Ik pak teleurgesteld me koffers uit. We zouden vandaag naar Bora Bora gaan. Maar Issam was helemaal vergeten dat hij zakenreis had.
Ik wist dat niet eens. Ik ben totaal niet bezig met het bedrijf. 'Aleyna?'zegt Isssam.
'Ik heb geen zin om te praten.'
'Je weet dat ik graag naar Bora Bora met je wil.'
'Je kan de zakenreis cancelen .' Hij kijkt me lang aan. 'Weetje wat Issam laat maar.'
Issam komt naar me toe en drukt een kus op me hoofd.Hij loopt met zijn koffer weg. Dan ben ik voor 3 dagen alleen.
Ik bel Alicia en de meiden om te zeggen dat ze vanavond kunnen komen.
Amine
'Je doet ze afstandelijk Amine!'schreeuwt Inaya.'Wat bedoel je schat.'
'Je bent ergens anders met je gedachten. En..'
'En wat Inaya?' 'Je raakt me al langer dan 2 maanden niet meer aan. We hebben almeer dan 2 maanden geen seks. Wat is er Amine?'
Ik loop naar haar toe.' Sorry ik weet niet wat er is met me.'
'Ik kom erachter wat er is.' Ze loopt weg. Ik zak neer op de bank.
Aleyna..Aleyna.. Aleyna
Aleyna
Ik zucht. Ik bel Semra op maar ik krijg steeds voicemail.
Me telefoon gaat af. Ik kijk snel wie het is. Het is Amine. Ik neem op.
'Hey'
'Ewaa Pengthing' Ik glimlach verliefd. We blijven 1 uur praten over van alles. Dan hang ik uiteindelijk op. Amine komt over 15 minuten langs.Ik fris me snel op en kleed me om. Dan gaat de bel. Ik ren snel naar beneden en open de deur.
Ik trek Amine naar binnen, sluit de deur en spring gelijk op hem.
'Ik heb je gemist.' Zegt Amine. 'Ik weet dat je me hebt gemist.'
Hij zet me neer op de grond. We lopen naar de woonkamer.
We zitten samen op de bank. 'Hoe gaat het met je zina?'
Ik haal me schouders op. 'Gaat goed'. Amine kijkt me lang aan. 'Ik wil er niet over praten. Hoe gaat het met jou?'
'Stress. Inaya heeft het gevoel dat er iets is.'
Ik hoopte het liefst haar naam niet te horen.Ik druk mijn lippen op de zijne. En ga op zijn schoot zitten.
Hij legt me handen rustig op mijn heupen.
Mohim...
'Moet je echt persee weggaan?'zeg ik treurend.
Hij druk een kus op me wang. 'Ik hou van je Aleyna.'
'Ik hou ook van jou.'Ik ruim de slaapkamer op aangezien we met z'n alle hier gaan slapen. Gelukkig heb Issam en ik een grote slaapkamer.
De bel gaat maar Daryl opent de deur. Ik zie Chevely, Alicia, Hind en Yousra.
Ik had Semra ook graag erbij willen hebben maar ze negeert me nog steeds. Ik mis haar super erg.'Babes!' Ik geef hun allemaal kusjes en knuffels.
2 uur later
'Suck a dick and choke.'
'Ik mis hem yusu hè.' Zegt Chevely. 'Je bent gewoon horny schat. Je mist hem niet.' Zegt Alicia.
Ik neem een hap van me pizza. 'Aleyna wanneer krijg ik nichtje of neefje dan?'
'Je kan super lang daarop wachten. Ik ben pas 19 joh.'
Ik zie dat Issam me belt maar ik laat het afgaan.
Ik geniet van de avond met de meiden aangezien ik hun niet vaak zie
Omg sawry dit is echt een korte hoofdstuk maar heb echt geen inspiratie
Ik probeer al 2 weken verder te komen dan dit maar het lukt niet
JE LEEST
'I'm Fine'
Любовные романыDe 18-jarige Aleyna el (..) is een meisje met een perfect leven. Tenminsten zo bekijkt de buitenwereld het. Ze zijn een bekend famillie door hun grote familliebedrijf. Ze krijgt alles wat haar hartje begeert, maar haar vader vraagt teveel van haar...