27.

496 34 7
                                    

Po niekoľkých veľmi čudných rozhovoroch sme sa rozhodli ísť komečne spať.Zdielala som stan s Yoongim.

Keď som prišla Yoongi tam už ležal."Nie je to ako moja posteľ ale čo už."mykol plecami a zaľahol do spacáku.

Po chvíli sa mi zatvárali oči a potom som úplne zaspala.
''''''''''
Uprostred noci som sa zobudila.Bolo niečo okolo tretej ráno a mňa zobudil šuchot.Niekedy preklínam že sa tak ľahko zobudím.

Predomnou bol Taehyung,ktorý sa opatrne snažil zatvoriť stan.Druh< vec čo som si všimla bolo prázdne miesto vedľa mňa,Yoongi sa vyparil,skôr išiel hrať karty.

Tvárila som sa že spím a započula že sa Taehyung snaží ticho ľahnúť.

"Čo tu robíš?"spýtala som sa a posadila.Taehyung sa vyľakal a chytil sa za miesto kde má srdce.

"Skoro som dostal srdcový infarkt."povedal."Neodpovedal si mi na otázku."nadvihla som obo"ie a čakala čo si vymyslí.

"Kook sa rozťahuje v celom stane,tak som odišiel do rpázdnejšieho stanu."usmial sa,no falošne."Taehyung,veď je to stan minimálne pre troch,klameš."povedala som až moc sebaiste.

"Dobre,vzdávam to,aso ti budem pripadať nechutný Youn ale ja-ja chodím s Kookiem,som na chalanpv."povedal a chystal sa odísť.

Taehyung s Kookom?Musia byť veľmi dobeý herci ak svlju lásku vedia schovávať.Všetko to vysvetluje.

To ako sa furt na seba lepili,všetko robili slolu aj tie slovné preklepy.

Taehying sa chystal odísť,miesto toho som ho zaitahla do pevného objatia."T-tebe neprífem o-odporný?"spýtal sa.

Jeho oči a leskli od sĺz.Silnejšie som ho objala. "Taehyung,mne je jedno,či si na mužov alebo ženy,si môj kamarát a to sa nezmení."usmiala som sa,myslela som to vážne.

"Pre teba od teraz Tae."usmial sa a zotrel si slzy."Čo sa stalo?"presunula som sa na "vyšetrovanie" ich problému.

"Pohádali sme sa až tak že so mnou dokonca výletu nehce so mnou spať v stane."povedal a zosmutnel.

Porozmýšlala som čo by tak mal urobiť."Taee,čo má Jungkook rád?" "Kookie má rad jedlo,mňa*pousmial sa*,hudbu."prerušila som ho.

"Zaspievaj mu jeho najobľúbenejšiu pesničku."navrhla som a usmiala som sa."Ja spievať neviem."povedal Tae a poškriabal sa na zátylku.

"Tae,vieš,počula som ťa keď si si spieval vo sprche,prečo vlastne niesi spevák?" Vyvalil na mňa oči."Myslìš si že to nechcem?Všetci vieme spiegvať ale ako mafiáno si povolanie vybrať nevieme,išli by po nás všetky gangy."povedal a opäť zosmutnel.

"Tak teda choď a zaspievaj pre Jungkooka,on ti fandiť určite bude."pousmiala som sa a vyšla s ním zo stanu.

Pri múre ktorý hraničil naše miesto od rieky,stál Kook a opieral sa oň.

Schovala som sa za krík a Taeho popohnala aby k nemu išiel.

Taeho pohľad
Kráčal som k Jungkookiemu,ruky sa mi potili,bol som nervózny.Keď som bol iba pár metrov od neho začal som spievať jeho najobľúbenejšiu.Nothing like us.

"Lately i've been thinkin,thinkin bout what we had,i know it was hard,it was all that we knew,yeah."začal som spievať,Jungkook sa na mňa prekvapene pozrel.

Približoval som sa k nemu,stále som spieval.Pripojil sa tiež,naše hlasy zneli celým okolím,bolo to tak nádherné.

Prišiel som k nemu úplne,chytil som ho za pás."Nothing like us,nothing like you and me,Together,throught the storm."zaspievali sme spolu.

Dal som Kookovi detskú pusu na ústa a objal ho."Prepáč,Kookie."povedal som a stále ho držal v pevnom objatí.

"To mne prepáč Tae,nemôžem sa hnevať za každú blbosť."povedal potichu.

V tomto nádhernom okamihu sa všetko muselo prerušiť."Tam je had!"kričala Youn a vybehla z kríku.

S Kookiem sme sa otočli a pozorovali ju."Vydarilo sa?"povedala pomedzi jej hlasité dýchanie po behu.

"Tak zaprvé čo tu robí Younseo a prečo ma držíš Tae."povedal Kookie a odstrčil ma od seba.

"Kľud,Jungkookie ona to vie."povedal som a začal som sa smiať."Čo vie."bránil sa.

"Že sme spolu ,trupka."
'''''''
Ahojte:) ďalšia časť je tu^^prekvapivo stíham aj cez dovolenku,lebo mam pár častí predpísaných..Dúfam že nevadí že som spravila Vkook,ja osobne tento ship milujem a nemohla som si to odpustiť.:) dúfam že sa časť páčila,budem rada za hviezdičky a komentáre♡ Annyeong❤❤💗

No FeelingsWhere stories live. Discover now