36

790 65 4
                                    

4 dagen later

'Over 5 minuten heeft u een afspraak met een Klant.'

Ik knik en maak me werk even af. Amine komt binnenlopen.

Hij komt naar me toe lopen en trek me van de stoel af. 'Je bent zo sexy hè. Ik hou wel van zakenvrouwen.'

Hij begint me te zoenen. Ik duw hem van me af. 'Niet op werk Amine. Als we worden betrapt hebben we een probleem.'

'Zo met wie hebben we vandaag een afspraak.'
Ik kijk naar me papier. 'Met iemand genaamd Mario carezo.'

We lopen naar de kamer waar we afspraak gaan houden. Amine en ik doen de afspraken met de klanten altijd samen.

Dan komt een brede man binnenlopen in pak.
Ik sta gelijk op en geef hem een hand. 'Aangenaam.'
Amine geeft hem ook een hand. We beginnen gewoon met de standaard vragen.

'Zo we zijn niet van plan om u te financieren aangezien uw waarschijnlijk niet in staat bent om terug te betalen. Uw resultatenbegroting en uw financieringsplan hebben we niet vertrouwen in als we zo kijken', zeg ik.

'Het klopt gewoon mevrouw! Waarschijnlijk kijkt u niet goed.' Zegt Mario boos.

'Toontje lager.' Zegt Amine. 'Ohja anders gaat ze me slaan net als wat ze bij haar man deed.'

Hij staat op en loopt weg. Wauw gaan mensen dat nu tegen me gebruiken. Ik zucht.

'Hij is gewoon boos.' Zegt Amine. Ik haal me schouders op.

Issam komt binnenlopen. 'Waarom was die klant zo parra.'
Amine legt het hem uit. Ik loop naar me kantoor toe en ga verder met me werk.

Issam komt binnenlopen. Alweer stop ik. 'Kan ik je helpen?' Vraag ik geiriteerd.

'Je was vanochtend zo snel weg dus ik had geen tijd om te zeggen dat we vanavond eten met de famillie. Die van jou en die van mij.'

'En dat zeg je nu pas?! Ik moet koken voor 2 gezinnen. Plus me tante met me nichtjes en Semra waarschijnlijk.'

'Je was weg.'

'Dus Issam. Je kon het eerder zeggen ik ben al hier rond 10 uur en jij rond 12. En het is half 6 kon je niet in de tussen tijd zeggen?!'

Ik ruim boos me spullen op. 'Wesh is het mijn schuld? Je stelt je echt aan. Ik kan toch vergeten.'

'Donder op.' Issam loopt gelijk weg. Ik pak me spullen en loop weg.

Ik rijd meteen naar huis. Wanneer ik thuis ben loop ik gelijk naar de keuken.
Ik ga visbastilla maken. 'Ewa keg.'

Ik kijk achter me om en zie dat Alicia opeens in de keuken staat. 'Huh hoe kom jij binnen.'

'Daryl deed open.' Alicia begint me te helpen. 'Ik blijf eten aangezien ik mee help. En waarom zoveel.'
'Me ouders komen en de ouders van Issam.'

'Wollahme ik blijf eten. Ik kan die shit echt niet aan. Aan tafel is het dan zo dood.'
Ik huil van het lachen. Ze heeft helemaal gelijk.

'Ik neem wel stukje mee.'

Na ongeveer 2 uur zijn we klaar. 'Ik kwam eigenlijk voor me oplader.' Zegt Alicia.

'Ligt boven op de nachtkastje.' Alicia rent naar boven en komt weer terug. Ze geeft me een kus.
'Beslama.'

Ik loop naar boven en stap meteen onder de douche. Daarna trek ik me lingerie aan.

Ik trek me badjas aan en loop naar de slaapkamer.
Het is zo fijn om een eigen badkamer te hebben bij je slaapkamer. Ik fix me haar.

Issam loopt de kamer in. Hij trekt zijn kleding uit en loopt dan naar de badkamer.

'I'm Fine'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu