"Kľudne."kývol Yoongi plecami.Hoseok sa s rehotom začal brániť začial čo som sa bo snažila zabi."Stačí,kvetinka!"povedal s rehotom Hoseok.
Takže už aj prezývku mám.Zastavili sme pred školou a vystúpili z auta."Po vyučovaní čakaj pri aute."zašepkal mi Yoongi,prikývla som.
S Jungkookom som vošla do triedyzon sa usadil na svoje miesto a ja som hľadala Kim.
"Ahoj!"pozdravila sa mi keď ma našla."Ahoj."pozdravila som sa jej naspäť a objala ju."Prečo si mi nevolala a ani sa nezastavila u mňa cez víkend?"vyzvedala Kim.
Chcela som niečo povedať ,ale začalo zvoniť,našťastie.Sadla som si namiesto a vyučko sa mohlo začať.
'''''''
Po nekonečnom dni v škole bol obed.Sadla som si s Kim na roh a začali sme jesť.Chalanov som nevidela."No kde si bola cez víkend?" Vyzvedala opäť Kim."No odpočívala som na internáte."poškriabala som sa na zátkylku.Tlieskam ti Younseo aká hrozná klamárka si.
"Jasné preto si mi neotvárala,keď som ti klopala."nadvihla oboočie.
"Kim,nikomu ani muk ale Yoongi je-"začala som ale niekto k nám prišiel."Younin priateľ."povedal Yoongi a prisadol si pri nás.
Čo?!Ja ho zabijem,načo to hovoril?To nie je vôbec pravda,ja hlúpa asi preto aby som neprezradila ich velké tajomstvo.
Kim na nás vyvaľovala oči."Odkedy?"spýtala sa."Od minulého týždna."povedal Yoongi a začal jesť.
"Bola si u neho."začala sa smiať Kim.Iba som prikývla,Predsa toto bola aj tak pravda."Ja som vedela že skoncite spolu."povedala Kim.
Dojedli sme obed.Prišla som pri auto a čakala na ostatných."Si fakt taká blbá Younseo?"trhol mi zápästím Yoongi keď prišiel."Lepšiu vec si vymyslieť nevedel?!"skríkla som naňho.
"Keby si držala jazyk za zubami tak by sa toto nemuselo stať a padaj do auta!"zakričal na mňa.
Odutá som si sadla do auta a čakala.Prisadol si Hoseok.Yoongi nastúpil tiež a začal riadiť.
Zastali sme pred ich domom.Vbrhla som dovnútra a ihned som po schodoch zišla do strelobne.Zapla som terče a začalq strielať.
Po chvíli prišiel Yoongi."Druhá lekcia: na miesto terčov si predstav osobu torú najviac neznášaš."povedala sledoval ma.
"Môžeš sa tam ísť rovno postaviť."uškrnula som sa a strielala ďalej.Bol ticho,asi som to prehnala a tentokrát asi tak že mi niečo spraví.
Naštastie ma nechal v pokoji strielať.Po úspešnejšiom tréningu som išla hore po schodoch a išla som sa osprchovať.Tentokrát som opäť zamkla.
Rýchlo som sa osprchovala a zošladole do kuchyne.Sedel tam Yoongi a jedol.Tiež som si nabrala jedlo a sadla si k nemu.
Dostala som nápad.Čo tak sa k nemu chovať milo a možno by mal potom menšiu chuť ma zabiť.
"Si úžasný učiteľ."zamrmlala som potichu.Skoro sa zadusil jedlom,mala som čo robiť aby som sa nesmiala.
"Neviem ako to mám brať keď si ešte nedávno hovorila že moje metódy sú na hovno."povedal vážne a ďalej jedol.
"A ešte dnes si chcela aby som sa postavil pred terč."položil paličky a začal vysvetlovať.
"Presne za to som sa ti chcela ospravedlniť."zašepkala som."V pohode,celkom som sa na tom zabával ako sa snažíš zapadnúť."začal sa smiať.
Dojedli sme večeru.Ako prvá som sa išla osprchovaťzprezliekla som sa a zaľahla fo postele.Po dnešnom krátkom rozhovore s Yoongim mám väčší pocit bezpečia.Nemusím sa tolko báť že by ma zabil.
Kim(chi)😂:Lool kde si zase Youn?:/
Mrkva😅: Som zase u.....
Kim(chi):U Yoongiho myslela som si asi preto že sa mi stala jedna príhoda...
Mrkva😅:Čo?
Kim(chi)😂:Idem ti klopať na dvere...klopem klopem...čakám...konečne sa dvere otvoria a ja spustím"Ahoj Yo-" nedokončila som lebo si tam nestála ty ale nejaká baba...skoro som sa prepadla od hamby...
Kim(chi)😂:A ešte jedna vec...PREČO SI MI NEPOVEDALA ŽE BÝVAŠ S YOONGIM?!
Mrkva😅:Prepáč,..chystala som ti to povedať ale zrejme si sa to dozvedela sama. ..
Kim(chi):No dobre veď mi to vysvetlíš ..vidíme sa po víkende Dobru noc💓
Mrkva:Dobrú..❤
''''''''
Ahojte:)Prekvapko:3♡ Dnes dve časti^^
ESTÁS LEYENDO
No Feelings
FanficYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.