31

804 66 9
                                    

Ik loop gelijk naar de keuken om te kijken of er ijs is. Ik haat me leven. Ya Allah waarom ik?Ik ga met me handen door me haar.

Me telefoon gaat af en zie dat Amine me belt. Ik doe met telefoon uit en gooit het op tafel. De tranen prikkelen in me ogen maar ik wil niet huilen.

Issam komt binnenlopen en druk me in een stevige knuffel. 'Wat is er gebeurd?'

'Ik ben er niet geweest op de belangrijkste dag van me vriendin omdat ik het ben vergeten.'

Omdat ik met Amine was maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen. 'Als jullie echte vriendinnen zijn komt het goed.'

Daar heeft hij gelijk in.'Weet je wat we moeten doen?'

'Vertel', zeg ik. 'Op vakantie gaan.'

Ik ruk me los en kijk hem aan. Hij heeft gelijk. 'Naar Bora Bora?'

'Wat jij wilt?' Issam zet zijn hand op me wang. Ik krijg een warm gevoel.

'Ik ga even dan boeken'. En hij loopt weg. Issam is een geweldige man. Ik loop naar boven en trek me roze satijnen pyjama broek en vest aan. Gekregen van Issam.

Daarna haal ik me make-up eraf en loop ik weer terug naar de keuken. Ik pak Ben&Jerry ijs. Ik pak me me laptop en loop weer terug naar de slaapkamer. Ik ga zitten op bed en kijk me serie.

Issam komt met zijn calvin klein ondergoed de kamer binnenlopen. 'Over 3 dagen zitten we in Bora Bora voor 1 week.'

Hij komt op de bed liggen. 'Kan niet wachten om weg te gaan.'

Hij gaat met zijn hoofd liggen op mijn schoot. Ik gaat met me nagels door zijn haar een geef hem een hoofdmassage. Ondertussen kijk ik me serie door en eet ik me ijs door.

'Ohja morgenvroeg komt Amine we moeten zaken regelen in Frankrijk.'

'Mag ik mee?'

'Nee jij blijft hier.'

'Ik ga mee, hoezo ga ik niet mee! Ik ga gewoon.'

'Het gaat om veel geld en er kan van alles gebeuren', zegt hij.

'Dan ben ik daar om je te beschermen.' Hij lacht en voelt aan me bovenarm. En lacht dan nog harder.

'Issam! Ik ga morgen mee.'

'Ik denk er over na.'

Ik pak me ijsbakje en me lepel en stap op. 'Ookal is je antwoord nee ik ga mee.'

Hij staat op en gooit me over zijn rug. 'Zet me neer sukkel.' Hij loopt naar beneden zodat ik me ijsbakje in de prullenbak kan gooien. Ik zet me neer en ik gooi me ijs bakje weg.

'Til me op als een prinses en breng me naar bed.'

Hij negeert me een loopt weg. Ik spring op zijn rug.'I hate you'

Hij gooit me neer op de bed en komt tussen me benen liggen met zijn hoofd op mijn borst. 'Ik ben moe', zegt hij slaperig.

Me ogen beginnen beginnen ook zwaarder te worden.
~
- 11:00-
Ik word wakker van geluid en zie dat Issam de deur uit loopt.

Ik ga rustig recht op zitten. Ik loop meteen naar de badkamer en neem een douche.

Daarna föhn ik me haar. En trek me ondergoed en bh aan.

Ik kijk op me telefoon om te kijken hoeveel graden het is. Het is 21 graden en het wordt 27 graden.

We blijven 1 nacht in Frankrijk. In nice, daar is het altijd meer dan 30 graden.

Ik pak 1 koffer voor mij en Issam.

Ik trek en leger rok aan boven me knieeen. Met een satijnen zwarte off -shoulder shirt.

Ik stijl me haren want lang duurt. Ik kijk de spiegel in en zie dat het het nog niet helemaal stijlend is maar een beetje golvend.

Gelukkig ziet het er ook uit.

Ik doe wat make-up. En trek oorbellen. Doe ik dit voor Issam of Amine vraag ik mezelf af.

Ik zucht. Darryl helpt om de koffer beneden te zetten.

Ik loop naar de keuken waar Issam stokbrood met ei eet.

Wanneer hij merkt dat ik in de keuken staat lacht hij.

'Ik heb niet gezegd dat je mee mag.'

'Maar ik ga mee', zeg ik vastbesloten en loop naar de koelkast.

Ik doe een pizza in de oven. En pak een redbull. Ben echt ongezond bezig.

Ik ga aan de keukeneiland zitten en ga op me telefoon. Als ik een foto plaats ben ik nieuwsgierig naar mensen hun comment.

Ookal krijg ik meer dan 9000 reacties. Wil ik hun reacties weten.
Soms hoop ik gewoon dat ze zien dat ik fake doe. Dat het niet echt goed met me gaat.

Issam staart me aan. 'Wat?'
Hij lacht zo mooi naar me. 'Heb ik al gezegd dat je er super sexy er uit zie.'

Hij komt naar me toe lopen en achter me staan. Ik draai met me stoel om naar hem.

'Nee heb je niet', zeg ik zacht.

Hij begint me te zoenen. Ik sla me armen om hem heen.
Hij tilt me op en zet me op de keukeneiland. Zijn handen gaan naar me heupen.

Dan gaat de bel. Ik kreun jammerend.

'Ik ga wel', zeg ik. Ik loop naar de voordeur en open de deur. Het is Amine en Inaya. Ik wist niet dat zij meeging.

'Heeey!'

Ik geef Amine een knuffel en Inaya 3 kusjes. 'Hey schat'

'Willen jullie wat eten?'

'Nee we hebben al gegeten schat.'

Issam komt aanlopen. En groet ze. Ik loop naar de keuken om me pizza te eten en redbull te drinken.
Als ik klaar ben ruim ik op. Ik check of nog alles in de koffer zit.

Ik loop naar de woonkamer. 'Kunnen we gaan?'

Na 1 uurtje zitten we in de auto onderweg naar de vliegtuig. We nemen de privè-vliegtuig van Amine.

In de auto is het alleen de mannen die praten.
-
We stappen de prive-vliegtuig in. Het is echt mooi van binnen.
Ik naam een plaats naast Issam en tegenover Amine. En naast Amine zit Inaya.

Me gedachte dwaalt af naar Semra. Ik voel me nog steeds super schuldig. Ze is gewoon me beste vriendin die me steunt in alles. En ik laat haar stikken.

'Gaat het schat?' Vraagt Issam.

Ik kijk hem lief aan en knik. Hij zet zijn hand op de mijne en ik merk gelijk dat we allebei onze trouwring altijd dragen. Zelfs zijn we gedwongen om te trouwen.

Amine kijkt me meteen aan. Ik bijt op me lip en kijk weg.

'Hoelang zijn jullie getrouwd?' Vraagt Inaya.

'Meer dan 10 maanden', zeg ik. Ik besef dat het bijna 1 jaar geleden is. En dat ik bijna 19 ben.

'Aah wat leuk.'

Ik kan me ogen niet afhouden van Amine. Ik snap echt dat ik verlief op hem ben.

Hij glimlacht als hij ziet dat ik naar hem staar. Er ontstaan kuiltjes in zijn wang.

De 2 uurtjes vliegen voorbij. We stappen de vliegtuig uit. Ik voel meteen de warme windvlaag.

Back in Nice na een lange tijd.

'I'm Fine'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu