Cameron

5.3K 173 5
                                    

-Cameron

Olivia's synsvinkel:

Jeg vågnede op til lugten af mad. Lækker mad. Jeg åbnede mine øjne sløvt og kiggede lidt i rummet jeg var i. Det gik langsomt op for mig hvor jeg var, hos Harry. Jeg kiggede til den ene siden, hvor der kunne ligge en men der var ingen. Hvorfor sov Harry ikke herinde, da der var plads?

Jeg fjernede dynen og så at jeg kun var i undertøj? Havde Harry taget mit tøj af, for jeg kan ikke selv huske jeg har gjordt det. Jeg rejste mig op fra sengen og gik hen til hans skab, hvor jeg greb en løs t-shirt.

Jeg åbnede døren ud til gangen, hvor duften af morgenmad fyldte mine næsebor. Hmm! Jeg gik langsomt hen til køkkenåbningen og så Louis var fuld igang med at lave mad.

"Godmorgen solstråle!" Grinte han da han så mig. Jeg smilte et stort falsk smil og satte mig på køkkenbordet.

"Godmorgen, eh? Hvorfor er du så tidligt oppe?" Spurgte jeg.

"Klokken er 12 solstråle.." Fnes han og svang pandekagen op i luften. Louis så virkelig ud til at have styr på sit pis!

"Jaja! Hvor er Harry?" Spurgte jeg.

"Han sover inde op sofaen? Du kan bare gå ind og vække ham" sagde han og lavede noget mærkelig med pandekagerne.

Jeg hoppede ned fra bordet og fandt min vej ind i stuen. Harry lagde halvt krøllet sammen med dynen, iført boxershorts og snorkede højlydt. Sødt.

"Harry!" Råbte jeg højt og gik over mod ham. Der var ingen reaktion fra ham, kun en dyb snorken. Jeg går helt tæt på ham så vores hoved er små centimeter fra hinanden.

"Lad hende være..." Mumler han lavt. Jeg kigger forvirrende på ham og venter til at han siger noget mere.

"Harry vågn op..?" Sagde jeg med et grin efterfuldt. Jeg ruskede lidt i ham, hvilket bare resulterede i at han greb fat i mig og tvang mig ovenpå ham. Straks brød jeg ud i grin.

"What the?" Mumlede Harry, idet han slap mig. Jeg satte mig ordenligt ovenpå hans mave imens jeg stadig grinte.

"Du mumlede noget og greb pludselig fat i mig? Nå har du sovet godt?" Spurgte jeg med et stort smil. Han kørte en hånd rundt i hans ansigt og derefter hans store hår.

~*~*~*~

"Hvad skal vi lave Harreh!" Grinte jeg og satte mig på hans skød. Faktisk lige ovenpå hans mobil, så den sad under min numse samt hans hånd. Hehe.

"Hvad vil du?" Spurgte han.

"Der er godt vejr, så jeg vil gerne på stranden?" Sagde jeg. Han nikkede anerkendende og kiggede over på Louis som også nikkede, bare mere ivrigt.

"Yay!" Jublede jeg og sprang op fra hans skød. Jeg løb ind på Harry's værelse hvor mit tøj var i kufferter, hvor jeg trak mit badetøj ud og nogle shorts og trøje. Hurtigt som lynet havde jeg skiftet og løbet ud til dem begge i stuen.

~*~*~*~

Stranden var okay, men lidt for mange mennesker til min smag. Nogle fans havde spottet os, men lod os være i fred efter et billed og en autograf. Jeg havde et håndklæde som jeg sad på, hvor Harry og Louis snakkede med nogle piger. Jeg nød bare solen alene.

Jeg hørte et pift ikke så langt fra mig, hvor jeg så en flok drenge. Klamme stodder. Men jeg smilte bare flabet og kiggede bagefter op på Harry, som allerede havde set dem.

Jeg kiggede tilbage på flokken hvor en af dem kom gående herover.. Ej det mener han ikke.

"Hey smukke, du er Styles tøsen ik?" Spurgte han og blinkede. Jeg havde virkelig lyst til at ørle ham lige op i hans klamme fjæs. Ad!

"Ja det er jeg" svarede jeg med et smil. Han gjorde tegn til om han måtte sidde hos mig og jeg nikkede af ren venlighed. Idet han skulle til at sige noget, bibbede min mobil, så jeg tyssede på ham og åbnede for beskeder. Mitch.

//Hey babe! Hvordan har du det?<3 -Mitch//

//Meget fint, savner dig! Jeg prøver at snakke med en eller anden dreng som piftet af mig..? -Livia//

//Pas nu på skat! Han skal ikke røre min pige! <3 -Mitch//

//Harry holder skam øje<3 -Mitch//

//Godt! Vi snakkes, skal til time<3 -Mitch//

//Ses<3 -Livia//

"Nå hvad hedder du så?" Spurgte jeg helt uinteresseret.

"Cameron" sagde han enkelt. Jeg nikkede bare irreteret og kiggede den anden vej.

"Hør Cameron. Jeg har en kæreste, så no luck here" sagde jeg med et grin.

Happy Home ~ One directionWhere stories live. Discover now