Zijn moeder en zijn zusje gaven me 3 kusjes. 'Ma sha Allah, ik heb echt een prachtige dochter.'Shokran.'
De vrouwen zongen en Amine en ik gingen dansen.
Er werden een paar foto's gemaakt en daarna liepen we naar de auto. Ik ging moeilijk de auto in door mijn jurk maar het was uiteindelijk gelukt.
Amine stapte ook de auto in en we reden gelijk weg. Ik keek op mijn horloge en zag dat het half 3 was. Het duurde ongeveer 30 minuten om naar de zaal te rijden. Ik deed Labanta van Broederliefde op. En Amine en ik gingen helemaal los.
'Can't stop, won't stop, get guap. Ten white toes in them Tory flip-flops'
Manicures and pedicures, I'm always tip top
When they say I'm not hot, all these lies need to stop
'Cause I'm icy, wifey, haters wanna fight me'Aiii' Hypde Amine me.
'Never been one get RIP up on a white tee'
'Keep my hands clean, got some hittas moving sheisty. Ask me if I'm rollin with some Gucci, bitch I might be. It's very unlikely my wrist ain't looking icy. Charging by the minute cause my time is very pricey.' Rapte ik mee.
'AIIIII, vertel ze!' Ik lachte hard om hem. We all need a man that hypes. Er was een hele stoet.
De jongens reden een beetje gevaarlijk. Ik zag mijn Yassine rijden in de auto naast mij. Hij zat zowat te dansen op zijn stoel. Vervolgens haalde hij ons in.
Alicia en Hind hielpen met het uit stappen. Ik zat helemaal gepropt met mijn jurk. Amine stapte ook uit en kwam naar me toe lopen. Ik haakte mijn arm in de zijne. Ik was echt nieuwsgierig hoe de zaal eruit zag.
Semra hield mijn jurk en sluier van achter vast en we liepen naar binnen en het zag er gewoon adembenemend mooi uit. Het was veel en veel mooier dan bij mijn vorige bruiloft. De feest was al begonnen. Amine en ik waren ook best wel laat.
De vrouwen begonnen te joelen toen ze Amine en ik zagen. Ik groette sommige leden van de familie van Amine.
3 uurtjes later
Ik danste samen Amine en hij danstte zo geweldig. Daar na trok Alicia me en danste samen met mij.
'Het is denk ik tijd om je jurk te wisselen.' 'Nee straks.' Ik begon een beetje moe te worden.
Ik liep naar de bruidsbank en Amine volgde mij. Hij zette zijn hand op de mijne. 'Ik hou van je' zei hij ik hoorde hem niet door de muziek maar zag zijn lippen bewegen. 'Ik ook van jou.'
We liepen naar de taart om het aan te snijden. Ik pakte de mes en hij stond stond achter me en zette zijn handen op de mijne.
Samen sneden we een stukje van de taart en zette het op een bordje. Hij pakte ene vork en pakte een stukje. 'Open je mond' zei Amine.
'Ga niet spelen doe het gelijk in mijn mond.' Hij begon te grijnzen. 'Amine ik ben serieus.'
'Saffi isgoed' Ik opende mijn mond en nam de stukje taart in mijn mond. Het was verrukkelijk.
De muziek ging weer aan, MHD- bébé. Amine trok me de dansvloer op.
We begonnen mee te dansen op de muziek. We zongen luid met de muziek mee.
Amine hield me hand vast en liet me draaien en trok me vervolgens naar hem toe. Er kwam rook van verschillende kanten.
Hij zette zijn handen op mijn wangen en zong mee. 'Ah, mon bébé Ah, mon bébé, ah, mon bébé'
JE LEEST
'I'm Fine'
RomanceDe 18-jarige Aleyna el (..) is een meisje met een perfect leven. Tenminsten zo bekijkt de buitenwereld het. Ze zijn een bekend famillie door hun grote familliebedrijf. Ze krijgt alles wat haar hartje begeert, maar haar vader vraagt teveel van haar...