The red spot

6K 177 31
                                    

-The red spot

Drengene sad og snakkede, grinede og spiste rundt om bordet. Imens jeg sad i Harry's store tøj og spiste tavst. Jeg vidste nu at de rigtig gerne ville vide noget om mit ar.

Men jeg kan ikke.

Det er for hemmeligt..

Der skød det mig pludselig! Jeg har ikke lavet lektier! Fuuuuuck, far skider spralllemænd hvis han finder ud af det!

"Harry!" Udbrød jeg irreteret og lagde gaflen ned på min tallerken. De fem verdenskendte ansigtet rettede sig mod mig, hvor de alle sammen så overraskede ud..

"Jeg er gravid" løj jeg og prøvede at se ud som om jeg var 100 procent seriøs. Alle drengene tabte kæben og smed deres bestik ned på bordet. Det var så sjovt!

"What!?" Råbte Harry og rejste sig op, så stolen væltede bag ham. Jeg kiggede til siden hvor Louis sad, han havde så meget opdaget mig. Jeg brød hurtigt ud i grin, hvilket fik Harry til at storme ud af køkkenet.

"Seriøst Olivia! Du gjorde os lige bange! Omg!" Grinte Louis højlydt. Jeg brød ud i grin med de andre få sekunder efter. Det bedste var nok Niall's ansigt! Uha!

"Harry er så sur på dig lige nu!" Grinte Zayn og prøvede ikke at snakke for højt. Jeg blev pludselig helt stille, da jeg godt vidste hvordan Harry var når han er sur. Shiat!

Jeg rejste mig op fra stolen, sagde hurtigt tak for mad og løb ind på Harry's værelse. Han stod med knytnæverne mod væggen og pustede hårdt ind og ud. Hvad var der så galt med at være gravid?

"Harry?" Hviskede jeg roligt og trådte lidt ind på hans værelse. Han svarede ikke, istedet blev hans vejrtrækninger hurtigere og hårde.

"Harry slap nu af, je-" sagde jeg men blev afbrudt af Harry, som vendte sig mod mig. Hans mund var en lige Strej og hans øjne skød igen lyn.

"Please Livia.. Aldrig spøg med det.." Pustede han ud og kiggede dybt ind i mine øjne. Harry har mange humørsvingninger..!?

"Okay undskyld Harry.." Mumlede jeg genert. Det irretere mig virkelig at han altid er så sur og ikke vil sige hvorfor? For jeg ved det har mere end at gøre med at jeg er hans nye søster.. Det er jo logisk!

~*~*~*~

Stilheden i bilen var træls. Vi havde kørt i omkring en times tid og cirka en time var tilbage. Harry snakkede ikke meget, hvilket på en måde var dejligt. For enten var han sur eller så var han.. Hvad var han egenlig? Kommanderende?

Jeg lod mit blik glide ned på mit skød, hvor en mærkelig misformet plet sad ved mit inderlår. Ej helt ærligt! Og så lige i Harry's bukser! Jeg kunne lige se det i et blad 'Harry Styles' stedsøster fik menses i hans grå bukser!' Fedt man!

Det bliver SÅ pinligt...

"Erhm.. Harry vil du holde ind ved den nærmeste tank?" Spurgte jeg og kunne mærke en rødmen stige i mine kinder. Jeg samlede mine ben, så han ikke ville opdage det.

"Skal du tisse?" Spurgte han og holdte øjnene på den mørk belagte vej. Kun et par andre biler på motervejen, lyste den op.

"Af en art ja.. Oh god! Harry jeg skal bruge tre pund!" Overgav jeg og kiggede på ham i en blanding af akavethed og træthed. Hvis man overhovedet kan sige det?

"Til hvaaaad?" Spurgte han med et drilsk smil på læben. Han vidste udmærket godt, men han vil helt sikkert have mig til at sige det..!

"Harry du ved det godt!"

"Nej? Hvad skal du bruge tre pund til?"

"Stop Harry!"

"Med hvad?"

Kæft han har bare irreterende og dum! Argh!

"Moster rød er kommet på besøg!" Grinte jeg.

"Ahva for en moster!" Spurgte han dumt. Og han skulle være verdenskendt? Pff!

"Harry enten går du ind til tanken og køber det, ellers bliver dine bukser det rene blod helvede! Tilfreds.." Sagde jeg med et drilsk smil.

Harry var helt stille, så jeg begyndte stille at grine af ham. Stilheden var her igen i nogle minutter, indtil Harry kørte ind på den nærmeste tank. Han greb sin pund på instrumentbrættet, inden han vendte sig mod mig.

"Knib ballerne sammen indtil vi er hjemme, for jeg lader dig specielt ikke gå på de toiletter her! Tro mig! Vent her" sagde han og hoppede ud af bilen. Jeg fulgte ham med øjnene imens han gik ind på tanken.

Jeg kunne se det var en fan, som var heldig at skulle betjene ham. Han gik til kassen med pakken med bind og skriv lige hurtigt en autograf til hende. Hun blev helt smask rød i hovedet, da han gav hende et blidt kys på kinden.

Hun kender ikke den rigtige Harry Styles..

Happy Home ~ One directionWhere stories live. Discover now