11.

635 39 4
                                    

"Suga!"zakričal Joon keď som im vtrhol bez opýtania do domu."Kde si bol?Tvrdil si že budeš doma ale nebol si."povedal Hoseok keď prišiel z kuchyne.

"Som hladný."povedal som si a išiel do kuchyne hladať jedlo."Nehovoril si náhodou že máte doma jedlo?"nadvihol Hoseok obočie keď som prišiel do obývačky.

"Som stále hladný."povedal som s plnou pusou.

"Navyše jedol so možno tak pred pòl hodinou."povedal."Necháš ma kurňa inak ťa asi na mieste odstrelím!"zazjiapal som na neho.

"On má krámy."uchcechtol sa Jungkook."Drž hubu."zhúkol som na Kooka.

"Podľa mňa to má niečo spoločné s tou Younseo."zamyslel sa Jimin.

Bože,to sa nedalo počúvať.Vytiahol som si cigaretu z krabičky a zapálil.

"Aha takže je to pravda."nadväzoval Jin na Jiminovú odpoveď.

"To že so si teraz zapálil nič som s tým nepotvrdil!Skoro všetci tu teraz fajčíte takže držte zobáky."pretočil som očami a poloprázdny tanier položil na stôl.

"Počkať nehovorila Younseo že chodí na výtvarnú?"spýtal sa Hoseok.

"Takže on zašiel za ňou aby boli sami."zamúdroval Taehyung.

"Bingo."zakričal Joon.

"Snáď si ju..."začal Jin. "Nie!! Bože načo si vymýšlate tieto debiliny nič s ňou nemám! Ja mám iba danú úlohu"vysvetlil som im.

"Otec by ma zabil kebyže tu do mesiaca nieje a uniesť ju neunesiem! Postrielala by nás alebo utiekla.Správa sa inak ako vyzerá !"pokračoval som.

"Načo som sem vôbec išiel?"pretočil som očami a odišiel domov.

Iba jediné mi behalo po rozume.Prečo som ju pobozkal na líce a mne sa to tak trošku aj páčilo?

'''''''''''
Hanov pohľad
Sedel som v pracovni kde sme mali zhromaždenie." Ten debil Jungkook nič netuší a to spolu sedíme už rok."zasmial som sa.

"Presne,celá Kwangova máfia je iba partia debilov ktorý netušia že sedia s ich protivníkmi."povedal Jay.

"Ach takže tak,výborne chlapci,bol som múdry keď som sa rozhodol pre vás."zasmial sa šéf.

"Ale majú niečo zaľubom s tým dievčaťom,moja spolužiačka Younseo."poskytol som potrebnú informáciu.

"Čím skôr to zistíme."povedal Lee."Výborne ,dnes vám to páli!Chodte strielať."nariadil nám šéf.

Vlastne jeho meno ani neviem.Nikto ho nevie.Vždy nám hovoril Nech ho voláme D.

Hocikto sa ho spýtal ako sa volá skoro toho dotyčného zabil.Viem to z vlastnej skúsenosti.

"Čo sa tu poflakuješ Han,padaj za ostatnými!"zakričal D.Iba som pretočil očami a pomalým krokom šiel za chalanmi.

"D má krámy."uškrnul sa Lee."Ten má vždy."dodal Jay."Hlavné je čo Kwangova mafia skor jeho syn plánuje."poznamenal som.

"Aj to zistime teraz na to ser."pretočil očami Fen.
"""""""""""""""
Younseo pohľad
"O kom snívaš?"štuchla do mňa Kim,počas toho ako som rozmýšlala.

"O nikom."pretočila som očami."Haha ha jasné."zasmiala sa ironicky Kim.

Zrazu sa mi začala hrabať v taške.No doriti!

"Aha takže na nikoho nemyslíš."povedala prekvapene a ukázala môj nedokončený portrét Yoongiho.

"Daj to sem."povedala som snažiac sa jej to vytrhnúťz rúk."Nie nie najprv chcem vedieť čo sa stalo."povedala Kim a položila kresbu na policu kam som ja nedotiahla.

"Fajn."pretočila som očami,a otočila sa smerom na ňu.

"Yoongi prišiel na výtvarnú a tá blbá profesorka čo ani nevie malovať,ho posadila do stredu miestnosti a nakážala nech ho namalujeme."vysvetlovala som nedočkavej Kim.

"Jasné verím ti."povedala s menšiou iróniou v hlase a podala mi kresbu.

Strčila som ju naspäť do tašky a sadla si na oranžovú stoličku.

"A stalo sa medzi vami niečo."štuchla do mňa Kim."Čo by sa malo?"spýtala som sa.

"To je jedno,choď už radšej inak ráno nevstaneš."zasmiala sa Kim a vyprevadila ma von na internátovú chodbu.

"Ahoj."rozlúčili sme sa a ja som po schodoch utekala na svoju izbu s číslom 311.
''''''''
Hello:3Anko som happy lebo som vydala teraz časť a mam dalsie predpísané.A napaslo ma niečo.Vraj vela autorov na wattpade robi že ukážu ako vyzerajú.Mám aj ja?Len neručim za vypadnutie očí.Btw dúfam že sa časť pácila.Poteší každy koment alebo hviezdička ♡tak zatiaľ Annyeong:333♡♡

No FeelingsWhere stories live. Discover now