8.

632 40 3
                                    

"Ale otec to také jednoduché s ňou nieje ale neboj sa posnažím sa."povedal som s miernom neistotou v hlase."Myslíš si mudrlant že s tvojou mamou to bolo iné?Tiež je tvrdohlavá ale vidíš je tu."povedal otec.

"Tvoj otec to ale spravil inak,uniesol ma."zasmiala sa mama a vyložila poslednú zbraň.Išiel som sa na ne pozreiť.

Bolo ich veľa a každú jednu som dobre poznal."Tie najlepšie ktoré boli na trhu."pyšne povedala matka a išla strielať tiež.

"Budem v izbe ak by ste ma potrebovali."povedal som bez záujmu vypičuť si icj odpoveď a odišiel preč.

Pohľad Younseo
Ležala som na posteli svojej najlepšej kamarátky a rozmýšlala čo sa dnes stalo.

"Niečo mi tu smrdí Kim."zamyslela som sa."Ty máš zlé nosné dutiny veď mi to tu vonia po ružiach."začala Kim a rozhadzovala rukami.

"Nie tvoja spálna trubka,tí chalani,myslím Yoongiho a Jungkooka a tých ostatných."povedala som.

"A čo je na tom podozrivé?"spýtala sa zamyslene Kim.

"Yoongi ma pozval na čaj a oni všetci sa mi zrazu začali zdraviť,dokonca si Jungkook vedľa mňa sadol.Doteraz vždy sedel s Hanom vzadu."prekrútila som očami a postadila som sa.

"Asi sa im páčiš Youn,veď nikoho nemáš."uškrnula sa Kim."Veď dobre vieš že by som bola zadaná keby,keby Wook neodíde,bolo to jeho rozhodnutie a navyše neverím že by zrazu o mňa mali záujem."pretočila som očami.

"Iné vysvetlenie?"spýtala sa Kim."Budem hrať ich hru a uvidím prečo sa tak správajú."nahodila som lišiacky výraz.
'''''''''''''''
Ráno som vstala s veľkým odporom tam ísť.Niekedy som sa obvinovala načo som išla na vyskoú.

Obliekla som si moje obľúbené ružové tričko s riflami a išla vykonať hygienu.

Bez raňajok som opustila dom a vydala na cestu do školy.Počas cesty som skúmala ako tak okolie keď som uvidela stať pri malom stánku,Yoongiho,Jungkooka a ich červenovlasého kamaráta.

Nenápadne som k nim pribehla a objala okolo ramien.Jungkook s Yoongim sa mykli od ľaku na čom som sa skoro začala smiať.

"Si blbá?Veď som skoro dostal infarkt!"povedal zadychčane Jungkook."Kľud veď som vás prišla iba pozdraviť."pretočila som očami.

Ako inak Yoongi fajčil,Jungkook pil energeták a červenovlások nič nerobil.

"My sa nepoznáme však?Som Younseo."usmiala som sa zahambene na červenovláska ktorý sa na mňa pozrel s nezáujmom.

"Ja som Jimin."povedal a usmial sa naspäť.

Nebola som zvyknutá na väčšiu spoločnosť čo sa týka chlapov,ano mala som pár kamošov chlapcov ale pri Yoongim a "jeho bande" som aa cítila zvláštne.

"Aj ty fajčíš?"pozrela som sa neveriacky na Jimina."A ty nie?"uškrnul sa.

Záporne som pokývala s hlavou."Na skús."ozval sa Yoongi a podal mi cigaretu.

"Nie ja vážne nefajčím a ani nechcem." "Tvoja smola o veľa prichádzaš."povedal Yoongi a ďalej fajčil.

"Možno tak prichádzaš o peniaze."usmiala som sa a radšej bola už ticho keď som videla Yoongiho naštvaný výraz.

Otočila som sa a radšej išla sama."Ale kamže ideme stebou,ako keby sme boli mafiáni či čo."povesal Kook keď za mnou dobehli.

Išli sme do školy rozlúčili sa na chodbe a počúvali toe nudné výklady učiteľov.
''''''''''
Annyeong!Ahh..začínam mať zase obavy ohladne písania...veď mam predpísanú iba jednu časť a ty čo čítali my step sister počas ešte písania vedia že ja viem písať aj rok😂😭 Tak hádam  že tuto knihu nie...dúfam že sa kapitola páčila:)
Tak zatiaľ annyeong!♡

No FeelingsWhere stories live. Discover now