-Midnight Memories
Harry sad iblandt en masse piger. Zayn, Liam og Louis sad ovre ved baren da de alle havde kærester eller forlovede på sig. Derimod er Harry jo chamøren, pff!? Niall var gået ud på toilettet for lidt tid siden og jeg gik lidt rundt alene.
"Hey.." Sagde en som gik ind foran mig. Jeg stoppede lige op og kiggede ham ind i øjnene. Oh my!
"Hvad fanden laver du her Niklas!" Smilede jeg og gav ham en ordenlig krammer. Niklas gik i min gamle klasse i Danmark, før han flyttede til Roskilde. Så det vil sige han er dansk.
"Jeg kom da bare for at besøge min pige" flirtede han. Okay, vi var kærester på et tidspunkt men valgte at ende det pga min far. Selfølgelig..
"Hvordan vidste du jeg var her?" Spurgte jeg forvirret.
"Nogle piger fra min klasse skreg om at One Direction var i Skotland osv.. Så jeg tog flyet herhen og tog til en fest som jeg havde fået advide at 1D ville være her" forklarede han. Man kunne se han havde fået noget indenbords men ikke meget.
"Og du vidste jeg var Harry's stedsøster?" Spurgte jeg med et grin. Han nikkede stolt.
"Hvordan er det så at være kendt? Det er ihvertfald fedt at sige "min ekskæreste er kendt" " grinte han. Jeg havde ikke set at Niall faktisk stirrede på mig henne fra et hjørne af, hvor han stod med en øl.
"Det er vel okay.. Altså man kan ende på hospitalet en gang imellem?" Jokede jeg.
"Var! Hvornår?!" Råbte han forskrækket. Det var heldigt at musikken var så høj at ingen kiggede på os. Det ville bare være akavet.
"Blev overfaldet af en gruppe piger, de var fans. De slog mig bevidstløs og gav mig en forstuet fod og blå mærker." Forklarede jeg.
"Skræmmende.. Nå kan jeg byde på en drink?" Spurgte han med et flirtende smil.
"Jo tak. Altså hvordan er du kommet ind, du er 16?" Spurgte jeg imens vi gik op til baren. Zayn, Liam og Louis havde heldigvis ikke set mig endnu.
"Jeg er her med nogle 20 årige" sagde han.
"WOW, nå men det er jeg også" grinte jeg.
"To øl" sagde han til bartenderen. Jeg satte mig op på en af stolene ved siden af Niklas og sørgede for at have ryggen til Liam, Zayn og Louis. For jeg vil specielt ikke have de skal sige noget pinligt.
Jeg kiggede kort væk fra Niklas og over mod Niall, han havde denne gang hovedet nede i mobilen. Puha. Jeg vendte mig igen over mod Niklas og tog imod øllen han rakte til mig.
"Skål" sagde han. Vi klaskede flaskerne sammen og begyndte at drikke. Det smagte syrligt men godt.
~*~*~*~
Mig og Niklas stod allerede på dansegulvet og dansede løs. Jeg svang mine hofter i takt til musikken og Niklas dansede bare normalt. Jeg kunne se på ham, at han stadig kunne lide mig.
Vi havde tømt et par bajer så mit syn var lidt slørede. Jeg kiggede op fra gulvet og kunne ikke se Niklas. Var han bare skredet? Nå..
"Niklas?!" Råbte jeg og møgede mig igennem nogle svedige mennesker. Stadig ingen Niklas.
"Hvem leder du efter?" Spurgte en som tog fast omkring min talje. Jeg skulle lige til at fjerne personen, men stoppede da det bare var Zayn.
"Min ven" svarede jeg og blev ved med at kigge rundt. Hvilket var svært, da mit syn var helt tosset.
"Livia hvad har du drukket?" Spurgte han og holdte stadig fast rundt om min talje.
"Øl og slip mig så" snappede jeg.
"Jeg finder lige Niall, så han kan følge dig hjem" sagde han og begyndte at hive mig rundt.
"Nej Zayn! Jeg skal finde Niklas for god sake!" Råbte jeg irreteret og slog ham fra mig. Mine ben føltes som gele under mig.
"Du har drukket for meget Livia!" Sagde han og tog fat i min arm igen. Denne gang overgav jeg mig og fulgte bare tumlende efter ham.
"Niall vil du tage hende med tilbage?"
Var det sidste jeg hørte, før mit syn blev sort..
~*~*~*~
Niall's synsvinkel:
Jeg gik med den sovende Livia i armene. Hun besvimede ligepludselig da hun stod ved siden af mig og Zayn. Så jeg løftede hende bare op og begyndte at gå.
Jeg åbnede busdøren med albuen og trådte ind. Livia var tungere nu, hvor hun ikke hjalp med at holde hende oppe. Jeg gik over til hendes køje og lagde hende derind.
Jeg stod og tænkte lidt før jeg begyndte at hive hendes kjole ned. Da den var af, trak jeg en af mine trøjer over hende da jeg ikke så hendes kuffert. Jeg begyndte at tage hendes leggins af, da jeg kom i tanke om arret.
Hvordan kunne han gøre det?
Da jeg fik dem af uden at kigge på arret, lagde jeg hendes dyne over hende og kørte min kolde hånd over hendes kind.
"Sov godt" hviskede jeg..
YOU ARE READING
Happy Home ~ One direction
FanfictionOlivia Livlie Walker ved ikke hvad hun går ind til, da hun skal flytte fra Danmark og til England. Hun skal efterlade alt her, selv sin mors grav. Hun ved intet om hvem hendes fars nye kæreste er og vil heller ikke. Hun er fars lillepige, men selv O...