2 dagen verderIk voel me slecht, ziek, alleen en getreurd sinds wat er was gebeurd.
Ik vond het zielig voor hem. Uit het niets kwam ik en was het uit.
Hij heeft me letterlijk overal op geblokt.
'Aleyna a benti kom je kamer uit.' zegt me moeder.
Ik zit 2 dagen hier in me kamer. Ik heb toch genoeg eten en drinken hier.
En heb eigen badkamer. 'Aleyna a benti kom eten.'
Ik sloot me ogen. 'Yemma ga weg', zeg ik schor.
Ik hoor haar zuchten en loopt dan weg.
Mijn leven is gewoon voor me uitgestipeld. Ik wil zelf bepalen met wie ik wil trouwen of wat ik wil worden.
Over 3 maanden ga ik trouwen. Het is nu februari en 5 mei ga ik trouwen met Issam.
Ik heb hem niet echt gezien de laatste tijd.
Iemand bonkt op de deur. 'Over 10 minuten sta je beneden aangekleed, je hebt intervieuw!'
Tfoee, heb daar echt geen zin in. Ze gaan dan alleen maar vragen over Amine.
Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik heb zwaar wallen.
Ik neem een korte douche. En doe dan me make-up.
Ik doe een beige kokerrok aan met een chanel tshirt.
Ik laat vandaag me krullen gewoon los.
En nu.. Ik lijk gelukkig, maar ben dat totaal niet.
De make-up verbergt me verdriet.En laat zien dat ik 'gelukkig' ben.
Ik voel de tranen prikkelen in me ogen. Maar mag niet huilen.
Ik trek me loubintins aan en loop naar beneden.
Me moeder geeft me knuffel. ' Te amo.'
'Ik hou ook van jou',zeg ik schor. Ik eet bastilla die me moeder gisteren had gemaakt.
Me vader komt lopen. 'Aleyna als je gaan vragen over Amine, dan zeg je gewoon dat het een foutje was. En dat je totaal verliefd bent op Issam.'
'Hm.'
Yassine komt naar beneden lopen. Zo te zien wordt het een interview van mij en Yassine.
'Ron brengt jullie',zegt me vader.
Yassine loopt langs me heen naar boven.
Geen groet? Geen knuffel?
Ik pak me calvin klein handtas en loop naar buiten en stap de limousine in.
Yassine is de hele tijd bezig met z'n telefoon.
'Yassine wat is er?' Hij negeert me volledig.
Het liefst wou ik dat ik Amine kon appen. En zeggen dat ik gedwongen ben en alles uitleggen.
We stappen uit bij een groot gebouw. Er staan allemaal journalisten enz.
'Is het waar over de affaire van jou en Amine?!'
'Is het uit tussen jou en Issam?'
'Ben je zwanget van amine ?'
Ik hoor van overal vragen.Ik zeg Ron gedag en loop naar binnen.
'Daar is mijn favo tweeling!' Zegt een magere vrouw met blond kort haar.
Ze geeft ons een hand. 'Rosa. Wat fijn om jullie te ontmoeten.'
Ik zie meteen aan dr ze is bitch.
We lopen naar de ruimte. 'Jullie kunnen jullie nog 5 minuten n en dan gaan we beginnen.'
Ik drink snel ff wat water. Oke Aleyna, je mag niet stotteren dat mag niet.
Ik zie dat Yassine donuts in z'n zakken stopt.
De 5 minuten zijn voorbij. Me hart gaat tekeer. Want ik zet Amine hiermee zijn bedrijf ook naar de klote.
Maar onze bedrijf is iets van hogere level.
Yassine en ik nemen plaats op de bank.
'Het begint over 5,4,3,2,1 en go!'
Rosa begint eerst met intro en shit.
'Nou vandaag hebben we de enige echte Yassine en Aleyna! Nou hoe gaat het met jullie.'
'Gaat prima', zeggen Yassine en ik tegelijk.
Rosa 'lacht'. Dat was gewoon een fake nep lach. Ik haat zulke mensen. Doen dit alleen voor kijkers en geld.
Ze stelt Yassine eerst persoonlijke vragen.
'En Aleyna hoe gaat het met jou en Issam. En hebben jullie al een trouw datum'
'Gaat goed. We trouwen over drie maanden op 5 mei', probeer ik zo blij mogelijk te zeggen.
'Dat is leuk! Is hij niet boos dat je bent vreemd gegaan. En wat is er precies gebeurd?'
'Hij was natuurlijk boos in het begin mar had me vergeven. Want...'
Ik slik. 'Want het was gewoon een stomme fout en ik heb hem nooit leuk gevonden. En het was maar 1 domme kus.'
Amine:
'Want het was gewoon een stomme fout en ik heb hem nooit leuk gevonden.' zegt Aleyna.
Ik gooi de afstandbediening tegen de tv. Ik hield van dr! Alles was gewoon nep!
Ik geef een vuist tegen de muur. 'Amine wat doe je! Schreeuwt me moeder.
'Wat is er!'
'Yemma ik hou van haar'
Me moeder kijkt medelijdend aan en trekt me in een knuffel.
Aleyna:
'Nou goed te horen dat het goed gaat tussen jou en Issam.'
Ze sluit weer af. 'Nou bedankt hè! Nog een fijne dag verder.'
Yassine en ik lopen weer naar buiten waar Ron al klaar staat.
Ik wil meteen naar huis en in me bed liggen.
'Yassine? vraag ik zacht. 'Waarom negeer je me?'
Het doet me pijn dat hij me negeert. Ik heb hem nodig.
Als ik thuis kom trek ik me Louboutins uit.
Ik loop meteen naar boven. De tranen branden in me ogen. Ik zie me moeder in me kamer. Ze kijkt naar de beer.
Ze ziet me tranen. 'Heb je deze beer van hem?'
Ik knik. Ze loopt naar me toe en knuffelt me.
Ik huil het uit. 'Ik hou van hem.'
Hoofdstuk 15 of 16 begint dan de henna feest enso. Dus dan begint de bruiloft. Ik ga dan dus 3 maanden verder.
En trouwens de foto boven zo zie ik Aleyna maar dan met groene ogen
Stem&reageer!!!!
JE LEEST
'I'm Fine'
RomanceDe 18-jarige Aleyna el (..) is een meisje met een perfect leven. Tenminsten zo bekijkt de buitenwereld het. Ze zijn een bekend famillie door hun grote familliebedrijf. Ze krijgt alles wat haar hartje begeert, maar haar vader vraagt teveel van haar...