"Dám ti čas na rozmyslenie."povedal.Netváril sa moc nadšene,vlastne sa tváril neutrálne ako vždy.
"Kook mi povedal že ťa trápilo to že som tu nebol."povzdychol si."To je v poriadku,chápem to."
"Milujem ťa zlato."vtisol mi bozk do vlasov.Bolo neskoro.Ľahli sme si a spoločne zaspali.
''''''
Ráno som sa zobudila skorej.Vŕtalo mi to hlavou.Ja viem že to po mne požaduje,stačilo sa mu včera pozrieť do očí a videla som ten nespokojný výraz keď som povedal že si to stým zabíjaním vymyslím.Nechcela som sa ľutovať ale pre mňa tk bolo iné ako pre neho,predsalen on sa na to učil už od malička a mne tl len tak povie.
"Nad čím rozmýšľaš?"ozval sa chraplavý hlas Yoongiho."Nad ničím,Yoongie,spi ďalej ja sa idem dole najesť."usmiala som sa,pobozkala ho na čelo a po schodoch som zošla dole.
Všetci tam raňajkovali.Zobrala som si jedlo tiež a jedla s nimi.
Po raňajkách sme si všetci išli robiť svoje.Ja som iba nemo stála pri kuchynskej linke a znova uvažovala.
"Čo ťa trápi,sweatheart,zase Yoongi?"prohovoril sa mi Tae."Tae,kebyže sa máš nad niečim rozhodnúť,rozhodoval by si sa myslou alebo srdcom?"on mi vedel poradiť,Tae bol v skutočnosti naozaj milý človiečik spolu s Kookiem.
"Určite srdce,kebyže počúvam mysel tak by som s Jungkookiem nebol,určite srdce,dokáže ťa správne usmerniť,možno ti potom bude lúto tvojeho rozhodnutia ale má to tak byť,srdce to vie najlepšie."dopovedal.
"Ďakujem."objala som ho.
Rozhodla som sa.Srdce mi vraví nech to nemám urobiť,kebyže to Yoongimu poviem začne ma neznášať,preto radšej odídem.
''''''''''
Tento týždeň som sa snažila stráviť s chalanmi.Chodili sme do reštaurácií,klubov,no i na pracovné pohovory, snažila som sa byť s nimi čo najviac.Zistila som že sú všetci úžasný.
Začínala som sa nenápadne baliť.'Kam vlastne pôjdem,k rodičom?'táto myšlienka mi vŕtala hlavou.
Vykašlala som sa na ňu a nedobrovolne som išla pomôcť Jinovi s varením,dozvedela som sa že je niečo ako mama tejto mafiánskej bandy.
"Čo robíš?Ty nevieš uvariť ryžu?"vyjavene sa na mňa pozrel a prišiel ku mne."Viem ale mám iný spôsob!"začala som kričať naspäť.
Vlastne to bol normálny postup ako ryžu treba uvariť iba Jin to videl inak.Neskôr sme vybuchli do smiechu.
S Jiminom a Hobim som sa učila tanečné choreografie,Tanec ma vždy bavil a oni dvaja boli v tom perfektní.
S Taem, Kookiem a Hanom som každý večer hrávala hry.Pretekali sme sa s autami a rôzne ďaľšie blbosti.
A s Yoongim? Každý večer som si pozrela s ním film.Vždy sme sedeli na balkóne a pod krásnym nebom sme sa pobozkali,bolo mi ľúto že ho opúštam,bolo mi ľúto že všetkých opúšťam!
Každým dňom som si nenápadne balila veci.Yoongi si toho pravdupovediac nevšimol,kedže bol zabratý opäť do svojej práce.
''''''''
'Čo keď ma zabije?' 'Ale to bude dobré' 'Čo to hovorím to nebude dobré,radšej budem mafiánka' 'Nie nie to je horšie ako byť zabitá.' 'Blbosti,nič nie je horšie ako byť zabitá' moja hlava mala vnútornú diskusiu.Mala som zmiešané pocity.Naozaj mám poslúchnuť srdce?
Dnes nastal ten deň kedy som sa rozhodla odìsť,asi v strede noci (keď Yoongi spal ako zabitý) som sa s kufrom,s nejakými peniazmi a ostatnými vecami vyplížila z vily.
Kufor som postavila na miesto a dívala som sa na nočnú oblohu.
Chytila som rúčku kufru lenže ma niemto zastavil. Otočila som sa,moje srdce vynechalo pár úderov.Bol to Yoongi.
"Kam si myslíš že ideš?"otočila som sa k nemu.V očiach mal hnev aj smútok.
"Na výlet?"snažila som sa vyhovoriť."Chcela som utiecť,nechcem zabíjať ľudí,je to pre mňa ťažke a bojím sa že mi to neodpustíš preto chcem odísť,ale ak chceš zabi ma teraz."sklonila som hlavu.
Miesto odpovede som cítila že ma objal."Naozaj chceš odísť?"pozrel sa na mňa.
"Bez tej pomoci v mafii tu budem iba prekážkou,teda ja si to myslím ,odídem."vydýchla som si.
Som slabá. "Dobre ale môžeš mi dať posledný-"nedopovedal pretože som ho predtým stihla dlho pobozkať."Takže oficiálny rozchod?" Iba som mu na otázku prikývla.
"Na."vybral niekoľko papierových bankoviek a podal mi ich."Nie to-" "zober si to."
"Dúfam že mi toto raz odpustíš."povedala som potichu.
Zobrala som kufor a prekročila bránu.Budú mi chýbať,Všetci.
"A Younseo."začal Yoongi."Dávaj si pozor."
A potom som si išla novou cestou.
''''''''' The end''''''Asi ma všetci zabijete ale takto som to osobne bolo naozaj príjemnou záležitostou napísať tento príbeh.Youn-je moja postavička vkladám do nej môj charakter(a bude aj v ďlaších príbehoch).Kedže mám rad amafiu a BTS tak toto bola moja šálka čaju:) tak zatiaľ Annyeong♡
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.