-Pregnant!
Da Harry stoppede bilen i parkeringspladsen, sprang jeg rimelig hurtigt ud af bilen. Mine baller gneb sig sammen imens jeg løb, for at det røde stads ikke skulle løbe ud. Af klamt!
Jeg åbnede døren med et brag og stormede ind på det første badeværelse, jeg kunne se. Uden at kigge efter de andre i huset, låste jeg døren og trak hurtigt af hans bukser. Satte mig på toilettet og hev nogle underbukser ud, som jeg tror var Anne's men var lidt ligeglad. Jeg åbnede Bind pakken og tog en ud.
"Er du okay Livia?" Spurgte Anne udenfor døren.
"Jaja, bare pigeting.. Hvor er far?" Spurgte jeg imens jeg ordnede det jeg nu skulle.
"Okay, han sidder inde i stuen. Vi blev begge forskrækket da du kom løbende, så jeg gik efter dig.. Må jeg komme ind?" Spurgte hun. Jeg åbnede døren og gemte Harry's bukser om bag ryggen, da det er pinligt med den røde plet.
"Livia? Hvorfor har du et par bukser bag ryggen og mine underbukser?" Spurgte hun med et blidt grin. Jeg overgav mig og viste så pletten på hans bukser.
"Nå dada! Dem klare jeg søde, du kan bare gå ind og finde et nu par bukser. Så kom ind i stuen, vi har noget vigtigt at fortælle" sagde hun og tog bukserne hen til håndvasken.
Tænkt at hun ikke engang har lagt mærke til arret?
Jeg løb hurtigt ind på mit værelse, greb et par natbukser og hoppede i dem. Jeg gik ind i stuen igen, hvor Harry og far sad og snakkede sammen. Det gjorde mig glad at de kunne kommunikere og det ikke var som med mig og Harry.
"Putte kom her og sit dig ved din gamle far!" Grinte han idet han så mig. Harry fnes kort imens han fuldte mig med øjnene. Jeg rakte bare tunge af ham og sprang ned i min fars skød, i sofaen.
Det var altid sådan vi sad hver aften og så film, som den prinssese jeg er for ham og min helt. Ja, i kan nok høre at dengang min mor døde, var far mit forbilled.
"Hvilken film skal vi se? Dig og Harry bestemmer?" Spurgte far og rakte mig fjernbetjeningen. Vi havde nemlig Netflix! Weeeee!
"Jeg vil se Silent Hill!" Råbte jeg overrasket og hoppede i min fars skød. Harry skød hovedet tilbage i frustration og udbrød et irreteret støn.
"Fint!" Mumlede han og satte sig normalt. Jeg trykkede den ind og kunne hurtig spille den. Wuhu!
~*~*~*~
Da vi var omkring inde i halvdelen af filmen, kom Anne endelig ind. Hun havde Harry's bukser i hånden hvilket fik mig til at rødme, men det forsvandt hurtigt da hun viste pletten var væk. Hun kastede dem i hovedet af Harry, så han spjættede rundt i sofaen, med et råb.
"Ad! Fjern dem fra mig!" Råbte han og kastede bukserne væk. Mig og Anne brød ud i grin, da vi var de eneste som vidste de var rene.
"De er rene sønnike. Nå, mig og Michael har noget at fortælle. Michael vil du ikke sætte filmen på pause?" Spurgte hun. Jeg satte mig ned fra fars skød og cirka ved siden af Harry, imens vi begge iagttog dem sætte sig ned ved siden af hinanden. Far tog Anne i hænderne og gav hende et smil, inden de vendte sig mod os.
"Harry og Livia, Gemma ved det allerede og hun er glad for det. Men vi ved i har lidt problemer i to, men vi skal have en lille ny!" Sagde far overrasket.
Jeg tabte kæben! Skal jeg have en lillesøster eller lillebror!
"Ej det mener i bare ikke!" Udbrød jeg vredt og rejste mig op. Anne's smil faldte og det samme gjorde fars, men det var jeg virkelig ligeglad med.
Istedet for at blive i stuen, løb jeg frustreret op på mit værelse. Jeg var ikke klar til at være storesøster! Harry er heller ikke! Han er ikke engang glad for mig! De er fandme også for gamle!
"Skat må jeg komme ind?"
Jeg ignorede min far fuldt ud, og det gør jeg specielt når jeg er sur. Jeg lagde en af mine puder over mit hoved og skreg frustreret i den...
"Prinssese, hvad er der galt?" Spurgte han. Jeg kunne mærke hans sad på sengekanten, men jeg gav ham ikke min opmærksomhed. Huh!
"Far jeg vil ikke have en mere!" Sagde jeg det jeg fjernede puden fra mit hoved.
"Hvorfor ikke?" Spurgte han og lagde en hånd på min mave.
"Fordi jeg kan ikke lide at du er sammen med nogle, udover mor.." Mumlede jeg trist.
"Amen bette skat da! Jeg ved du savner mor, men mig og Anne vil virkelig gerne have det her barn. Hun har taget testen og er gravid, men jeg lover dig at du vil elske ham eller hende!" Sagde han med et smil og trak mig op til sig. Jeg lagde mine arme om hans hals og mit hoved ind i hans nakke.
"Undskyld far, jeg skal nok blive glad for den nye og blive bedre med Harry.." Hviskede jeg og gav ham et blidt klem.
"Tak putte.. Jeg synes bare du skal gå i seng og blive klar til imorgen, og jeg skal nok sige til Anne at du er okay.." Mumlede han mod min hovedbund.
"Jeg synes også du er for gammel til en ny far" fniste jeg mod hans bryst. Jeg kunne høre hans høje mande grin i mine øre.
"Godnat skat" grinte han og lagde mig ned i sengen igen. Han lagde dynen godt om mig og gav mig et hurtigt kys på panden.
"Godnat"
YOU ARE READING
Happy Home ~ One direction
FanfictionOlivia Livlie Walker ved ikke hvad hun går ind til, da hun skal flytte fra Danmark og til England. Hun skal efterlade alt her, selv sin mors grav. Hun ved intet om hvem hendes fars nye kæreste er og vil heller ikke. Hun er fars lillepige, men selv O...