'Rij rustig en app me als je aangekomen ben', zegt Issam.
'Ja zal ik doen.'
Ik geef hem een kus op zijn wangen en stap me auto in. Ik rij naar Semra.
Nou eigenlijk de huis van me ouders maar Semra is daar letterlijk 24/7.
Als ik ben aangekomen stap ik uit en loop naar binnen. Aangezien ik nog de sleutels heb.
Toevallig komt Semra naar beneden lopen.
'Zine, babee, ride or die!' Schreeuwt ze.
Ze geeft me een stevige knuffel. Ik heb haar echt gemist. Ik had het de laatste dagen best druk.
'Ahhh mijn mooie dochter'
Ik geef me moeder een kus. 'Hoe gaat het met jou.'
'Alhamdulliah mamá.'
'Waar is Yassine en Soufouan?'
Ik vraag niet waar me vader is. I dont give a fuck where he is.'Soufouan is werken en Yassine is met z'n vrienden'
Het is altijd raar om hier te zijn. T voelt alsof ik uit huis ben gezet want ik wou nog niet uit huis.
Semra en ik lopen naar boven. Naar me oude kamer.
Me bed ens staat er nog. 'Hoe gaat het echt me je Aleyna?'
Ik bijt om me wang. 'Het gaat prima hoor' lieg ik.
We praten over nog van alles. Semra is nu bezig met haar opleiding.
Ik ben echt jaloers. Ik kon niet kiezen wat ik kon worden. Mijn leven werd uitgestippeld en zij mocht haar eigen leven uitstippelen.
We stappen de auto in en gaan richting Amsterdam.
We hebben afgesproken met Chevely, Noa, Hind, Yousra en Alicia.
Ik geef iedereen een knuffel en we lopen steeds winkel in en winkel uit, typisch meiden.
Dan gaan we naar de mac. 'Hij s echt spang' zegt Chevely. Over zo'n lightskin boy.
Ze heeft gelijk.'Ainee hij s bezet' zegt Alicia meteen. Alsof zij hem kent.
'Jij kan voorspellen toch?' Vraag ik.
'Hij heeft zuigzoen in zijn nek, zijn broek is niet laag, hij kijkt niet om zich heen omdat het waarschijnlijk niet mag van chick. En kijk zijn gezicht glowt waarschijnlijk heeft hij zijn chick gezoend en had zij highlighter op'
Iedereen begint keihard te lachen. En ik staar met een mond open.
'Omg je moet me leren om zo scherp te zijn' zegt Noa.'Waarschijnlijk heb je dat geleerd omdat je vaak bent afgewezen omdat die boy dan een vriendin heeft.' Zegt Yousra.
'Misschien'
We staan weer op en gaan allemaal naar huis.
'Bye babess'
Ik zie Soufouan zijn auto geparkeerd staan.
We lopen naar binnen. En ik loop meteen naar Soufouan's kamer.
Ik ga gelijk op hem springen. 'Aleyna bolle ga van me af.'
'Ik heb jou en je stinkende voeten gemist.'
'Ik heb jou en je vetrollen ook gemist.'
Hij zegt shit mijn buik ik strak asf.
Semra komt binnenlopen. 'Ga is af van me toekomstige man.
Ik ga van hem af en Semra springt weer op hem en begint hem te zoenen. Ik zie Soufouan's handen naar haar kont gaan.
'Uhhh ik ga.'
JE LEEST
'I'm Fine'
RomanceDe 18-jarige Aleyna el (..) is een meisje met een perfect leven. Tenminsten zo bekijkt de buitenwereld het. Ze zijn een bekend famillie door hun grote familliebedrijf. Ze krijgt alles wat haar hartje begeert, maar haar vader vraagt teveel van haar...