"A ty už nerozbíjaš tak často veci?"spýtal som sa s nezáujmom na čo všetci zhúkli.Sadli sme si na drahý 40 000€ gauč a vybrali rôzne alkoholické nápoje od piva po víno.Naozaj som nemal chuť piť niečo tvrdšie,možno tým že ja okrem piva skoro nič iné nepijem.
"A inak Kook,kto bola hentá baba čo ste ju zbuldozérovali?"spýtal som sa už pijúc moje pivo.
"Heh,to je moja spolužiačka je dosť tichá a nebaví sa s veľa ludmi,Však uvidíš zajtra v škole."uchchechtol sa Kook chystajúci sa vypiť prvý pohár vína.
Mhh..takže plaché dievča s ňou sa dá asi manipulovať ľahko,nie že by som o ňu mal záujem ale potrebovali by sme na naše "misie" ženskú.
"Chlape ty nepiješ."ozval sa Tae a jednu vlepil Jungkookovi."Veď mu dnes nechaj nech sa napije veď mu to tolko neublíži."odfrkol Jin.
Ja som si medzi ich debatou vytiahol cigaretu a zapálil som si.
"Yoongi zajtraaa idemé do školičkyyy vyhliadneš si tam nejakú peknú babenku a budete spolu dosmrti,amen."blabotal opilecky Hoseok a válal sa na zemi.
Jimin ležal na stole,Tae s Jungkookom tancovali tango,Jin chrápal a Joon spal s hlavou položenou na miske od Chipsov a ja ako jediný najtrievejší som sa na to celé pozeral a rehotal.
Jungkook nebol na tom tiež zle ale Tae ho donutil tancovať.
Prevládla ma netrpezlivosť,odlepil som Kooka od Taehyunga a povedal mu že ich musíme zobrať domov.
Navyše mi Jimin ofrkal gauč za čo od rodičov dostanem poriadný výprask ale tak či zabiť ma nemôžu aj keď sú toho schopní.
Spolu s Kookom sme ich poodnášali do limuzíny ktorou prišli.Jungkook bol pripravený naštartovať no vtom som ho zastavil.
"Radšej odšoférujem ja."povedal som.Zobral som ich domov a pomohol Kookovi dostať ich dnu.
"Díki Yoongi."povedal celý spotený Jungkook."Za málo,inak by si ich stratil po ceste."uchcechtol som sa.
"Tak teda čau."povedal Jungkoook a bratsky ma objal.Od nich mi to takto nevadilo ale keď sa na mňa nalepia všetci to je utrpenie.
Ešte raz mi poďakoval a ja som mohol ísť s kľudom domov.
"No do riti!"skríkol som na celý dom.Po podlahe sa válali flaše,čipsy a gauč bol tiež špinavý.
Rýchlo som pozbieral flaše,povysával a nejako vydrhol ten fľak zo sedačky.
Toto mi tí krypli raz splatia.Unavene som si ľahol na gauč,skoro zaspávajúc keď zrazu buchli dvere a ja som sa prebral.
"Čo sa tu vyvaluješ ako prasa,choď do postele zajtra máš školu!"zakričal otec na čo som lenivým krokom šiel do izby.
||||||||||||||||||||
Papapa,nová časť je tu.Zatiaľ mám predpísaných dalších 6 kapitol a budem to vydávať po dvoch troch dnoch alebo kedy sa mi zachce.😂 Dúfam že sa kapitola páčila a môžete písať do komentov budem rada;D tak zatiaľ Annyeong.
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.