Stála som tam obarená ako čajová konvica.Celá som sa červenala až na zadku. Yoongiho som považovala sa krásneho a tajomného muža,"o sa mi potvrdilo.
Jeho správanie ma totálne zmätlo. Prečo je na mňa najprv hnusný ako nejaký teeneger a potom sa hrá na scénku z nejakého romantického filmu.
Presne tak som sa cítila.Odomkla som v rýchlosti dvere a hneď ich aj zamkla.Na chodbe bolo počuť hlasy študentov,čo sa stávalo každý večer.
Najedla som sa,osprchovala a prezliekla do pyžama.Stále som myslela na Yoongiho.Bože,veď sa cítim ako keď som bola v piatom ročníku a ja som sa zabuchla do môjho už bývalého spolužiaka.
S myšlienkami na Yoongiho som zaľahla do postele a o hodinu som už zaspala.
°°°°°°°
Yoongiho pohľad
Vracal som sa domov tmavými uličkami kde sem tam svietila nejaká lampa.Načo som tam išiel,načo som ju opäť pobozkal na líce?To nie sú city iba mám danú úlohu.Myslím si že po tomto sa do mňa stopercentne zamilovala,alebo aspoň trošku.
"Yoongi,,tik tak čas beží už iba týždeň a pól a keď tu nebude tak ju unesiem sám."povedal môj "mierumilovný" otec keď som prišiel dovnútra.
"Fajn ,otec ty ai myslíš že som neschopný?Uvidíš stačia mi už iba 3 dni."uškrnul som sa a bez záujmu si vypočuť jeho odpoveď som šiel do izby.
Sadol som si pri stôl a rozmýšlal. "Kurňa!"zvrieskol som na celú izbu."Seriem na to ,zajtra ju sem prinesiem či bude chcieť alebo nie."hovoril som si.
Šiel som na balkón a zapálil cigaretu."Dementný zasraný život."zakričal som a hodil cigaretu dole.
Nemal som chuť na nič.Iba si ľahnúť a zaspať.
°°°°°°°°°°
Ráno som vstal s veľkou nechutou. Obliekol som sa a vzal som si i zbraňmPrečo nie,vždy si ju beriem keby sa niečo stalo alebo keby som mal chuť niekoho rozstrielať.Zišiel som dole do kuchyne.Rodičia tam neboli čo bolo šťastie,inak by som sa asi s otcom pustil do hádky.Zjedol som čo som našiel a odišiel sám do školy.
"Yoongi."zakričal Jungkook."Dajte pokoj."odfrkol som im."Ale no ták Yoongi sa nám zke vyspinkal?"povedla provokatívne Namjoon keď ma dobehli.
"Zavri hubu Namjoon."pvedal som nahnevane."Bože Yoongi vyzeráš hrozne tá pera ti opuchla."povedal Taehyung.Ani som to neregistroval.Včera som na to úplne zabudol a nedezinfikoval ju.
"Ďakujem za kompliment."povedal som ironciky a snažil sa im vyhnúť.
"Ale no tak,čo sa deje."povedal jimin keď som zastal.Uvidel som Youn,ktorá sa na mňa pozrela a v okamihu sa aj otočila a išla s Kim dovnútra.
Bojí sa ma?Kývol som plecami a išiel do triedy.
°°°°°°°°°°°°°°
"Youn."zakričal som na ňu keď som išiel na obed."Ahoj."povedala ale snažila sa vyhýbať očnému kontaktu."Bojíš sa ma?"vyšlo zo mňa bez rozmyslenia."Yoongi nemám 5 rokov."zasmiala sa."Chcel som sa spýtať."začal som."Či by si mi nepoukazovala mesto,za tie dva mesiace som ďalej ako je kino nebol."spýtal som sa.
"Dobre."povedala.Len sa ešte zastavím na intráku vyložiť si veci."povedala počas toho ako jedla.
Jedol som chvíľu s ňou,potom prišiel Jin a Hoseok."Čaute."pozdravili sa naraz a prisadli si.Iba som im kývol aby vedeli že som och neodignoroval.
"Suga počuj poď dnes k nám trošku oslávíme."povedal nadšene Hoseok.
"Nie díki idem dnes do mesta."povedal som.Potichu sme dojedli.
°°°°°°°°°°°°°°
Čakal som Younseo pred intrákom."Ideme?"povedala keď nenápadne prišla.Poukazovala mi celé mesto.Jej obľúbený podnik s jedlom,rôzne obchody,divadlo a všetko možné čo v meste býva.
" Si hladný?"spýtala sa keď sme potichu kráčali."Ani nie."zamrmlal som.Už jej to musím povedať ale neberiem toto za vhodnú situáciu.
Poukazovala mi ďalšie veci.Zotmievalo sa."Už by sme mali ísť."povesala a išli sme najprv smerom na jej internát.
Zrazu som počul krik."Yoongi!"kričala Younseo.Chytil ju nejaký opitý muž a snažil sa ju dostať do uličky.
Bez váhania som vytiahol pištol a strelil rovno do hlavy.Spadol na zem a Youn ku mne pribehla.
"Yoongi,to čo?"nevedela dopovedať.
'''''''
Hehe:3 čaute:) Anko asi ste si domysleli čo z Yoongiho je.Som zlá ale mne sa to proste k nemu hodí:3 dúfam že sa časť páčila,potešia ma hviezdičky a komentáre♡ tak zatiaľ annyeong!♡♡
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.