"Fuu,už máme hotové."vydýchol si Jimin a posadil sa na drevo ktoré sme sem dali na sedenie.
Pocítila som vibrovanie môjho mobilu."Otec."povedala som hlasnejšie ako som chcela.
Po pár sekundách rozmýšlania som to nakoniec zdvihla."Ahoj oci."usmiala som sa a zamávala mu.
"Ahoj,Younie ako sa máme?Prázdniny sa začali si niekde?A si zdravá?"svychrlil hneď niekoľko otázok naraz.
"Som v poriadku oci ."povedala som a opäť sa usmiala."A sestra sa ako má,išla na brigádu?"potichu som sa zasmiala."Ano,Seong išla na brigádu,inak pozdravuje ťa."povedal otec.
"Aj ja ju." "A si niekde Younie?Vidím že na internáte niesi."povedal vážne."Som,s kamarátmi na stanovačke."povedala som a začala panikáriť.
Len nech nebude chcieť ak mu ich ukážem."No ukáž s kým mám tu česť sa spoznať."povedal otec s úsmevom a ja som zbledla.
Preglgla som.Všetci sedeli okolo táboráku,pripravovali oheň a špekačky na opekanie.
Možno robím zle,ale otravné vypytovanie rodičov neznesiem.Ukázala som mobilom na všetkých.
Všetci odvrátili zrak od svojej roboty a pozreli sa na displej.
"Dobrý!"zamávali všetci a falošne sa usmiali."Younseo,nevedel som že ide o mužskú spoločnosť,dávaj si pozor."poznamenal so smiechom.
"Oci!Nemám 12."povedala som oduto.Všetci sa začali smiať,iba som sa na nich pozrela vraždiacim pohľadom.
"A máš nejakého,nápadníka?"pokra"oval vo svojom vyzvedaní.Tentokrát som sa úplne zrazila,oni ma vysmejú do konca života.
"Tuto pán Kim."povedal Jimin a ukázal na Yoongiho ktorý sa snažil zapáliť oheň.
"Musíš nám ho potom prísť predstaviť." "Oci Jimin,si len strieľa ja s Tým chalanom niesom."povedala som,rupali mi nervy a nevedela som ako to zahovoriť,i keď to nebola pravda ale môj oco si všeločo dpmyslel podľa svojich predstáv.
"Jasné,no nič príjemnú stanovačku,aj vám chlapci!"zamával nám a zložil.
Položila som mobil vedľa seba a tvár som si skryla do rúk.Počula som ako sa všetci nahlas smiali."Bože."povedala som si a bolo mi na nič.Lepší trapas,sa ani stať nemohol.
"Ale noták,máš milého otca,aspoň sa o teba zaujíma a ide mu o tvoje bezpečie."prisadol si ku mne Ypongi a potľapkal ma po rameni.
"Do toho vysmejte ma,naozaj toto nič neprebije."povedala som sklesnute a pozrela sa na ostantých.
Jimin stál pri ohni.Mal na sebe zásteru(ano Jimin sa hrá na kuchára)ktorá sa chytila ohňa.
"Ja horím!"vykríkol Jimin a začal behať naokolo.Schytila som flašu a vodu ktorá bola v nej som vyliala na kus horiacej zástery.
Yoongi chytil pohár a jeho obsah vylial na Jimina."Karma!"povedal Yoongi s posmechom.
Jimin sa mračil a išiel za Yoongim."Min Yoongi ak ťa raz nezabijem ja,postarám sa aby sa všetci dozvedeli tvoje najväčšie tajomstvá."povedal s diabolským hlasom.
"Poďte opekať!"byhlásil Jin a každému rozdal paličku na ktorej boli napichnuté špekačky.
Slnko práve zapadalo,obloha sa hýrila krásnymi odtienmi farieb,rieka sa sa leskla,vzduch sa schladil.
Počúvala som rozhovor chalanov o ženách,asi zabudli že som tu."Myslím že chalani najprv vždy pozerajú zadok."vyhlásil Taehyung.
"Odkiaľ vieš?"ozval sa Hoseok."Keď Younseo prišla,najprv som sa jej pozrrl na zadok."povedal Jin spolu s Jiminom.
Očervenela som ešte viac,ako vtedy po bozku s Yoongim."A čo ty Suga,čo si najprv všímaš"doberal si ho najmladši z nich,Jungkook.
Jimin so Sugom sa ako keby rozprávali posunkovou rečou.Najprv Jimin ukázal na oblasť zadku a potom oblasť pŕs na čo Suga prikývol.(pervert Bts are coming).
"Ježiši!Vy ste zabudli že som tu?!"vyštekla som na nich.
Pripomínajú mi mojich minulých spolužiakov ktorý sa o takýchto veciach rozprávali pred dievčatami.
"No musíš vedieť na čo muži letia."poznamenal vtipne Hoseok.
''''~
Ahojte:D sorry źe trošku dlhšie čajáte ale cez prázdniny sa to moc nedá:D ale aj tak sa snažim..možno nasledujúci týžden nebudem moc aktivna lebo dovolenka a potom po dalsom tyzdni dalsia takze sorry:( budem rada za hviezdičky a komentáre^^♡
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.