"Yoongi."zašepkala som a usmiala som sa. " Ale,ale Dae-ho zobral si mi niečo čo patrí mne."Yoongi sa zasmial a ostatný vytiahli zbrane a takisto aj Daeho strana.
"Aha!!Takže Dae-ho!!"vyrkíkol Han od radosti čo som nechápala.
A potom aa to začalo.Začali na seba strielať.Yoongi a chalani pozabíjali pár mužov a neskôr Jimin zastrelil Fena a Hobi Jaya.
Han sa niekam vyparil. Bohužial Kookie bol postrelený do nohy a Jin zase do ramena.
Bolo to veľmi tesné pretože guľka prešla iba milimeter od Yoongiho hlavy.
"Hey,Youn."pošepkal mi ktosi a rozviazal mi ruky.Bok to Tae."Choď sa schovať do vedľajšej miestnosti."povedal a podql mi do ruky zbraň.Prehltla som a čo najrýchlejšie sa rozbehla.
Bol tam jeden muž a od toho ľaku som stlačila spúšť a zastrelila ho.Ja son zabila človeka!Schovala som sq do vedľajšej miestnosti.
Všetko som to pozorovala.Daemu došli guľky v zbrani čo bol pre neho jeho definitívny koniec.
Yoongi mal na neho namierenú zbraň keď v tom ho D porezal na ruke.Yoongi neváhal a strelil ho do hrdla.
Daeho bezvládne telo padlo k zemi.
Všetci utekali za mnou."Aj to je Daeho komplic!"zakričal Joon a namieril zbraň na Hana.
Prišla som k Joonovi a zbraň mu vytrhla z ruky."Čo robíš?!Veď je náš nepriateľ!"zakričal na mňa.
"Prosím nezabíjajte ma ja som chcel oba vedieť Daeho meno nič viac."Han dobrovolne položil zbraň na zem.
Pozrela som sa na Yoongiho,uvažoval."Yoongie,prosím nezabíjajte ho,pomohol mi a to veľmi."objala som Yoongiho.
"Fajn ale ak nám ublížiš alebo nás zradíš zabijem ťa tou najkrutejšiou smrťou."Yoongi sa na neho vražedne pozrel a Han iba prikývol
Chcela som Yoongiho pobozkať lenže sa mi začala točiť hlava a moje telo upadlo do bezvedomia.
''''''''
Ťažké viečka som pomaly otvárala.Ležala som v posteli,V mojej a Yoongiho posteli a bola som prezlečená ani neviem ako.Potom ma to napadlo 'Yoongi ty sviniak'povedalo moje svedomie na čo som sa nahlas zasmiala.
"Youn?"ozval sa vedľa mňa hlas.Sedel tam Yoongi naklánal sq nadomnou a jeho oči žiarili,vyzeral ako mačiatko.
"Zlato!"povedal a pobozkal ma.Privinul si ma do objatia."Koľko som spala?"oprela som si hlavu a keho rameno.
"Asi dva dni."uchechtol sa."Toľko?"vyvalila som na neho oči.
"A vysvetlíš mi ako to že som prezlečená?"nadvihla som obočie čakajúc na jeho odpoveď."No,je to moja robota.Mal som ťa nechať v tom špinavom oblečení ešte by si niečo dostala."povedal."A navyše si moja priateľka mám právo ťa vidieť nahú."pretočil očami.
"Yah,dobre dobre."mávla som nad tým rukou a ešte raz ho pobozkala.
"Choď sa osprchovať a potom poď dole na večeru."postavil sa a odišiel.Zobrala som si oblečenie a išla som sa osprchovať.
Zišla som dole po schodoch."ahojte."povedala som a mierila ku chalanom.
Tae a Kookie sa postavili a objali ma."Nič ti nie je?"opýtal sa ma po chvíli Kookie.Iba som pokývla hlavou na znak nesúhlasu.Sadla som si vedľa Yoongiho.
Sedel s nami aj Han.Som naozaj rada že si ho za tu chvíľu obľúbili."Vážne si bol v Daeho gangu len aby si vedel jeho meno?"spýtal sa RM a snažil sa zadržať smiech.
"Vážne iba kvôli tomu."Jin sa začal nahlas smiať čo prinútilo nás ostatných smiať sa tiež.
"Konečne máme pokoj."Yoongi si vydýchol.
Všetci sme dojedli a išli sme sa venovať svojim veciam."Vieš o tom že sa o teba Yoongi bál? Ty kokso takého som ho nikdy nevidel."hovoril mi Taehyung keď som sedela s ním a Kookiem pri bazéne.
Nohy sme si namáčali do vody,bolo veľmi dusno a stmievalo sa.Zrazu ma niekto drgol zo zadu a ja som skončila v bazéne.
Bol to Hobi.Smial sa od ucha k uchu.To mu nedarujem.
Chytila som ho za nohu a stiahla ho do vody tiež."Hej aj ja chcem!"vykríkol Kookie,dal si dole tričko a skočil do vody.Tae od neho nemohol odtrhnùť zrak.
Skočil tiež do vody.Neskôr sme boli vi vide všetci okrem Yoongiho."Máte tu nejakù night kúpaciu párty?"poznamenal.
"Áno a ty sa k nám pridáš."povedal Jimin ktorý stál za Yoongim a postrčil ho do bazéna.
Yoongi sa vynoril z vody a na keho tväri bol vidieť poker face."Ale notak Yoongie nebuď taký,buď rád že sme tu všetci spolu."prišla som k nemu.
"Máš pravdu."usmial sa a pobozkal ma.Neskôr sme sa všetci začal špriechať vodou alebo skákať rôzne saltá.
'''''''
Ahojte:) viem viem zase dlhá pauza,moc sa ospravedlñujem:( detičky toto by bol pekný koniec však? Ale nie je:D Takto dokonalo sa to nemá skončiť. Vška uvidíte každopádne budem rada za komentáre a hviezdičky tak zatial ANNYEONG!♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.