarede jeg.

"Så skal du komme hjem når sådan noget sker Olivia! Vi snakker om dette senere, nu går du i et varmt bad og jeg tørre dit tøj" sagde han og løftede mig ned på gulvet, som et lille barn.

~*~*~*~

Jeg slukkede bruseren da jeg havde fået nok varme og resten af sæben var ude af mit hår. Af en eller anden grund, havde Harry en form for pige shampoo. Det var ihvertfald MEGA godt og gjorde mit hår sindsygt blødt.

Jeg svang håndklædet omkring mig, da jeg ligesom skulle ind og spørge Harry om jeg kunne låne tøj, hvilket er pisse pinligt da jeg skal stå halv nøgen foran et verdenskendt bandt!

Jeg kunne godt høre dem snakke ind i stuen, hvor de grinede. Det var måske godt, så jeg bare kunne hviske efter Harry så de andre ikke ville se mig... Uhhh..!

"Harry!" Hviskede jeg idet mit hoved tittede frem. Fem ansigtet blev rettet mod mig, da de faktisk ikke stod så langt væk som jeg troede. Nej, de stod lige foran døren.

"Øhm? Olivia.. Hva.. Dit ben?" Mumlede Louis akavet og pegede derned. Fuck! Åh nej! Det havde jeg virkelig glemt alt om!

"Harry kan jeg låne noget tøj?" Spurgt jeg og ignorede fuldstændig Louis. Harry tog fat i min frie hånd, som ikke holdte håndklædet på plads og trak mig væk frs de andre. Vi kom ind i noget som jeg antog hans værelse.

"Hvad er det Olivia?" Spurgte han hårdt og satte mig ned på hans seng. Jeg prøvede roligt at skjule mit ben, med mit andet ben over det.

Hvorfor havde jeg ikke tænkt på det!

"Harry jeg vil ikke snakke om det.." Svarede jeg og kiggede på ham med små tåre hængende i øjenkrogen. Jeg hadet at snakke om det!

"Olivia, har du selv skåret det kæmpe ar eller har nogle?" Spurgte han imens han gik over til et stort skab.

"Jeg vil ik snakke om det Harry!" Græd jeg. Mine hænder rystede vildt for sig imens de kæmpede for at tørre mine tåre væk. Harry trak nogle grå everlast bukser og en hvid t-shirt ud samt et par drenge boxers.

"Tag det her på, for dit eget tøj er stadig vådt. Vi køre hjem igen om nogle timer efter aftensmad" sagde han og gik ud af værelset, efter at havde rakt tøjet til mig.

Tøjet var for stort og det så klumpset ud. Fedt..

Happy Home ~ One directionWhere stories live. Discover now