"Môžem ho zabiť?"spýtal som sa chalanov keď som sa postavil chystajúc sa aspoň prizabiť Jimina.
"Premňa za mňa."odfrkol Joon.
Vrhol som sa na Jimina a začal sa sním mlátiť.
Ak niekoho zaujíma prečo,posledné dni je odpoveď rovnaká.
Stále vyťahujú Younseo,že som s ňou a podobné precukrované veci.Dnes som totálne chytil nervy na Jimina a nedalo tak som sa misel aspoň pobiť.
Najradšej by som ho zabil."Stopnite to!"zakričal Jin.
Jungkook a Taehyung nás od seba rozdelili.Jimin mal škrabance po tvári a ja natrhnutú peru.
"Bolo vám to potrebné hneď z rána?"pretočil očami Hoseok.
"Ano bolo."povedali sme naraz s Jiminom."Tie škrabance si si mohol odpustiť,ale aj tak je moja tvár dokonalá."argumentoval Jimin.
Pretočil som očami a zapálil cigaretu.
"Idete?"povedal som počas toho ako som odchádzal do školy.Dnes som nemal náladu nanič,a ako som si všimol ani chalani nie.Hlavne ja a Jimin.Kurňa veď ho poznám najdlhšie ale ten imbecil ma dokáže vytočiť.
"Ahoj Yoongi."ozval sa dievčenský hlas ktorý patril Youn.Bol som sám,pretože ma chalani predbehli aby boli v škole skorej.Mne to nejako osobne neprekážalo,predsa len samotu mám rád.
"Počuj Younseo."chytil som ju za zápästie."Dneska sa mi nezdrav,nepozeraj sa na mňa a nič sa ma nepýtaj,fakt nemám náladu."povedal som jej.
Youn si ma premeriavala pohľadom,najprv pozerala do mojích očí a neskôr jej pohľad skĺzol na moju doranenú peru.
Pustil som jej zápästie a išiel do triedy.
'''''''''''''
Younseo pohľad
"Jungkook."zakričala som na Jungkooka ktorý sedel na lavici.Otočil sa na mňa a zamával."Ahoj."povedala som."Mám otázku."
"Spusti."povedal a sadol si na stoličku.
"Prečo je Yoongi taký mrzutý a má natrhnutú peru a prečo má Jimin škrabance."spýtala som sa a čakala na odpoveď."Trošku sa ráno pochytili a vznikla z toho bitka,obidvaja nemajú náladu."povedal s nezáujmom Kook.
"Aha,ďakujem."povedala som potichu a sadla si na jediné misto,ktoré bolo práve vedľa Kooka.
Celú hodinu som nedávala pozor.Nechápala som prečo sa Yoongi ku mne ráno tak správal.Bol mrzutý ale čo ja mám s tým spoločné?Predsa som mu nič neurobila,alebo áno?
Zazvonilo na koniec poslednej hodiny,čo znamenalo obed a potom telesnú.Neznášam ju.Nie všetky športy ma nudia ale keď sa jedná o volejbal,beh alebo atletika ide mi prasknúť hlava.
"Čau."povedal Jimin a prisadol si ku mne a Kim."Wow máš krásne vyzdobenú tvár."povedala som s menším náznakom smiechu.To som asi nemala robiť.Keby Jimin vedel zabíjať pohľadom,sedela by som tu už mŕtva.
"Ale aj tak si stále pekný."naozaj naloehavo som sa snažila zachrániť situáciu.Drgla som do Kim aby prikývla.
Pozrel sa na nás."V tom máš pravdu." Uchechtol sa začal jesť.Chcela som sa ho spýtať čo mám spoločné s ich bitkou,predsa len Yoongi sa ku mne nesprával najlaskavejšie.
Radšej som to nechala a poticbu sme ním jedli."Inak kde vlastne bývate?"spýtal sa zrazu Jimin.
"Na internáte je to kúsok za školou."povedala Kim za mňa."Aha,to som netušil že tu je internát."povedal prekvapene."Ale je to dosť naprd,ja som na štvrtom poschodí a sú tam iba schody."povedala som.
"Schody sú smrť."poznamenal Jimin na čo sme sa všetci zasmiali.
°°°°°°°°°
Blížila som sa k svojim dverámzkeď som opäť odchádzala od Kim.Pred dverami som zastala a hľadala kľúče.Zrazu ma niekto otočil a ja som bola opretá o stenu.Zľakla som sa a to poriadne."Yoongi vystrašil si ma."lapala som po dychu.Ani som si to nevšimla ale hral sa s mojím neposlušným vlasu.
Zaatrčil mi ho za ucho a pozrel sa na mňa."Prišiel som ti popriať dobrú noc."povedal slizky."Vážne Yoongi?! Najprv na mňa vyštekneš a teraz toto?"povedala som neveriacky.
Zrazu ma pobozkal.Nie na pery ale opäť na líce ako vtedy keď sme išli z výtvarnej."Ber to ako ospravedlnie."povedal potichu a odišiel.
''''''''''
Akože ja neviem čo robím týn postavám ale chcem povedať že zajtra vyjde nová časť kedže ich mám predpísané.Dúfam že sa časť páčila:3♡
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.