Stole my Heart

4.6K 164 7
                                    

-Stole my Heart

Harry trak sine solbriller op i håret. Jeg gispede da jeg så det blå mærke rundt om hans øje. Hvad fanden havde han lavet?!

"Hva fanden Harry?" Hvæsede jeg og løb hen til ham. Jeg kiggede i lang tid på hans øje, indtil han rømmede sig.

"Jeg synes du skal tage med hjem.. Jeg er begyndt ikke at kunne lide Mitch fyren og mit blå øje, jaaah.. Det er Niall" sagde han. Jeg stod mundlammet.. Havde Niall virkelig slået Harry og hvorfor egenligt? Havde det noget med vores følelser for hinanden?

"Harry hvad er det du ik kan lide ved Mitch?" Spurgte jeg.

"Det er ligemeget Livia! Jeg sagde til din rektor at du skulle komme herop, fordi jeg har meldt dig fri fra skolen hele den her uge... Kom så" sagde han og begyndte at hive i min arm. Jeg trak den til mig igen.

"Harry jeg vil ikke.. Jeg elsker Mitch for den han er og det kan du ikke gøre noget ved, skrid hjem igen og hvorfor er du ikke på tour?" Spurgte jeg vredt og krydsede mine arme over mit bryst.

"Det er først senere på ugen vi skal have næste koncert. Desuden gider jeg ikke Niall lige nu, så jeg skred.. Du skal altså med hjem nu" sagde han og begyndte at trække i mig igen.

"Så lad mig dog hente min taske for satan" sagde jeg irreteret og begyndte at gå tilbage hvor min taske var. Jeg kunne høre Harry følge med bagfra, men han kunne rande mig.

Jeg kiggede mig kort over skulderen og så han skrev på sin mobil, samtidig med at han skrev. Så jeg tog chancen og løb hen mod pigetoiletterne.

"Olivia jeg gider ik det pis!" Råbte han bag fra. Jeg blev ved med at løbe ned af gangen og løb lige forbi toiletterne, da jeg tænkte det ville være lettere at blive ved med at løbe rundt. Lidt træls skal jeg da være, for jeg er trosalt hans stedlillesøster.

"Olivia!" Råbte han advarende. Jeg kiggede tilbage og skreg da han var omkring en meter fra mig. Jeg satte farten op og det samme gjorde han..

Jeg kunne mærke en hånd om mit håndled, så jeg automatisk stoppede. Jeg kiggede irreteret på Harry, som begyndte at trække mig ud mod udgangen.. Pis og Lort!

"Harry jeg vil være i skole!" Brokkede jeg. Han stoppede ved mit skab og låste det bare sådan op. Jeg kiggede lidt mistroisk på ham.. Hvordan kunne han koden?

"Det var mit skab forhen" sagde han koldt og trak min taske ud. Han svang den over sin egen skulder og begyndte igen at gå med mig. Idet vi kom forbi min klasse, ringede det ud.

"Fuck" mumlede Harry og begyndte at gå lidt hurtigere. Jeg kunne se Mitch løbe herud og kiggede hen mod mig.

"Hvad fanden?! Harry du kan ik bare tag hende med hjem fra skole?" Råbte Mitch. Harry ignorede ham og gik videre. Jeg turde ikke kigge tilbage, da jeg vidste hvor vred han kunne blive selvom Harry lagde en finger på mig.

~*~*~*~

Jeg brasede lige igennem vores hoveddør, da jeg vidste både far og Anne var på arbejde. Fedt! Så var jeg alene med Harry! Argh! Jeg traskede lige ind på mit værelse og smækkede døren efter mig.

"Livia stop med at være så barnlig"

"Mig barnlig! Du kan da bare lade vær med at være så fandens overbeskyttende! Lige fra starten af har du være ond mod mig! Jeg kan altså godt passe på mig selv Harry!" Råbte jeg. Døren åbnede herind og Harry stod med helt mørke øjne.

"Olivia jeg ved hvordan Mitch er mod dig!" Råbte han.

"Og hvordan er han så!" Råbte jeg og slog ud med armene.

"Han bestemmer over dig. Han sender alle drenge dræberblikke!" Råbte han. Nu vidste jeg hvorfor der altid var nogle elever som holdte øje med mig. Harry havde bedt dem om det.

"Du er simpelthen for meget Harry! Hvorfor fatter du ikke jeg elsker.." Og der brød jeg sammen. Jeg kunne ikke sige hans navn, for jeg elskede ham ikke og det har jeg først set nu.

"Hvem elsker du Olivia?" Spurgte han pludselig roligt. Jeg satte mine albuer på mine knæ og begravede mit hoved ned i mine hænder, imens mine hulk blev større og større. Jeg kunne pludselig mærke Harry stærke arme omkring mig. Jeg havde først lyst til bare at råbe af ham, men jeg kunne ikke. Jeg skaber kun problemer..

"Jeg bringer kun problemer Harry" hulkede jeg. Straks vendte jeg mig om mod ham og hulkede ned i hans trøje. Harry lagde hans arme bedre omkring mig og lagde sin kind på mit hoved.

"Du bringer ikke kun problemer.. Det jeg mener er at du er en smuk, intelligent og forførende pige.. Jeg vil ikke have at nogle skal gøre dig ondt, ikke engang nogle fra bandet. Jeg hader at se dig blive kustet rundt med af Mitch.. Men jeg kan heller ikke have at du har et forhold med Niall, for du er 16 Olivia. Niall er 21.. Jeg elsker dig for meget til at lade nogle skade dig" hviskede han.

"Jeg elsker ham jo" hvisker jeg.

"Hvem er det du elsker.. Og vær ærlig for dig selv mig" hviskede han.

"Niall"

Happy Home ~ One directionWhere stories live. Discover now