51

673 45 8
                                    

Er wordt geklopt op de deur. 'Kom binnen.'
Amelia komt binnen lopen. 'Amine staat buiten  op u te wachten.'

Wat doet hij nou hier? Ik loop naar de raam en zie inderdaad zijn auto staan. 'Amelia wil je ervoor zorgen dat mijn auto thuis komt.'  'Ja isgoed.' Ik geef haar mijn auto sleutels.

Ik ben al een uurtje klaar, maar ik was aan het kijken voor bruidsjurken.

Ik pak mijn spullen in en loop gelijk naar hem toe.

Ik laat perongeluk mijn telefoon vallen. Ik wil mijn telefoon pakken maar iemand is mij voor. Het is een man rond de 25 denk ik. Hij raapt de telefoon voor me op en overhandigt het aan mij.  'Oh dankjewel ahaha.' 'Alstublieft.'

Ik wil weer weglopen maar hij trekt mijn terug. 'Sorry mevrouw weet u waar de renso-company is.'

'Wil je me niet aanra-
Voordat ik mijn zin kan afmaken wordt hij geduwd op de grond. Ik zie dat Amine dat heeft gedaan. Amine geeft hem een stoot. Alles gebeurd heel snel.

'Amine!' Ik probeer aan hem te trekken. Uiteindelijk stopt hij. De man kreunt van de pijn en heeft een bloedlip.

Ik help de man opstaan. Ik zoek voor tissue's in mijn tas en overhandig die aan hem.

Ik snap niet waarom hij dat deed. Oke die man had mijn arm vast maar dat is geen reden om iemand te slaan. Ken ik Amine wel goed genoeg?

Ik loop naar zijn auto en stap in zonder nog wat te zeggen. Hij stapt ook in zonder wat te zeggen en rijd weg.

Na 5 minuten stilte besluit ik om toch te vragen waarom hij dat deed. 'Waar was dat voor nodig Amine??'

Hij negeert mijn vraag en kijk rechtstreeks op de weg. 'Amine?!'

'Hij moest je niet aanraken Aleyna. Wollah ik kan daar echt niet tegen.'

'Hij had er geen slechte bedoelingen mee! Hij trok me terug omdat hij me wat wou vragen.'

'Dat kon hij ook doen zonder je aan te raken.'

Er valt weer een stilte. Ik snap het echt niet. Zo is Amine niet toch?

Hij zet zijn hand op mijn been. Ik weet niet waarom maar ik begin gewoon te trillen. Ik heb geen het gevoel dat niet Amine me aanraakt. Maar een man met veel agressie.'

Hij kijkt me aan. 'Waarom tril je?' 'Ik heb het koud.'

'Aleyna je weet toch det ik je never zou slaan., nooit. Ik weet niet waar ik daarop moet antwoorden. Ondertussen staan we al voor mijn ouders huis. Hij parkeert zijn auto. 

'Aleyna?' 'Amine wat je net deed hé. Was jou niet. Je leek op een monster!'

Amine
Dat ze me vergelijkt met een monster kwetst me. Sinds haar vader me heeft vertelt dat iemand haat leven bedreigd ben ik op mijn hoede. Ik wil gewoon niet dat er iets met haar gebeurd.

Ik zie dat ze gekwetst is. Ik zie dat de tranen haar ogen vullen en ze kijkt gelijk weg. Kanes, wat heb ik gedaan.

'Ik ken je Amine. Ik weet dat je snel jaloers kan zijn. Maar je slaat niet iemand zo snel. Je ben mijn verloofde en binnenkort mij man. En toen ik je net zag leek het alsof ik je niet kende.'

'Aleyna ik weet niet wat het was. Maar ik beloof je het gebeurd niet nog een keer.'

Ze gaat met haar handen door haar haar. 'Zit je iets dwars Amine waardoor je agressief werd. Je kan met me praten, je moet met me praten.'

Ze pakt mijn hand vast. Ik heb de geweldigste verloofde. Ik ben echt geblessed met haar.

'Ik had problemen op werk. En ik had gewoon stress daarover.'

'Het komt goed schat.' Ze kijkt me aan met haar mooie groene kijkers.

Ik pak haar kin vast en begin haar hevig te zoenen wat tot een tong partij leidt.

Ze gaat langzaam naar me nek. En dan stopt ze. Ik kreun. 'Waarom moet je stoppen.'           'Wacht maar tot onze huwelijksnacht.' Ik begin te grijnzen.

We zijn al man en vrouw in de islam, Alhamdulliah.

'Wil je mee naar binnen?' Vraagt ze. 'Nee ik moet nog een paar zaken regelen.

Ik rijd naar huis.

Ik trek mij schoenen uit en ik zie dat er een brief voor mij is. Mijn hart begint sneller te kloppen. Het is de Dna-uitslag.

Ik open gelijk de envelop. 99,9 %...

99.9% zijn kind of 99,9% niet zijn kind
Like& Comment
Slaaplekker x

'I'm Fine'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu