"Wow,ty si teda vieš vyberať chalanov."povedal ironicky Yoongi.
"Bol môj prvý ozajstný vzťah."povedala som oduto."Ale notak ser naneho ak odišiel a myslel si že sa po rokoch vrátite k sebe je to debil,ktorý si ťa nezaslúži."hovoril mi Yoongi po ceste s autom.
Prekvapila som sa.Yoongi začína byť ku mne až prehnane milý,čo je na jednej strame dobre no na druhej kúsok môjho rozumu hovorí že je to iba pretvarka.
Dorazili sme na miesto.Ústa sa mi otvorili keď som uvidela pred čím stojíme.Najdrahšie centrum v Seoule.
Yoongi bezproblémovo vkročil dovnútra a ja som ho nasledovala.
Ako prvý obchod ktorý sme navštívili bol nejaký predražený bálový obchod,nasledovne sme pobehali ďaľších 10 obchodov,no ani raz Yoongi mebol spokojný so šatami.
"Vidím že musím dať Na Taeho radu."povzdychol si Yoongi a ťahal ma do Gucci.Extravagandná móda a predražené ceny.
Vyskúšala som rôzne šaty,nakoniec sme teda Yoongi vybral sivé,trblietavé,napasované šaty.
(Predstavte si že sú kratšie:)
Necítila som sa dobre,na môj vkus až moc vyzývavé."Bereme."povedal Yoongi a poslal ma naspäť prezliecť sa.
Vyšla som von,cítila som sa opäť dobre pretože som tie obtiahnuté sice veľmi pekné šaty mala dole zo seba.
"Yoongi,nemyslíš vážne ja si to neoblečiem veď ma tam znásilnia."povedala som nahnevane a s trochou paniky.
Cítim sa strašne,teraz akože budem hrať zlatokopku ktorá zvádza mužov?
"Neboj sa,nič sa ti nestane."uškrnul sa."Aj tak hovorím nie."povedala som,počas toho keď som ešte stála v kabínke.
"Počúvaj."postavil sa Yoongi,išiel za mnou a chytil ma za ruku."Nebudeš odvrávať inak ti ja spravím nieč čo sa ti nebude páčiť."povedal plný hnevu a ruku mi stlačil silnejšie.
Nevedela som čo v takejto situácii robiť,jediná hlúpa vec bola čo ma napadla ........
Spojila som naše pery,ano to bolo k
Jediné čo ma napadlo.Yoongi povolil stisk.Prerušili sme bozk kvôli nedostatku kyslíka."Toto by sme mohli robiť častejšie."povedal lišiacky Yoongi a chystal sa ma pobozkať naspäť.
"Tae našiel som ich!"začuli sme Jungkookov hlas na čo mi Yoongi vytrhol šaty a vyšiel von.
"Čo ste tam robili?"spýtal sa Jungkook.""čo tu robíš ty s Taehyungom?"spýtal aa Yoogi,snažiac sa odviesť Jungkookovu otázku.
"Pýtal som sa prvý."trval na svojom Jungkook. "Zobral som Younseo šaty aby ich nemusela vláčiť ona,stačí?"povedal otrávene Yoongi a šiel ich zaplatiť.
"A čo ty tu s Taehyungom?"spýtala som sa pre zmenu ja."Taehyung si zmyslel že si kúpi nový smoking a kedže je totálne zažratý to Gucci tak sme tu."vysvetloval mi Jungkook.
"Ako vyzerám?"povedal Taehyung radostne a vyšiel z kabínky.
Mal na sebe zelený oblek, s Gucci "šálom" v krku. "Vyzeráš fan- dobre."povedal Jungkook."Younseo?"spýtal sa ma Taehyung.
"Pasuje to k tebe."povedala som s úsmevom."Tak ideme?"povedal Yoongi,chmatol ma za zápästie a išiel do auta.
"O tom čo sa stalo ani muk."precedil pomedzi zuby a šoféroval ďalej.
Po rozmýšľanì prečo som a ho rozhodla pobozkať som nenašla odpoveď.Preda len doteraz som ho nemala rada,za to že mi zobral slobodný život ale srále bolo niečo čo ma k nemu ťahalo.
"Sme tu."Yoongiho hlas ma vytrhol z mojich myšlienok.
''''''''''''''''''''
Hodinky,ukazovali 00:03.Nedokázala som zaspať.Od momentu keď som sa dozvedela že po nás ide ďalší gang sa prakticky bojím sama,i keď viem že Yoongi ma môže hocikedy zabiť.Ležala som sama a popravde čakala kým Yoongi príde.Nedokázala som v momente popísať čo cítim...nie je možne...nie nie je....
Počula som zvuky,chytila som zbraň ktorá ležala na poličke a namierila na dotyčného."Kľuď to som len ja."ozval sa Yoongi a ľahol si.
Odložila som zbraň a takisto som si ľahla."Dobrú noc."
''''''''
Tadá:D jop jop som štastna ako dva grepy,lebo mám stále predpísané časti:D waspiesimi neboj sa vnúča za pár dní už uvidíš nové časti ktré si si nedprečítala v autobuse:D
Budem rada za hviezdičky a komentáre :) Annyeong!!♡
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.