"No,a?Moja vec."pretočil som očami a ešte stále som pokračoval v fajčenì pred ňou.
"Vieš o tom že to je škodlivé a už v tridsiatke budeš kašlať ako 70ročný?"nadvihla obočie stále pozerajúca na mňa.
"Kašlem už teraz a aj tak to je už jedno ,fajčím 3 roky a nejaký problém som zatiaľ nemal."odfrkol som stále uprene pozerajúci na ňu.
Svoj pohľad opäť presunula na cigaretu."Je to cool."nachvíľu sa odmlčala."ale odporné."dopovedala.
Svojou rukou chytila cigaretu,vytrhla mi ju z úst a chystala sa ju zahodiť.
Toto si nikto nebude dovolovať,hlavme na mňa nie.
Chytil som jej ruku,vytrhol som jej cigaretu,dal ju naspäť do úst a fúkol na ňu dym.
Zakašlala."Toto si dovolovať nebudeš."pevne som jej chytil ruku.
"Auu,prestaň."začala a snažila sa ruku z môjho zovretia vyslobodiť.
"Páči sa mi tvoja kuráž."povedal som stále držajúc jej zápestie.
Ozval sa buchot dverí.Bola to jej kamarátka ktorá sa na nás pozerala ako na zjavenie.
Rýchlo som sa od Younseo otočil a pomalým krokom som odchádzal."Vidíme sa zajtra."lišiacky som sa usmial a zahodil cigaretu.
"Neboj sa zajtra tu na tejto chodbe určite nebudem."odpovedala drzo."Ja si ťa nájdem."zakričal som a bol som už pri východe budovy.
''''''
Konečne som stál pred domom mojich "drahých" kamarátov a nepozvane som vkročil dovnútra.Bolo to tu cítiť po fialkách."Prečo to tu cítiť po fialkách."spýtal som sa keď som vchádzal do obývačky kde sedeli chalani okrem Jina a Jungkooka.
"Jin si povedal nech to tu aspoň vonia ako v normálnych vlastnostiach."zamrmlal Jimin ukazujúci na miesto vedľa neho.
Sadol som si a hlavu som si oprel o ruky."Tá malá mrcha je iná ako som čakal."povedal som celý nasraný.
"Aká?"spýtal sa Hosek.Mlčal som."Všqk chlapci tá čo ho odmietla."zasmial sa slizky Tae.
"Drž hubu,neodmietla ma pretiže som sa jej nevyznal potrebujem ju iba do nášho gangu."zakričal som z plných pľúc na Taehyunga.
"Asi nevieš čo je to ked tvoj otec mafián na teba nakričí nech dostaneš do svojho gangu ženu.Myslím že žiadna by dobrovolne neišla tak mi to nekaz a nechaj ma to naplánovať."pokračoval som.
Bolo mi totálne y riti čo si myslí."Yoongi to si mal povedať hneď,pozri nie iba ty by si mal prúser ale my všetci tak ti pomôžeme lebo viem že by sa stebou neskamarátil ani posledný človek na zemi."odpovedal Tae.
"Tak čo navrhuješ."pretočil som očami,vybral som cigaretu a jej koniec zapálil.
"Dôležité je sa s ňou skamarátiť tak sa prosím ťa prekonaj ty autista inak budeme mať všetci nakopané zadky."povedal rozvážne Joon.
"Tiež by ste sa mohli s nou nadviazať kontakt,neurobím to iba ja,inak by ste odomňa pokoj nemali."uškrnul som sa a ďalej čakal čo vypustia z úst.
"Bez problému aspoň my sme sociálny ale najdôležitejšie je aby sa do jedného z nás zabuchla potom to bude jednoduchšie."uškrnul sa Hoseok.
''''''''''''
Annyeong! Myslím že toto nikoho nezaujíma ale dúfam že sa čast pácila.Viem nuda ale pockajte si a bude to lepsie(dúfam).Potešia ma komentáre a hviezdičky a vlastne všetko:) tak zatiaľ Annyeong!
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.