45

690 46 4
                                    

'We zijn over ongeveer uurtjes gewoon 20 wauw.' Zeg ik terwijl ik me leren jack aantrek.

'Ja tijd gaat hayeck snel man pff.' 'Oke ik moet nu gaan. Ik zie je morgenmiddag weer.'

Ron houdt de deur voor me open en ik stap in met mijn spullen. Ik heb voor vanavond een luxe suit geboekt voor de meiden en ik.

En Yassine en de jongens gaan hun ding doen. Ik kijk op me horloge en zie dag het 21:10 is.

Me telefoon gaat af.  Het is Chevely. Ik ben al 30 minuten te laat.

'Keg waaar ben je. Jij bent altijd te laat sjeetje.'

'We staan in de fille. Ik ben er bijna schat.' Ik hang gelijk op voordat ze me begint uit te schelden.

'Ja we zijn er.' 'Jes thanks. Ik app u morgen om hoelaat je ons kan komen ophalen.' Ik pak me tas en loop de auto uit.

Ik loop de hotel in.
'Goedeavond, ik heb een suite gereserveerd op de naam van Aleyna el (..).

Ze begint wat te tikken. 'Jaa we zijn super blij dat hier heeft gekozen om te verblijven. U kamer is op de 5e verdieping, kamer 503. U vriendinnen zijn er al.'

'Isgoed bedankt.' Ik loop naar de lift toe. Ik bekijk me zelf nog even in de spiegel. Heb je wel eens de moment dat je echt lelijk voelt maar soms denk je weer van girl wauw.

Ik zoek naar de kamer 503. 506, 505, 504 en daar is 503.

Ik klop op de kamer. 'Open de deur jullie birthday bish is er.'

Semra opent de deur. Ik geef haar een kus. 'Birthday bish is er!'

Ik loop naar binnen en het is echt geweldig versierd gewoon. Het getal 20 in het goud aan de muur. Alle ballonen zilver, goud en wit.

Er staat een tafel vol me drinken en eten. En een tafel met cadeaus.

Ik hou echt van Amelia. Ik loop gelijk naar haar toe en geef haar een knuffel. 'Je bent echt de beste!'
Ik geef dan nog Chevely een knuffel. Alleen Chevely, Semra en Amelia is er.

Om 22.45 komen de andere. 'Okey het tijd dat jij onder de make-up gaat en je kleding gaat aantrekken.'

Ik neem eerst snel een douche. Ik smeer me dan in met Zwitsal en trek me lingerie aan.

Ik trek me badjas aan. En loop naar de meiden toe.

Ik droog me haar. En dan gaat Semra me haar stijlen.
'Het moet stijl zijn maar niet te stijl you know. Moet een beetje golven. Maar niet grote golven. Gewoon een beetje losje.'

'Tazz, ik snap het.' Zegt Semra. Ze begint met me haren.

'Het enigste wat ik op gezicht wil is mascara, lipgloss en concealer voor de rest nada!' Ik voel me nu zo een barbie. Maar dat mag op je verjaardag

'Geen highlighter?' Vraagt Amelia verbaasd.
'Jaa..nee geen highlighter!'

Na 30 minuten is het voorbij. Ik kjjk naar mezelf in de spiegel. Ik speel met me haren. En kijk sexy in de spiegel. 'Love it.'

Ik sta op en duw Amelia in de stoel. 'Het wordt eens tijd voor een make-over. Ik pak haar bril en zet het op de tafel.

Ik zet haar haar los. 'Haar haar gekruld en een beetje make-up. En gebruik een roze nude lipstick voor haar. Gaat haar geweldig staan.'

En dan nog Chevely en Semra. 'Wauw geweldig. Jullie zijn zo mooi.'
Amelia ziet er zo anders uit.

'Waar is me jurk?' Amelia wijst naar de zwarte zak.

Ik trek aan de rits. Mijn ogen glinsteren van blijschap

Ik trek het aan. De jurk is super open maar we zijn met alleen meiden. Morgen moet ik wel letten op wat ik aan moet doen.

'Je bent zo mooi.' Als wie dan ook je mooi noemt is het gewoon een leuke gevoel.

De meiden trekken ook allemaal hun jurk aan. Ik trek zwarte Valentino hakken aan. Ik doe nog wat sieraden om.

Na 15 minuten komen de meiden.
'20, Ma Sha Allah', zegt Alicia. Wanneer de muziek aangaat begint Chevely gelijk te twerken.

'Aaiiiiiiii shake that ass.' Hyped Semra dr op.

'Ik wil dat je flext bij mij!!!' Ik begin met me heupen te bewegen.

'Girl the way you dancing
Got me feeling like swaseyLet me kiss you in french. Then I can make you go crazy. Singing with my tongue like. Ooh la la la, la la la. Ooh la la la (singing with my tongue like).Ooh la la la, la la la. Ooh la la la! Zingen we met z'n alle.

Ik kijk op me horloge en zie dat ik over 5 min jarig ben. 'Omg nog 5 minuten!!!!!' Schreeuw ik.

'Nog 1 minuut!' De meiden pakken alvast de party poppers. En de camera's staan klaar.'

'5, 4, 3, 2, 1. HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!' De party poppers gaan af.

Iedereent geeft me knuffel en dan gaat het lied Trap Beckham - Birthday bitch op.

Ik ga op de tafel staan.
'One time for the birthday bitch
Two times for the birthday bitch
Three times for the birthday bitch.

Ik begin te twerken op beat.

Fuck it up if it's your birthday bitch
Fuck it up if it's your birthday bitch
Fuck it up if it's your birthday bitch
Fuck it up if it's your birthday bitch
Fuck it up if it's your birthday bitch

'YASSH THAT'S MY BITCH!' Schreeuwt Alicia.
'I SEEE YOU!'

Ik trek Alicia op tafel. Daarna volgt Saga The Gemini- red nose.

All this money on me
Come and take it from a G
All she tryna do is get naked (Naked)

And she gon' shake it, like a red nose
Li-li-li-li-like a red nose

And she gon' shake it, like a red nose
Like a, like a, like a red nose

And she gon' shake it, like a red nose
Li-li-li-li-like a red nose

And she gon' shake it, like a red nose
Like a, like a, like a red nose

Terwijl Semra Danst gaat Yousra achter haar staan. En ik zie dat Chevely Amelia leert om te twerken.

4 uur later voel ik me ogen langzaam sluiten ik weet niet eens waar ik ben op dit moment.

Voor ik het weet ben ik in dromenland.

Zijn jullie ook zo als jullie alleen zijn met vriendinnen? Ik wel namelijk😂
Like& Comment babes
Xxx

'I'm Fine'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu