-Blackout
Jeg åbnede mine øjne sløvt, mine ben strækte sig. Jeg havde sovet okay i nat, men det var dog lidt svært at sove i en kørende bus. Hvordan kunne de klare det?
Utroligt der ingen snorken eller nogen form for lyd, hvor var de henne? For en af dem snorker hele tiden og nogle gange kunne man høre dem snakke. Hvilket var ret sjovt, så jeg noglegange grinede lavmælt. Jeg er ihvertfald glad for ikke at have vækket nogle af dem, for Harry har sagt at specielt Zayn hader at blive vækket. Uha!
Jeg tittede mit hoved ud fra forhænget til min køje og kiggede ned. Alle drengenes forhæng var trukket væk, hvilket kun kunne betyde de er stået op. Men hvor er de så? Og så må bussen også holde stille.
"Harreh!" Råbte jeg højt. Ingen lyd? Hmm.. Jeg hoppede ned fra sengen og rettede lidt på mit nattøj. Siden jeg ikke ville have drengene til at se mit ar, havde jeg lange natbukser på. Jeg svang hurtigt mit hår op i en løs knold og gabte stort.
Du har nok fundet ud af at jeg er meget træt..?
Jeg gik ind til den store stue agtigt noget og så der lagde en gul sedel på bordet. Nå nu kan jeg bedre forstå hvorfor ingen er her!
Hej Livia/Olivia/Wonderwoman/Sweetheart/DJStyles
Vi tog allerede ud og øvede tidligt om morgenen og vi ville ikke vække dig. Du sover så sødt. Vi er tilbage i aften og hvis du vil se os, så gå hen til arenaen. Ring hvis der bliver noget, Harry's kredit kort må du gerne bruge og alle vores numre er på en note ved køleskabet.
Niall, Liam, Louis, Harry og Zayn Xx :)
Jeg jublede for mig selv, da jeg så hans kredit kort lagde under sedlen. Jubi! Jeg løb hen til min kuffert og hev noget tilfældigt tøj frem. Bagefter gik jeg ud på vores mini toilet, vaskede mig og satte mit hår op i en hestehale. Det måtte se okay ud.
~*~*~*~
Du kan tro jeg har shoppet. Jeg har også købt noget tøj til Harry, Zayn, Liam, Louis og Niall da jeg godt kan deres størrelse uden at vide det. Det er en superkraft. Hehe. Jeg har købt noget tøj og Parfyme til Mitch. Til Louis har jeg købt en t-shirt med Superman på og nogle sorte bukser. Liam har jeg købt et Batman forklæde og en Batman Cap. Zayn har fået en læderjak og en barber maskine da jeg løb tør for ideer. Han har også fået et gavekort til en hår stylist butik. Hehe. Niall har fået en trøje hvor der står The Irishman på og nogle caps. Harry har jeg købt nogle ringe til, nogle stramme bukser og en skjorte. Mitch har fået en mega god drenge parfume, en trøje hvor der står My Boy på og jeg har købt en magen til med My Girl og der er begge pile på. Sødt.
Da jeg efterhånden havde brugt en del penge, også lidt på mig selv. Selfølgelig makeup og nogle bukser og trøjer. Besluttede jeg mig for at gå tilbage. Der var dog stadig nogle timer til de var færdig med øvning.
"puha" pustede jeg ud og smed poserne ned på gulvet, foran sofaen. Jeg hev hurtigt en notesblok frem og en blyant. Jeg skrev hver deres navne på et stykke papir og satte det på poserne. Så jeg vidste hvem var til hvem. Jeg skrev også hurtigt lige en sedel..
Hej boys!
Er smuttet ud for at løbe :)
Møzz Wonderwoman.
Og så var jeg den der var løbet.
~*~*~*~
"Omg! Det er Olivia Styles!" Råbte en flok tøser i munden på hinanden idet jeg løb forbi dem. Jeg stoppede op med et smil og vendte mig mod dem, hvilket jeg specielt ikke skulle havde gjordt.
"WOW! What the fuck!" Råbte jeg, da den ene stak mig en lussing. Jeg vaklede nogle skridt tilbage, da de slet ikke så glade ud.
"Din luder! Du ødelægger harry's liv!" Skreg den ene efter den anden.
"Hvad mener i?" Spurgte jeg og tog mig til min røde kind. De begyndte alle sammen at gå mod mig, da hende som havde slået mig,
Slog mig ned og alt sortnede..
YOU ARE READING
Happy Home ~ One direction
FanfictionOlivia Livlie Walker ved ikke hvad hun går ind til, da hun skal flytte fra Danmark og til England. Hun skal efterlade alt her, selv sin mors grav. Hun ved intet om hvem hendes fars nye kæreste er og vil heller ikke. Hun er fars lillepige, men selv O...