Little Black Dress

5.2K 172 8
                                    

-Little Black Dress

#1 uge senere#

Jeg ved ikke om man kan elske en dreng mere end jeg gør og om det overhovedet er muligt. Niall har fået mig til at ville opleve kærlighed igen, da jeg blev skræmt over hvordan det kunne ende. I husker vel Mitch..? Niall har været den bedste flirt siden vi fik lov af Harry og jeg overvejer stærkt om jeg skal spørge om vi kan blive kærester.

Jeg åbnede mine øjne sløvt og vendte mig rundt på siden. Jeg lagde i den køje jeg altid har gjordt når jeg var med på Tour. Jeg kunne godt høre at drengene var gået, da ingen snorken eller noget var her.

Jeg hoppede ned fra min køje og begyndte at gå hen til toilettet da jeg skulle tisse. Hehe. Jeg svang hurtigt mit hår op i en løs knold og smuttede ind på toilettet. Jeg satte mig ned og gjorde hvad jeg nu skulle. Jeg fandt min vej til vores mini køkken og så en lille fin sedel ligge der.

Hey Livia!

Vi er taget hen for at lave et interview og er nok færdig ved en 13 tiden og så kommer vi igen. Der ligger kolde pandekager i køleskabet som du kan tage (ps: Niall er sulten sikkert, så gem lige nogle til ham) Prøv og led efter vores iPad's for du finder dem ikke ;) nå men vi ses!

Elsker dig

Zayn, Harry, Liam, Louis og Niall.

PS: Jeg elsker dig mest;) Xx Nialler

Kunne de drenge blive skønnere. Jeg åbnede køleskabet og så der lagde en kæmpe stak pandekager, altså tror Harry jeg spiser så meget? Jeg tog tre af dem, så der cirka var 117 tilbage som jeg ville give til Nialler. Jeg lukkede køleskabet og begyndte at lede efter iPad'ene. Selvom de mener jeg ik ka, så kan jeg.

Imens jeg gennemknaskede pandekagerne, fandt jeg Harry's iPad under hans pude i hans køje. Jeg dumpede ned på sofaen og gik ind på Twitter. Jeg skulle jo lave lidt sjov med Harry..

Harry's synsvinkel:

Zayn kom grinende hen til mig og stak sin mobil op i hovedet på mig. Jeg så det var Twitter og jeg havde åbenbart skrevet noget.. Åh nej!

"Jeg elsker bare min dejlige stedsøster for vildt! Hun er den bedste i verden og jeg vil finde hendes iPad da hun ikke kan holde sig fra min:) Og mig som sagde : Du kan ikke finde den. Haha jeg er såååååå dum! Xx"

Stod der.

Livia's synsvinkel:

Efter mit lille tweet fra Harry's bruger, begyndte jeg at spille flappybird. Jeg sidder bare fast ved det skide 37 tal! Argh!

~*~*~*~

Busdøren røg hurtigt op og Harry havde hurtigt lagt sig ovenpå mig. Jeg kunne ikke andet end at bryde ud i grin.

"Din onde lort!" Grinte han og begyndte at kilde mig. Sådan gik tiden, indtil alle sammen gik ud og Niall kun var her. Dette blev lige en tak mere akavet.

"Jeg tænkte på om du vil på date i aften? Jeg har spurgt Harry og han er helt iorden med det?" Spurgte han og satte sig ned ved siden af mig. Jeg nikkede og gav ham et lille kind kys.

~*~*~*~

Jeg havde taget min sorte kjole, lidt mascara, sorte leggins for at skjule arret. Jeg fladet mit hår og lavede midterskilling. Jeg ville bare se perfekt ud til daten med min Nialler.

Jeg steg ud af bussen, hvor jeg kunne se Niall stå henne ved en bil. Lænet op af den og havde et stort smil rettet mod mig. Idet jeg begyndte at gå hen imod ham, gik han mod mig.

"Gud hvor er du smuk Livia" smilte han og gav mig et lille kys på næsen.

"Tak og du er heller ikke værst" smilte jeg.

~*~*~*~

Daten var fantastisk.. Niall havde lejet et privat sted på en resturaunt så vi ikke blev angrebet af fans og da jeg også gerne ville holde vores forhold hemmeligt.

"Jeg har lejet et hotelværelse så vi kunne bare være os, uden de andre" sagde han og lagde sin ene hånd på min lår. Han drejede så til venstre hvor en kæmpe hotel hus kom frem.

"Fedt" smilte jeg og greb stille fat i hans hånd. Jeg gav den et lille og blidt klem imens jeg smilede stort. Hvis Niall havde tænkt sig at vi skulle, ja i ved, ville det være min første gang.

Hotelværelset var enormt og smukt. Det havde det hvide og brune tema hvilket jeg bare elsker for vildt. Niall tog sine arme forsigtigt rundt om mig bagfra og gav mig et sødt kys på kinden.

"Please vær min" hviskede han.

"Selvfølgelig Niall" svarede jeg og vente mig om mod ham. Jeg tog mine hænder om bag hans nakke og hans hænder røg ned på mine hofter. Hans læber nærmede sig mine og da de var blidt mod hinanden, gjorde jeg afstanden helt færdig.

I kan nok godt gætte hvad der så skete..

Happy Home ~ One directionWhere stories live. Discover now