Punishment

6K 175 7
                                    

-Punishment

Anne snakkede ikke med mig imorges, hvilket jeg godt kam forstå. Altså jeg slog hans søn! Far forklarede mig på vej til skole at hun stadig var rystet og at hun nok skulle blive god igen.

Jeg havde lige sagt farvel til far og han var kørt ud fra skolens grund. Jeg forstod ikke hvad der hastede sådan, men da jeg vente mig om. Forstod jeg det. En masse journalister stod oppe ved skolens indgang og tog billeder. Hvad lavede de her?

"Hey smukke!"

Jeg kiggede til den anden side, hvor Mitch kom vandrende med et flirtende smil på læberne. Jeg smilte stort, da Mitch altid kan gøre mig glad. Mitch er positiv.

"Mitch hvad sker der for alle de journalister?" Spurgte jeg og gav ham en hurtigt krammer. Da vi stod op af hinanden, kunne jeg høre Mitch snuse ind.. Kan han lide mig?

"De har fundet Olivia Livlie Styles!" Sagde han overdramatisk. Jeg fnes af ham og slog ham blidt på armen.

"Ej undskyld Mitch!" Udbrød jeg da jeg kom i tanke om hvad jeg gjorde mod Harry igår. Mitch kiggede lidt forvirret på mig, men kiggede bagefter skræmt bag mig.

"Livia, kom!" Grinte han og greb min hånd. Jeg kiggede tilbage hvor en masse blitz ramte mig lige i fjæset. Mitch træk mig hele vejen op til skolens indgang med journalisterne bag os.

"Kom lad os gå til time, inden de river hovedet af dig!" Grinte Mitch.

~*~*~*~

Skolen var slut om cirka fem minutter og vores kedelig lære snakker kun! Amen så hold da kæft man!

"Kom ind!" råbte læren, da en banken lød. Den velkendte berømte krøltop trådte herind med et smil på læben, hvilket fik de fleste piger til at hvine. Hvad er deres problem?!

"Jamen halløjsa Harold!" Jublede læren da hun havde kigget på ham i nået tid. Harry gik over og krammede damen og lod de andre fra klassen hvine af glæde. Luk røven man!

"Som i nok ved elever, var Harold her elev på skolen. Han er faktisk kommet for at hente Olivia, så i for alle tidligere fri. God dag" og så var læren væk. Hader hun os virkelig meget!?

"Held og lykke smukke" hviskede Mitch og puffede til mig med sin albue. Jeg skød han et dræberblik, da han godt vidste at mig og Harry IKKE var gode venner.

"Vi ses Mitch!" Fnes jeg og lagde min bog ned i skoletasken. Jeg rejste mig op og gik hen til Harry, som skrev nogle autografer til hans fans og billeder. Jeg stod bare og ventede.

"Kom" sagde han koldt og gik forbi mig.

~*~*~*~

Harry ville slet ikke fortælle mig hvor vi skulle hen, han kørte bare. Hvad nu hvis han ville dræbe mig! Kidnappe mig! Kaste mig udover en bro! Vi havde kørt i omkring en time i stilhed, hvor vi havde sat radioen til.

"Undskyld Harry.." Opgav jeg og kiggede hen på ham. Han sad med et tilfreds smil på læberne, hvilket bare gav klik i mig. Da jeg vidste hvad hans plan var.

"Jeg må sige dig at du kan sku slå hårdt, jeg lagde med ispose hele natten. Så nu skal du med hjem til mig, som straf" sagde han triumferende.

"Ved far og Anne om dette?" Spurgte jeg. Han nikkede stolt og kørte ind af en vej, hvor der stod London på.

"Harry jeg vil gerne hjem!" Brokkede jeg og lagde hovedet hårdt tilbage.

"Bare ærveligt Olivia! Du kunne bare havde lader vær med at slå mig, trosalt sagde både mor og Michael at vi skulle lære hinanden at kende. Så ja, jeg hedder Harry Edward Styles" sagde han med et stolt og hoverende smil.

"Nej" sagde jeg irreteret og lukkede øjnene.

~*~*~*~

"Nå så det er Olivia?"

"Jeps"

"Hvorfor tog du hende overhovedet med?"

"Fordi hun gav mig en lussing igår, så mor og Michael blev enige om at vi skulle tilbringe tid sammen"

"Hey! Jeg tror hun vågner!"

Hvor fanden er jeg henne? Jeg åbnede øjnene sløvt og kiggede lige op i luften, hvor mine øjne mødte fem andre par.

Fuck!

Happy Home ~ One directionWhere stories live. Discover now