Ráno som sa vzbudil okolo deviatej.Druhá pólka postele bola prázdna č znamenalo že Younseo,asi raňajkuje.
Ach.. Younseo. Pripad!m si čudne.Ako som vedel povedať že si to môžeme zopakovať? Slová sami od seba odzneli a ja som protitomu nemohol nič robiť,ani proti pocitu že sa mi to páčilo.
Zmocnil sa ma pocit,že ju obránim za každých okolností a že je iba MOJA..
V skutočnosti to tak nebolo a ja som si to vtomto momente priznať nevedel.
Vstal som z postele a rovno zišiel dole.K môjmu očakávaniu všetci sedeli a raňajkovali.
Younseo sa smiala na Jinových jokoch.Mala krásny smiech ....stop it!!
Sadol som si k Jiminovi."Čo sa včera medzi vami stalo?"povedal z ničoho nič."Čo by sa stalo?"pretočil som očami."Jasné,čo by sa stalo."povedal so smiechom..
"Takže zajtra.o druhej ráno všetci vstaneme..má tam byť okolo 4.Do pol tretej nech ste nachystaný."hovoril Hoseok.
Dojedli sme a všetci sme išli robť svoju "prácu".Taehyung s Jungkookom išli zobrať drogy kupcovi,Jin a Namjoon robili obed v kuchyni a ja,Suga sme boli na jornom poschodí a Jimin s Hobim išli tiež do obchodov.
Cink...
Zaznelo a ja som skoro vyletela z kožr.Yoongi v pohode sedel vedľa mna a dával pozor či niekto nás neprepadne.Kim(chi)😂:Ahoj Kamarátka čo tak prísť na návštevu?=_=
Mrkva😅:Ahoj..Kim...ja prepáč naozaj sa to teraz nehodí.....
Kim(chi)😂:Budem hádáť....
Kim(chi)😂:Si niekde s Yoongim🙃
Mrkva😅:😶
Kim(chi)😂:Vážne Youn?:/ veď sním bývaš stráviš s ním dosť času** naozaj si nevieš urobiť čas na mňa?~_~
Mrkva😅:Kim ja nemôžem..naozaj chcela by som ti povedať dôvod ale ja...ja nemôžem😢
Kim(chi)😂: Môžeš..veď sme kamarátky od základnej...toto sa vážne nedá Youn.
Mrkva😅:Kim prosím sľubujem ...že hocikedy inokedy len nie teraz
Kim(chi)😂:A ja blbá som si myslela že sme bf......
Mrkva😅:Kim nechaj si to vysvetliť...
Použivateľ Kim(chi)😂 je práve offline.Hodila som mobil na posteľ a išla na balkón.Slzy mi tiekli jedna za druhou.
Oprela som sa o zábradlie a sledovala ako sa stmieva.Bolo mi jedno či ma teraz niemto odstrelí,bolí to keď vám najlepšia kamarátka povie takéto veci.
Zacítila som nieči dotyk na ramene.Inštiktívne som si myslela že je to Yoongi.
"Nedotýkaj sa ma!"zakričala som na neho a otočila sa smerom k nemu."Kvôli tebe stratím najlepšiu kamrátku!Za všetko môžeš ty a Tý debili s ktorými musím bývať."rozprávala som neustále .
Yoongi pomaly cúval dozadu,mala som ho chuť zabiť."Ale oni sú na epzdiel od teba lepší,iný!Ty si najväčší idiot alého poznám!"kričala som z plných pľúc.
Bolo mi jedno že to chalani počuli,bolo mi uriti jedno kto to všetko počul.
Chytil ma za ruku pritiahol si ma k sebe,naklonil sa a pobozkal ma.Obmotala som ruky okolo jeho krku.
Nechápem ako ma tento človek dokáže takto zmiasť.Jednu chvíľu mám sto chutí ho zabiť a druhú chvíľu by som sa hneď za neho vydala.
"Je mi to kurňa lúto ani mebieš ako ale ty si proste rodený mafián."zasmial sa.Nevidela som ho smiať.
"Aj tak nemôžem jej to povedať,zobral si mi slobodu."povedala som smutne.
Chystal sa niečo povedať,ale miesto toho sa na mňa iba pozeral."Najradšej by som ťa teraz odstrelil ale nespravím to."povedal mi a odišiel .
'''''''
Ano anko,nová kapitolka je tu!:) všetci čo toto čytaju teraz asi budete čakať (asi 3-6 dnì) .dúfam źe sa časť páčila,potešia hvuezdičky a komentáre:3
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.