18.

513 35 5
                                    

Odložila som mobil na nočný stolík a ľahla som si do postele.Po chvíli prišiel Yoongi."Dobrú noc."pozrela som sa mu do očí."Dobrú."zamrmral a otočil sa nabok.
''''''
Blesk...hrom...bum...(Neviem aké zvuky robí búrka)

"Čo sa deje?!"vykríkla som zo spánku,keď som počula zvuky ako keby tu bola streľba."Bùrka."zanračila som sa.

"Super,teraz dve hodiny nezaspím."povzdychla som si a sledovala kvapky ktoré búšili o okno.

Začala som sa pretáčať zjedného boku na druhý."Čo robíš?"ozval sa Yoongi s chrapľavým hlasom. Naskočili mi zimomriavky.Má taký pekný hlas...

"Neviem spať od búrky."otočila som sa aby som na neho videla.Pozeral sa na mňa s unaveným výrazom.

"Ja neviem spať od tvojho mrvenia,zaberáš celú postel."povedal.

"Tak prepáč,že ma búrky budia."povzdychla som si,otočila som sa nabok a silou mocou som sa snažila zaspať.Nedarilo sa mi to.

Po chvíli sa okolo môjho pásu obmotala Yoongiho ruka.Úplne som stuhla."Čo-"spýtala som sa prekvapene.

"Vždy keď som od búrky nevedel zaspať,mama si ma pritúlila k sebe a ja som zaspal.Navyše aspoň nebudeš zaberať celú posteľ."povedal ospalo.

Také niečo od Yoongiho som počula prvý raz.Začal ma hladkať po chrbáte.

Tentoraz som tot!lne stuhla a očervenela.Bolo to príjemné,až sa mi nechcelo veriť že ležím v jeho objatí.
''''''''''
Ráno som celkom dlho spala.Keď som sa zobudila Yoongi mal stále ruku obmotanú okolo môjho pása.

Dala som dole jeho ruku a išla do kúpelne.Zišla som dole,v muchyni sedeli všetci okrem Yoongiho.

"Hejo,dobré ráno ako ste sa vyspali hrdličky?"pousmial sa Taehyung.

Až neskôr som si všimla že Yoongi stojí za mnou."Aké hrdličky?"spýtala som sa nechápavo a sadla som si medzi Jimina a Taehyunga.

"Tuto prosím,vysvetli mi to."ukázal mi Jimin fotku kde sme s Yoongim spolu ležali v posteli."Je to inak ako si myslíš."ozval sa Yoongi.

"A aj keby medzi nami niečo bolo,teba to zaujímať nemusí."povedal hnusne a prisadol si.

"Ooooo!!"ozvalo sa cez celú kuchyňu.V tichu v ktorom panoval hnev medzi hyungmi mi moc s náladou nepomáhalo.

Odsunula som sa od stola a odišla do izby.Prečo tu som?Prečo nemôžem žiť normálny život?

Nikdy by ma nenapadlo že by som mohla žiť s mafiánmi,zdalo sa mi to ako zo zlého filmu.

"Teraz by som potrebovala objatie od mami."zamrmlala som si pre seba.Zázrakom sa okolo mňa obmotali dve ruky a vtiahli si ma do objatia.

"Prepáč,že mam takých idiotských kreténskych kamarátov."ozval sa Yoogi.Srdce mi skoro vyskočilo z hrude.
'''''''''''
"Bože!"zakričala som keď som išla so Sugom dole.Pri rohu bolo mŕtve telo muža."Jimin! Odprac ho prosím ťa!"zakričal Suga.Jimin prišiel s cigaretou v ústach a odtiahol mŕtve telo preč.

"Dnes sa tréning ruší."zvolal Namjoon držiaci krabičku.Všetci sa tu zhromaždili."Vysvetlíš mi prečo?"povedal naštvane Suga.

"Prišli drogyyy!"začal vyspevovať Taehyung a otváral krabičku."On dorgoval?"spýtal sa Jin."Ten je nahajpovaný aj bez drôg."zasmial sa Jungkook.

"A navyše drogy niesú pre nás,ideme ich predávať."vysvetlil mi Yoongi.

"Čo keď vás niekto odhalí."začala som panikáriť."Neobjaví,Jimin bol niekoľko krát obvinený z vrážd ale nikdy sa nenašli dôkazy."povedal Hoseok.

"Predať toto bude brnkačka,Jin nahekuj to na zakázané stránky a nezabudni dať veľkù cenu."povedal Yoongi.

Všetci sa rozišli.Išla som hore s Taehyungom už pripraviť drogy.

Bolo to strašné,nechcela som sa toho ani dotknúť niet to ešte fetovať,nakoniec som to spravila v rukaviciach i keď to bolo v sáčkoch.

"Tak a takto nimti nezistí otisky prstov."zasmial sa Taehyung.

Začal zvoniť mobil."Yoongi,mobil"zvolala som automaticky.

"Haló?"spýtal sa Yoongi a dal telefonát nahlas."Ahh Min Yoongi dlho sme sa nevideli,chcel som ťa uvítať v Seoule a musím uznať tvoji kamoši sú riadny debili."ozval sa čísi hlas.

"D?"
'''''''''''
Ahojte:3♡ Nová kapitola je tu:3 hádajte kdo je asi D?:D Začínam byť prvýkrát s mojim písanìn spokojná:) dúfam že sa kapitola páčila potešia komentare a hviezdičky^^

No FeelingsWhere stories live. Discover now