28.

484 33 4
                                    

Jungkook onemel a otvoril ústa."Čo že vie?!"otočil sa smerom ku mne."Počul si a nemáte sa začo hambiť."povedala pre zmenu Youn.

"Takže Tae,chceš povedať že toto vymyslela Youn?"povedal nahnevane Jungkook."Zlatko,kebyže mi nepomôže tak sa spolu nebavíme do konca výletu,chcel som ťa zobrať na pizzu ale toto bolo rýchlejší spôsob."povedal som odduto.

Jungkook sa trochu ukľudnil a niečo mi pošepkal.Otočili sme sa smerom k youn a usmiali sme sa."Keď sa bavìme už o tých vzťahoch,čo ty a Yoongi?"povedal som a žmurkol som jedným okom.

"Čo by malo byť?"povedala nervózne."Youn,všetci vtomto táboráku vieme že je medzi vami viac ako priateľstvo."povedal Jungkook.

To dopadá keď ste škodoradostný ako malé dieťa."a navyše tedy v Gucci,trošku som vás videl,ste obidvaja slepý?"poznamenal Kookie so smiechom.

Youn sa červenala ako paradajka."No dobre mám ho rada."priznala.S Kookiem sme nadvihli obočie,bolo nám jasné že je do neho až po uši.

"Fajn,milujem ho."rozhodila rukami a skryla si tvár do dlaní."Drahá mi vieme."potľapkal som ju po rameni.

"Za lásku ku niekomu sa netreba hambiť."povedal som."Ale ono to je trošku zložité,ľúbim ho ale neviem či Yoongi ľúbi mňa."povedala s náznakom smútku.

"Som si stopro istý že cití ktebe tp isté."povedal Kookie a pokračoval."Totálne si ho zmenila,vždy ho zaujímala iba práca,o nikoho nejavil záujem,ale ako si prišla ty,začal sa lepšie správať,menej fajčí ,nieje toľko podráždený ako zvykol byť."dopovedal Kookie.

Môj Jungkookie je rodený poetik,predniesol to bez chyby.Youn sa zapozerala do blba.

"Vážne?"spýtala sa."Smrteľne."prikývol som s Kookiem."Youn môžme sa vsadiť a ešte sa aj presvedčiť či ťa Yoongi má rád."navrhol Jungkook.

Youn iba prikývla."Ok,zajtra ho pred všetkými pobozkáš."povddal Kookie.

"Veď ma Yoongi zabije."povedala a vyčítavo sa pozerala smerom k nám.

"Tak zistíš či mu to vadí alebo nie,je pre neho trápne takéto presladené veci robiť na verejnosti,ale ak ťa aspoň trošku ľúbi,tak ti bozk opetuje."povedal som ore zmenu ja.

"Platí."povedala a podali sme si ruky na znak dohody."A čo za to keď to vyhrám?"nadvihla obočie."Mno,chcel som ísť s Kookiem na rande ale zoberieme ťa zo sebou na pizzu a platíme my."povedal som načo sa na mňa Kookie sklamane pozrel.

"Dobre."povedala.Objali sme sa na rozlúčku a išli do svojich stanov.
Younin pohľad
Nenápadne som sa pokusila ísť do stanu.Ipatrne som zavrela stan a chystala som sa ľahnút.Otočila som sa,srdce mi skoro vyskočilo z hrude.

Sedel tam Yoongi a pozeral sa na mňa."Ahoj,kde si bola?"opýtal sa mienre ospalo."To by som sa mala pýtať skôr ja."založila som si ruky a sadla som si vedľa neho.

"Pýtal som sa prvý."nadvihol obočie."Fajn,asi by som ti to nemala hovoriť ale Jungkook a Tae sú gayovia.Pohádali sa a tak som Taemu pomohla vyriešiť ich vzťah"povedala som a čakala na jeho reakciu.

"Ja viem,že sú."povedal kľudne."Čože?"opýtala som sa zmätene."Vieš,teraz by som to ani nepoznal ale predtýn keď sme tiež spolu bývali,moc to skrývaþ nevedeli,tie ich pohľady a všetko,boli moc nápadní."vysvetlil mi.

"Ale jakto že si si to všimol iba ty?"spýtala som sa."Ostantí su zažratý iba do seba a myslìm že ich to ani nezaujíma."

"Aha."povedala som."A ty si kde bol?"nadvihla som obočie."Bol som hrať karty a nejako som zaspal,ale vyhral som stovku."povedal namyslene.

"Ako meby si ju potreboval."pretočila som očami a ľahla som si."Čo keď by sme raz o všetko prišli a ostala by nám iba täto stovka? Treba si odkladať všetko."povedal múdro.

"Aj tak si nemal ísť čo keby ma napadol medveď."zasmätkovala som."Ale notak to urite nie."naklonil sa nadomňa a pobozkal ma.

"A dobrú noc."
''''''
Dobrý deň či večer,anko som zase späť!Po dovolenke a musím povedať že teraz asi nebudem aktívna skoro dva týždne lebo idem na 2. Dovolenku a ocino nemá rád keď mobilujem:D každopádne zajtra vydám ďlašiu časť(možno dve) :Ddúfam že sa časť páčila potešia hviezdičky a komentáre^^

No FeelingsWhere stories live. Discover now