-Tour
"Glæder du dig?" Spurgte Harry da han drejede til højre. Det var nu vi skulle starte på Touren og jeg var nervøs. Selvom det ikke er mig som skal have det hårdt, men jeg ved bare at jeg ikke ved hvordan jeg skal leve uden Mitch. En uge har næsten været for hårdt for mig!
"Det er 117 gang du har spurgt Harry, ja jeg glæder mig" fnes jeg og kiggede ud på vejen. Det var mærkeligt at skulle væk i så lang tid og endda undvære Mitch, Anne og Far.
"Okay sorry madam!" Grinte han og drejede endnu en gang til højre. Det ender da med at vi køre i cirkler?
"Der er Nialler!" Udbrød han pludselig og pegede foran sig. Jeg kiggede frem og så Niall, som bare en kuffert fra en bil og hen mod en stor bus. Det må så være bussen?
Harry stoppede bilen ved siden af den Niall hentede ting fra. Jeg hoppede hurtigt ud af bilen og gik om til bagage rummet, for at tage min kuffert.
"Hey Livia!" Råbte en højt. Jeg vendte mig om, for at blive omfavnet af både Louis og Niall. Jeg grinte højlydt sammen med dem, idet Harry kom hen til os.
"Nu skal jeg tage den!" Sagde Niall og hev min kuffert fra mig. Jeg skulle lige til at afslå, men Louis slog min hånd væk med et grin.
"Kom nu! Du skal se din køje! Jeg var valgt din plads!" Sagde Louis alt for hurtigt og trak mig med sig. Jeg kiggede grinende tilbage på Harry, som hev sin kuffert ud med et smil.
"Hey!" Hilste Zayn og Liam da jeg kom ind i bussen. Jeg nåede ikke at svare, da Louis havde travlt med at trække mig væk og hen mod en masse køjer.
"Tadaaaaa!" Råbte Louis Hyper og svang armene op i luften. Min køje lagde i midten, da der var tre på hver side af bussen. Jeg kiggede på den overfor mig og så der var et irsk flag, så det var nok Niall's.
"Hvor skal de andre sove? Altså hvilken køje?" Spurgte jeg med et smil.
"Jeg sover over dig, Harry under dig. Zayn øverst på den anden, niall i midten og Liam nederst!" Grinte han. Hvorfor var han altid så glad og useriøs?
"Superman smutter!" Råbte han og løb væk. Skøre dreng altså.. Tænk at jeg skal leve med ham i laaaaang tid?! Helt utroligt..
~*~*~*~
Altså en tourbus var meget lille. Specielt når man skal bo sammen med fem voksne drenge, som lugter af mande hørm. Fedt man! Så kan jeg stinke af man hele dagen! Wehu!
Jeg havde sat mig ind i en lille stue ting, meget lille imens de andre var i en større stue. Jeg havde seriøst brug for at snakke med Mitch.
"Hej babe" sagde han. Han havde allerede cam på, så jeg satte det også lige hurtigt på. Han smilede endnu mere.
"Heyo! Hvad laver du skat?" Spurgte jeg.
"Savner dig og lektier" svarede han.
"Jeg tror ikke jeg kan klare så lang tid Mitch! Jeg stinker allerede af mandehørm!" Fnes jeg.
"Hehe! Hvordan er bussen så?" Spurgte han.
"Stinkende.." Grinte jeg.
"Ej den er fin!" Sagde jeg så.
"Det var godt, hvordan sover i så?" Spurgte han.
"Vi har hver sin køje. Jeg ligger i midten til venstre" sagde jeg.
"Okay.. Hør babe, mor kalder" fnes han.
"Vi snakkes bare" sagde jeg.
"Snakkes" sagde han og lagde på. Hvorfor kunne han aldrig snakke i lang tid, når vi først snakkede? Jeg klaskede min computer sammen og kiggede lidt rundt.
"Hey" lød en genert stemme. Jeg vendte hovedet over mod døren, hvor Niall stod med sit søde irske smil. Nurh.
"Hej" svarede jeg enkelt.
~*~*~*~
Mig og Niall skral grinede. Niall er bare den sjoveste jeg nogensinde har mødt og herre Nice.
"Niall stop med at være så sjov!" Grinte jeg og tog mig til maven. Niall kunne virkelig få mig på andre tanker. Hvilket var dejligt, da jeg nok tit for brug for det.
"Det kan vist ikke lade sig gøre" grinte han. Hans grin og smil var bare det bedste som jeg nogensinde havde set. Hans perfekte tænder efter han fik bøjlen af, kunne han virkelig vise frem.
"Hold så op Ni! Kom lad os smutte i seng, jeg er træt!" Fnes jeg og rejste mig op fra mini sofaen. Jeg rakte min hånd ned til Niall og hjalp ham op.
Istedet for at jeg gik, tog Niall fat under mig og løftede mig op.
"Din skøre dreng Ni" fnes jeg og lagde mit hovedet på hans bryst, eller nærmere min kind.
"Drenge vi smutter i seng!" Råbte han. Man kunne høre nogle svar derinde fra, som jeg ikke fattede en brik af. Pyt, Niall vidste ihvertfald hvad de snakkede om. Håber jeg da..!
YOU ARE READING
Happy Home ~ One direction
FanfictionOlivia Livlie Walker ved ikke hvad hun går ind til, da hun skal flytte fra Danmark og til England. Hun skal efterlade alt her, selv sin mors grav. Hun ved intet om hvem hendes fars nye kæreste er og vil heller ikke. Hun er fars lillepige, men selv O...