-Olivia Destany
#1 måned senere#
Jeg havde været hjemme i en måned, hvor Harry alligevel kørte mig hjem den aften efter vores enorme skænderi. Harry snakkede ikke med Anne eller min far da han kørte mig hjem, han skred bare igen. Da jeg så kom indenfor, fortalte jeg bare at jeg trængte til at komme hjem. De troede på min løgn.
Mitch derimod. Ja han er forandret. På så kort tid er han blevet en røv af en kæreste. For det første tror han at han bestemmer over mig, for det andet må jeg ikke være sammen med drenge og for det tredje er han ekstrem sur. Lige til at blive tosset i hovedet, men jeg har stadig ikke modet til at slå op. Bare den måde han kan stirre på drenge jeg ikke engang kender, så tør man satme ikke sige noget til ham.
Mit vækkeur bibbede for fuld kraft, jeg stod op og gjorde mig klar. Mitch havde sagt jeg skulle have håret hængene nede, så jeg fladet det. Jeg snakkede lidt med far og Anne, lidt om babyen og om hvem der ville hente mig efter skole. Far ville skrive senere om det..
To hårde dyt kunne man høre let ude fra grusvejen. Jeg sagde farvel til Anne og far og løb bagefter ud til bilen, hvor Mitch sad inde i og ventede. I burde nok vide at jeg intet har sagt til far om hvordan Mitch er blevet.
"Hey babe" sagde han og gav mig et let kys på kinden. Jeg smilte bare til ham og satte min sele på. Han begyndte at køre, hvor musikken kørte ud fra højtalerne. Jeg kunne mærke hans ene hånd sætte sig på mit lår, lidt under min nederdel. Det var en træls og ukomfortabel følelse jeg fik hver gang han gjorde det.
"Skriv lige til din far at du tager med mig hjem efter skole babe" sagde han koldt. Jeg trak min mobil op og skrev det hurtigt til far. Han skrev okay.
~*~*~*~
Vores første time var overstået. Vi skulle til at have frokostpause. Mitch havde lagt en arm over skulderen på mig imens vi gik ned igennem gangen, hvor de fleste også gik ned mod kantinen.
"Omg!" Var der en pige som hvinede da jeg gik forbi hende. Jeg kiggede tilbage på hende med rynket pande, da hendes øjne mødte mine. Nåååårh! Hun var sikkert fan og ny her..
"Hej er du ny?" Spurgte jeg pænt og gik hen til hende med et smil. Mitch gik stadig med mig og med armen stramt rundt om mig. Altså hvad er hans problem!?
"J-ja.. Du.. D-du er Olivia Styles" stammede hun.
"Ja det er mig. Hvis jeg ikke tager fejl, er du fan af One Direction" smilte jeg. Hun nikkede for fulde kraft og kunne næsten ikke styre hendes vejrtrækning.
"Hvad hedder du søde?" Spurgte jeg.
"Olivia Destany" sagde hun.
"Cool navn! Hør hvis jeg for dit nummer, kan du komme med hjem og møde One Direction en dag. De skulle vist alle komme til min fødselsdag om to uger?" Sagde jeg. Hun nikkede, gav mig sit nummer og gik over til sine venner. Jeg elskede at gøre sådan nogle piger glade.
"Kom nu babe" hvæsede Mitch og trak mig ned mod kantinen.
"Suremokke" mumlede jeg på dansk. Han lagde ikke mærke til det ellers ignorede han mig. Jeg var på en måde pisse ligeglad.
~*~*~*~
"Olivia Livlie Styles, bedes komme omgående til kontoret og jeg gentager Olivia Livlie Styles kom omgående op på kontoret!"
Alle i klassen kiggede hen på mig. Hvad havde jeg gjordt? Jeg tog mine bøger med ud, da det var det eneste jeg havde me derinde. Jeg kiggede kort på Mitch som så koldt på mig, inden jeg stod ude på gangen.
Jeg halvløb hen mod kontoret, indtil jeg så Harry stå i dørkarmen. Hvad fanden laver han her! Altså jeg er stadig en smule sur på ham..
YOU ARE READING
Happy Home ~ One direction
FanfictionOlivia Livlie Walker ved ikke hvad hun går ind til, da hun skal flytte fra Danmark og til England. Hun skal efterlade alt her, selv sin mors grav. Hun ved intet om hvem hendes fars nye kæreste er og vil heller ikke. Hun er fars lillepige, men selv O...