You and I

5K 170 13
                                    

-You & I

Efter mit brud med Mitch, har jeg ikke været i skole. Da jeg er fast besluttet på at tage med tilbage på Touren, jeg savner også bare at være væk fra skolen. Jeg boede hjemme hos Harry i nogle dage, indtil idag. For vi skal igen på Touren og vi er på vej. I bil.

"Hvad tænker du på?" Afbrød han mine tanker. Jeg kiggede træt hen på ham og trak på skuldrene. Jeg kiggede igen ud på vejen og så det regnede.. Suk.

"Jeg har tænkt over noget?" Sagde han pludselig. Jeg kiggede over på ham som tegn på at han skal fortsætte.

"Jeg har været tarvelig over for dig.. Så jeg har bestemt mig for at du gerne må have et forhold med Niall, da han udmærket godt ved hvad der sker, hvis han skader dig på nogen måde" sagde han med et skævt smil.

"Tak" sagde jeg hæst.

~*~*~*~

"Nialler!" Skreg jeg af glæde da jeg åbnede busdøren. Fire sæt øjne landte på mig i forskrækkelse og jeg kunne høre Harry's hæse grin bag mig.

"Hvad sker det?" Spurgte han hurtigt. Jeg løb hen til ham og omfavnede ham med et kæmpe kram og lagde mig oven på hans skød.

"Liam, Louis og Zayn. Kom lige med.." Kommanderede Harry og trak dem med udenfor bussen. Jeg satte mig bedre på Niall's skød og satte derfor mine ben på hver hans side. Jeg tog hans hoved i mine små hænder og kiggede ham dybt ind i øjnene.

"Niall" sagde jeg i et mørkt toneleje og prøvede at holde et grin inde. Niall kiggede lidt skræmt på mig, hvilket bare gav mig mere lyst til at grine.

"Jeg elsker dig Niall, mere end noget andet! Harry har givet mig lov og det eneste jeg vil er at være sammen med dig!" Sagde jeg med et smil. Niall's mund formede sig i en bue opad.

"Jeg elsker dig Olivia! Men hvad med Mitch?" Spurgte han. Mit smil faldte straks.

"Mitch..? Han slog op for nogle dage siden, j-jeg ville selv havde g-gjordt det. M-men k-kunne i-kke. H-han s-slog m-mig.." Min stemme var svag og der gik ikke lang tid før tårene også kom frem..

"Baby jeg elsker dig så højt! Du skal aldrig tilbage til det fjog! Høre du mig! Du er min og jeg er din!" Sagde han og kørte sine tommelfingre over mine kinder, for at fjerne mine tåre.

"Jeg smadre alle hans flasker og mange andre ting" fnes jeg. Niall tog sine hænder om mit hoved og trak mig ned til hans læber. De mødtes og alt smerten var pludselig væk.

"Sådan baby!" Smilte han da vi sluttede kysset.

"Vil.. Vil du være min?" Spurgte han genert. Jeg tog denne gang hans hoved i mine hænder.

"Niall det er ikke fordi jeg ikke vil.. Men jeg skal stadig komme mig over Mitch.. Husk på jeg elsker dig" sagde jeg og gav ham et kort og elegant kys på munden.

"Jeg elsker dig og acceptere dig fuldt ud. Sig til mig hvis du mangler noget og jeg henter det til dig" sagde han med et flirtende smil.

~*~*~*~

Jeg stod og kiggede op på min dejlige stedbror, fremtidige kæreste og tre bedstevenner fra den første række jeg stod på. Det var halvejs igennem deres koncert og de var så skide dygtige til det shit.

"Hva så piger.. Og de få drenge! Ved i hvad?" Råbte Harry ned i mikrofonen. Alle fansene skreg nej.

"Niall er vist lidt glad idag? Det kan man da let se-" han kiggede hen på Niall som stod med et kækt smil og stirrede ud mod publikum. "Niall du skal nok sige hvorfor?" Sluttede han og gav ordet videre til Niall.

"Hej alle piger og drenge.. Ja jeg er rigtigt glad og derfor vil jeg dedikere en sang til en speciel person herinde. Hun ved godt hvem hun selv er, er i klar drenge?" Sagde han og kiggede ned på mig med et smil.

"I figured it out.

I figured it out from black and white.

Seconds and hours.

Maybe they had to take some time.

I know how it goes.

I know how it goes from wrong and right.

Silence and sound.

Did they ever hold each other tight

Like us?

Did they ever fight

Like us?

You and I.

We don't wanna be like them.

We can make it 'til the end.

Nothing can come between

You and I.

Not even the Gods above

Can separate the two of us.

No, nothing can come between

You and I.

Oh, you and I.

I figured it out.

Saw the mistakes of up and down.

Meet in the middle.

There's always room for common ground.

I see what it's like.

I see what it's like for day and night.

Never together

'Cause they see things in a different light

Like us.

But they never tried

Like us.

You and I.

We don't wanna be like them.

We can make it 'til the end.

Nothing can come between

You and I.

Not even the Gods above

Can separate the two of us.

'Cause you and I...

We don't wanna be like them.

We can make it 'til the end.

Nothing can come between

You and I.

Not even the Gods above

Can separate the two of us.

No, nothing can come between

You and I.

You and I.

Oh, you and I.

Oh, you and I.

We can make it if we try.

You and I

Oh, you and I..." Sang de. Jeg stod med de vildeste tåre i øjnene og vidste slet ikke om dette var virkeligt.

~*~*~*~

Vi gik alle sammen trætte ind i bussen og slog os ned på sofaen. Hele bundtet. Jeg kravlede hurtigt hen imellem Niall's ben og og satte mig imellem dem, inden han kunne nå at flytte sig.

Senere den aften, faldte jeg i søvn ovenpå Niall imens de så film..

Happy Home ~ One directionWhere stories live. Discover now