-Birthday went wrong
Jeg blev endelig 17 idag! Jeg havde trukket i den kjole Harry engang købte til mig. Jeg elskede den faktisk MEGA meget. Jeg havde glattet mit hår og lagt en neutral makeup som jeg plejer. Olivia Destany havde jeg inviteret, Mitch skulle noget så han kom ikke og jeg var ligeglad med ham faktisk. Hele bandet ville komme, som jeg havde lovet Olivia. Far, Gemma, Anne var igang med at pynte op og lave mad. Jeg havde allerede fået en iPad af far og Anne. En mega pæn guldhalskæde af Gemma hvor ser stod Forever på. Hun mente det er fordi vi altid skal være sammen.. Sødt. Jeg forventede intet fra Mitch derimod..?
"Olivia er kommet!" Råbte fra inde fra køkkenet af. Jeg sat halskæden på og løb ud til Olivia. Hun havde selv en fin kjole på og hun havde krøllet hår. Jeg gik hen og kramte hende med et kæmpe smil på læberne.
"Tillykke Livia, jeg har købt en gave til dig" sagde hun og rakte mig en pakke. Jeg sagde tak og trak hende med ind i stuen, hvor Gemma dækkede op. Jeg gik igang med at pakke gaven op.
"Tak Olivia! Tusind tak!" Jublede jeg, da jeg så det var et cover hvor der stod Olivia + Olivia. MEGA sødt faktisk, for mig og Olivia var blevet gode venner i løbet af disse to uger.
"Så er drengene her!" Råbte Anne. Olivia fik store øjne og jeg brød ud i grin. Ja hun var skal kæmpe fan af dem og hun har sagt at hun aldrig har mødt dem. Ikke engang koncert..!
"Humpe dumpe!" Hørte jeg Zayn råbe. Jeg rullede blidt øjne og vendte mig om for at blive trukket ind i Zayn's arme og halvt op i luften.
"Tillykke!" Grinte han og satte mig ned igen. Jeg kiggede hen på Olivia som bare stod med åben mund. Ja det måtte nok være lidt specielt at stå foran sine idoler. Nu stod Harry, Niall, Liam og Louis så også ved os.
"Tak drenge. Her er en af jeres største fan, hun hedder Olivia Destany og elsker jer seriøst! Så Louis ingen narestreger vel.?" Fnes jeg og kiggede strengt på ham. Han smilte bare stort til mig og rakte mig en gave.
"Eleanor hjalp mig, da jeg ikke anede hvad du kunne lide?" Sagde han. Jeg nikkede og tog imod de andre gaver og lod dem snakke lidt med Olivia. Liam og Louis begyndte straks at snakke løs. Zayn og Niall gik ud i køkkenet, hvor Harry gik med mig hen til gavebordet.
Jeg fik nogle mega smukke øreringe af Louis og Eleanor. Af Niall fik jeg en Our Moment parfume og en Galaxy trøje og leggins. Zayn og Perrie fik jeg en virkelig pæn lædertaske og nogle herre Nice Galaxy højhælede. Liam og Sophia fik jeg en sommerkjole og en halskæde. Jeg skulle til at åbne Harry's gave, da han stopper mig...
"Kom hellere med" sagde han og trak mig ud i gangen. Jeg tog hurtigt nogle sko på og gik med Harry udenfor.. Der stod en splinter ny Audi!
"Jeg håber du kan lide den?" Sagde han. Jeg råbte tak og sprang om ham. Det var sku da fedt at få en bil af sin stedbror!
~*~*~*~
Festen var snart slut. Olivia havde snakket rigtigt godt med bandet, de følger hende nu på Instagram, Twitter og er venner på Facebook. Hende og Louis havde det dog sjovest sammen, det kunne man godt se. Jeg kiggede ned i min mobil i to sekunder, hvor en besked pludselig poppede op. Hmm..?
//Kan du komme hjem til mig? -Mitch//
Det var første gang idag han havde skrevet til mig.
//Jaja køre nu -Olivia//
Vi var blevet så kolde i røven over SMS nu.. Jeg hader det!
"Far jeg køre lidt ud til Mitch, er tilbage snart" sagde jeg og greb mine nye nøgler. Jeg kramte hurtigt Olivia og skød de andre et farvel hurtigt.
~*~*~*~
Jeg bankede på Mitch's dør. Den åbnede få sekunder efter og han stod kold i dørkarmen, hvad havde jeg gjordt?
"Hey kom ind" sagde han og gjorde plads. Jeg nikkede og trådte ind og smed mine sko. Han boede alene, da hans forældre var skilt nu og han gad dem slet ikke.
"Hvorfor skulle jeg komme?" Spurgte jeg og fortsatte ind i stuen. Der var ølflasker rundt omkring og der stank af røg.. Ryger han?
"Hvad har du lavet her Mitch? Har du røget hash eller sådan noget?" Spurgte jeg og tog mig til næsen.
"Jeg slår op" lød det bag mig. Jeg vente mig forskrækket om og så først hvor ødelagt han så ud. Hans hår så ulet ud, mørke rander under øjnene. Kun iført slidte natbukser og han stank af hash..
"Okay.. Var det det eller?" Spurgte jeg. Jeg var faktisk ikke engang såret eller noget, for jeg elsker ham ikke længere. Ikke efter han blev så overbeskyttende..
"Er du slet ikke sur?" Spurgte han.
"Nææ?" Sagde jeg.
"Du ved jeg har været dig utro ik?" Sagde han pludselig. Der gjorde det faktisk pisse ondt..
"Ahva har du!" Skreg jeg..
YOU ARE READING
Happy Home ~ One direction
FanfictionOlivia Livlie Walker ved ikke hvad hun går ind til, da hun skal flytte fra Danmark og til England. Hun skal efterlade alt her, selv sin mors grav. Hun ved intet om hvem hendes fars nye kæreste er og vil heller ikke. Hun er fars lillepige, men selv O...