Throwing things

4.6K 181 14
                                    

-Throwing things

"Jeg har været dig utro.. Jeg er ked af hvad jeg har gjordt" undskyldte han. Jeg kiggede til siden og fik øje på en af øl flaskerne. Jeg greb hurtig fat i den og kastede den efter ham.

"Skal du kaste ting efter mig!" Råbte han og tog et skridt hen mod mig. Jeg greb endnu en og kastede efter ham. Mine tåre stod i fede strimler og jeg kunne ikke stoppe igen..

"Hvis du kaster en til Olivia! Du fortryder det!" Advarede han. Jeg ignorede ham og kastede en til, denne gang ramte jeg ham lige i panden.

"Hvorfor fuck høre du ikke på mig!" Råbte han og tog fat i mine håndled og tvang dem imellem os. Jeg prøvede at rive mig væk, men han holdte for stramt.

"Jeg. fucking. hader. dig. " vrissede jeg med sammenbidte tænder. Hans øjne skiftede til en helt mørk farve, som jeg aldrig havde set før.

"Og jeg er fuldstændig ligeglad! Du skal bare ikke kaste ting efter mig, er du med!" Råbte han ned i mit hovedet. Jeg gav ham et knæ lige i "Midtjylland" så han slap mig. Jeg løb hen i hans rådne stue og greb fat i en grim vase. Jeg hamrede den ned i gulvet og tog det næste som var her. Mitch kom hurtigt på benene igen og løb hen mod mig, imens jeg bare råbte og skreg.

"Du skal fucking ik ødelægge alt!" Råbte han og skubbede mig væk. Jeg mistede balancen og røg lige ned i gulvet, med røven først. Jeg skulle lige til at rejse mig op, da han sætter sig ovenpå min mave og tager fat om mine håndled.

"Slip mig!" Skreg jeg og vred mig rundt.

"Ikke før du slapper af!" Vrissede han.

"Det hele er din skyld faggot!" Skreg jeg.

"Ja, men derfor skal du ikke smadre hele mit hus vel!" Råbte han og stak mig en lussing. Jeg tog chancen med min frie hånd og skubbede ham ned fra mig.

"Lad mig være dit svin!" Råbte jeg og løb ud mod døren. Jeg nåede lige at lukke døren inden en ting ramte den.. Jeg åndede lettet ud og løb hurtigt hen til min bil.

Med rystende fingre fik jeg startet bilen og kørt hurtigt væk, inden han kunne nå at stoppe mig.

~*~*~*~

Jeg havde kørt hele vejen hjem til Harry, da jeg let kunne huske vejen hjem til ham. Ja jeg var kørt helt til London uden min far og Anne vidste det og jeg var komplet ligeglad. Mine håndled gjorde ondt og min kind sveg. Jeg fik hurtigt stoppet bilen og løb hen til hoveddøren til hans hus.

"Hvem er det?" Spurgte han bag døren.

"Livia" snøftede jeg. Døren blev hurtigt åbnet og Harry stod kun i boxershorts i døren. Straks løb jeg ind i ham og svang mine arme hulkende om ham.

"Hvad er der galt søde?" Hviskede han mod min pande.

"J-jeg kom op at skændes med Mitch.." Hulkede jeg. Han lukkede døren og trak mig ind i hans stue.

"Hvad skete der?" Spurgte han og satte mig ned på hans skød. Jeg lagde mig helt ind til ham.

"Han slog op. Sagde han var mig utro? Jeg kastede en Tom flaske efter ham og han blev sur.. Jeg blev så bange Harry" hulkede jeg.

"Gjorde han skade på dig?" Hviskede han.

"Han gav mig en lussing da jeg kastede flere ting på ham. Skubbede mig ned på gulvet og greb hårdt fat i mine håndled" snøftede jeg.

"Jeg dræber ham snart" vrissede han stille.

"Lad ham være Harry.. Han fortjener det ikke.." Snøftede jeg.

"Ved Michael det?" Spurgte han.

"Nej, han ved ikke engang jeg er her?" Sagde jeg.

"Jeg ringer lige så han ikke bliver bekymret? Du kan bare gå i bad og lån en trøje af mig, da du bare sover her.. Er det okay?" Spurgte han. Jeg nikkede og fandt min vej til badeværelset. Jeg kunne høre ham snakke i telefon, så jeg tog min kjole af.

Jeg staldte mig under bruseren og lod vandet køre blidt ned af min krop. Jeg vaskede mit hår og krop færdig og steg igen ud af badet.. Svang et håndklæde om mig og gik stille ind på Harry's værelse. Jeg trak en sort trøje ud af hans skab og svang den på.

Jeg kiggede ned af mine ben og så arret. Måske skulle jeg fortælle Harry om det, da mine leggins er våde og smidt til vask her? Jeg gik ind til Harry som sad i sofaen og med fjernbetjeningen i hånden.

"Harry? Vil du vide det om mit ar?" Spurgte jeg og humpede ned ved siden af ham.

"Jeg ved det godt.. Jeg hørte dig fortælle Niall om det den nat" hviskede han og kørte en hånd over mit ben.

"Skal vi ikke se en film?" Spurgte jeg efter noget stilhed. Han nikkede og gik ind på Netflix.

~*~*~*~

Jeg nåede ikke at se meget af filmen, før jeg faldte i søvn med hovedet på Harry's lår og hans hånd nussede mig i hovedet.

Harry var den bedste bror nogensinde..

Happy Home ~ One directionWhere stories live. Discover now