-Feelings and crying out
Livia's synsvinkel:
Drengene var lige nu igang med deres koncert. Vi var nu i Italien og der var varmt over alt. Selv i bussen. Jeg havde valgt at blive i bussen, da jeg sagde at jeg ikke havde det godt. Jeg har det okay men jeg skulle egenlig tænke lidt på mig og Mitch's forhold.
Jeg har slet ikke kunne have et langdistanceforhold med ham, da jeg ikke helt stoler på ham. Altså han er attraktiv og hvem ved om han snaver med en pige nu?
Jeg vil så gerne kunne fortsætte vores forhold, men kan ikke da en anden ting er i vejen. Følelser. Jeg hader dem!
Da døren herind åbner med et ryk, tørre jeg hurtigt tårene væk fra mine kinder. Liam kom forpustet herind.
"Hey hvad sker der? Du græder?" Spurgte han og kiggede på mig med forvirret øjne.
"Det ik noget, bare gå tilbage?" Snøftede jeg.
"Livia? Hvad? Er? Der? Galt?" Spurgte han igen og satte sig ned ved siden af mig.
"Jeg tror ikke jeg kan klare mit forhold til Mitch" snøftede jeg. Straks lagde han en arm om mig og trak mig længere ind til sig.
"Hvad mener du?" Spurgte han.
"Liam jeg snakker med ham senere, gå bare tilbage til din koncert. Pigerne venter sikkert på dig" snøftede jeg.
"Nope, du er vigtigere end dem" sagde han.
"Mig og Mitch skændes konstant. Jeg stoler ikke længere på ham, hvor han bliver sur over det" hulkede jeg.
"Hvad tror du han gør som du ikke ved?" Spurgte han.
"Utroskab?" Hulkede jeg.
"Må jeg fortælle dig noget?" Spurgte han. Jeg nikkede.
"Dengang jeg var på din alder, fik jeg også den i smasken. Jeg havde følelser for to piger, og det fandt min kæreste så ud af. Med hende den anden, vi havde ikke lavet noget sammen. Jeg vidste ikke engang om hun havde følelser for mig? Så pigen blev virkelig sur og det samme med mig, til sidst slog vi op og det var det bedste jeg nogensinde har gjordt. Idag er vi bare gode venner" forklarede han.
"Det lyder mig som mit problem, virkelig meget! Men siger du at jeg skal slå op? Det kan jeg da ikke! Jeg elsker.. " jeg stoppede mig selv, da jeg ikke elskede ham. Jeg elsker nemlig en anden..
"Niall" hviskede jeg.
"Har du følelser for Niall? Hvornår?" Spurgte han. Okay, jeg troede han ville blive pisse sur og sladre til Harry.
"Den dag hvor i Niall var mærkelig. Jeg sad inde i stuen da i alle sov, han kom og det sagde bare pling" snøftede jeg.
"Hvad snakkede i om?" Spurgte han.
"Vi kyssede" rettede jeg.
"Seriøst?" Spurgte han og jeg nikkede.
"Fuck" mumlede han.
"Hvad er der galt og kom ikke at sig du har følelser for mig!" Sagde jeg.
"For det første skal du sige hvad du føler for Niall. Arbejde videre på dit forhold med Mitch, da du ikke kan komme sammen med Niall. Derefter synes jeg du skal sige det til Harry, så han ved det" sagde han.
"Nej Liam" snappede jeg.
"Jeg kunne også sige det" sagde han.
"Noooo! Jeg skal nok når jeg er klar" sagde jeg hurtigt.
"Godt" smilede han.
"Skrid tilbage til koncerten dit bæst" grinte jeg og skubbede til ham.
"Jaja"
~*~*~*~
Jeg havde endelig fundet ud af hvad jeg skulle. Først skulle jeg snakke med Mitch om at være ærlig. Niall og jeg skulle snakke om følelser og om at vi ikke kan have dem. Bagefter Harry.
YOU ARE READING
Happy Home ~ One direction
FanfictionOlivia Livlie Walker ved ikke hvad hun går ind til, da hun skal flytte fra Danmark og til England. Hun skal efterlade alt her, selv sin mors grav. Hun ved intet om hvem hendes fars nye kæreste er og vil heller ikke. Hun er fars lillepige, men selv O...