15.

545 38 3
                                    

"Debil Kam si schoval cigarety?"počula som hlasy ktoré ma prebudili.Ah,vážne som spala v jednej posteli s tým nechutným vrahom?

Vyšla som na chodbu a ihneď sa aj s niekým zrazila."Hej dávaj bacha a naval cigarety."povedal nejaký červenovlasý chalan.

Vlastne ja okrem Jimina,Yoongiho a Hoseoka moc ostatných nepoznám."To si ty?Si slepá?A čo ešte nespíš?"zazjapal na mňa tuším Taehyung.

"Od teba sa nedá spať."povedla som celkom hnusným hlasom na čo sa zamračil."Nebudím ťa ja ale Jungkook,vzal mi cigarety."stažoval sa Taehyung.

Prišiel k nám Kook."No konečne kde sú tie cigarety zlat- teda ti zlomyselný škaredý škrečok?"povedal Jungkookovi.

Jungkook mu ich podal a Taehyung mu tresol po hlave."Kde je kúpelna?"spýtala som sa potichu.

"Tam."ukázal Jungkook na jedny dvere a odišiel s Taehyungom dole.Umyla som sa a vlastne tým to aj skončilo.Nemám tu nič ,ani kefku ani kefu na vlasy.

Zišla som doke po schodoch.V kuchyni sedeli všetci a jedli raňajky.Vzala som tanier s jedlom ktorý bol zrejme pre mňa a išla si sadnúť trochu ďalej od nich.

Potichu som jedla zatial čo sa oni rozprávali.Musím uznať že to jedlo je výborné."Ale kvetinka,neboj sa nás." Prišiel ku mne Hoseok a prisadol si.

"S vami sedieť nebudem."povedala som s mierne vyšším hlasom."Tak potom budeme my s tebou."povedal asi Jin a prisadol si ku mne aj s Taehyungom a Jungkookom.

"Dnes si pôjdeš po veci."zamrmlal Yoongi ktorý sedel pri druhom stole s Joonom a Jiminom."Pôjdem s tebou aby si nám neutiekla."uchcechtol sa.

Dojedli sme a ja som už čakala pred domom.Chcela som utiecť,ale myslím že by ma aj tak našli a potom zabili.Cenila som si svoj život tak som radšej zostala stáť.

Počula som pípnutie."Nasadaj."povedal yoongi ktorý sa len tak zjavil a nasadol do čierneho mercedesu.

Zastavili sme sa pred internátom.Balenia som mala tak na dve hodiny a to len kvôli tomu že ten debil mi nepomohol.Však prečo by aj mal.

Vyniesla som posledné veci.Yoongi chcel niečo zobrať,ale zastavila som ho."Mojich vecí sa dotýkať nebudeš." Povedala som naštvane.Iba kývol plecami.

Vlastne ak sa zamyslím asi to beriem späť dama to vynášať budem ďaľšie dve hodiny."Yoongi,prosím pomôžeš mi?"opýtala som sa ako malé decko.

"Nepočujem."povedal."Prosím."pretočila som očami.Pomohol mi vyniesť veci čo bolo pekné gesto,ale určite sa ma dobrého iba hrá.

Neprehovorili sme.Ticho som sedela a hľadela na neho.Prečo musí byť taký sviniar?Ja blbá som si namýšlala že si možno konečne po niekolých rokoch niekoho koho budem milovať nájdem,ale zmýlila som sa.

"Sme tu."zamrmlal Yoongi ,išli sme vykladať moje veci.Dopratali sme ich do "našej"izby kde svoje veci mal už aj Yoongi.

"To vám trvalo."pretočil očami Jimin ktorý práve fajčil cigaretu."To povedz jej."ukázal na mňa Yoongi."Nepomohol si mi keď som ich balila!"vykríkla som na neho.

"Nepoprosila si o pomoc."snažil sa to povedať kludne no z jeho hlasu bol počuť hnev."Nie som malé decko!Muži majú pomáhať ženám,ak sú správny gentlemeni."vysvetlovala som mu.

"Tak ak si si neuvedomila ja som mafián nie gentleman."uškrnul sa Yoongi a zapálil si cigaretu."A choď do strelobne,dnes máš prvý výcvik."zavelil mi ako psovi.

Automaticky som zišla po tajných schodoch dole.Počula som včera chalanov ako sa o tom bavia.

Na stoloch bolo veľa zbraní.Bála som sa. Nechcem zabíjať nevinných ľudí a deti.

"Tak výcvik môže začať."povedal yoongi keď prišiel."Zober si tú malú zbraň."ukázal na jednu z nich.Zobrala som si ju do ruky.

Predo mnou sa rozprestierali umelé  pohyblivé terče do ktorých sa zrejme malo strielať."Vystreľ."povedal Yoongi.

Strelila som,ale nepodarilo sa.Je to ťažšie ako som si myslela."Tu bude ešte veľa práce."povzdychol si Yoongi.
''''''
Ahojte!:3nechce sa mi nič ktomuto písať iba že he to podla mna shit ale dúfam že sa časť páčila:)potešia komenty aj hviezdičky^^ tak zatiaľ Annyeong❤💓

No FeelingsWhere stories live. Discover now